Zakup i dostawa pomocy do prowadzenia kół zainteresowań w ramach realizacji projektu pt. Kuźnia sukcesu

Publication date 2013-11-04
End date 2013-11-13 11:00:00
Instytucja Urząd Gminy Dorohusk
Miejscowość Dorohusk
Województwo lubelskie
Branża
  • Pomoce naukowe,
  • Wyroby sztuczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 231535 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 391620005, 392930002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawa pomocy do prowadzenia kół zainteresowań w ramach realizacji projektu pt. Kuźnia sukcesu współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
2. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony na koszt Wykonawcy oferty wraz z rozładunkiem na adres Urzędu Gminy w Dorohusku, ul. I armii Wojska Polskiego 50, 22-175 Dorohusk.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi z uwzględnieniem niniejszych postanowień:
1) wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być oryginalnie pakowane, kompletne, fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych
2) produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach
3) wszystkie nazwy własne i marki handlowe produktów zawarte w SIWZ, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, które swoją jakością są podobne i zawartością są podobne lub lepsze od wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca może zaoferować produkty o lepszych parametrach, właściwościach i cechach. Obowiązek udowodnienia, że oferowane urządzenia odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia lub stanowią standard wyższy niż wymagany w opisie przedmiotu zamówienia spoczywać będzie na Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.
4. Obowiązek udowodnienia, że oferowane pomoce odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia lub stanowią standard wyższy niż wymagany w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie składania oferty stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez komisję przetargową, która sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Gminy Dorohusk
Ulica ul. I Armii Wojska Polskiego 50
Nr domu 50
Miejscowosc Dorohusk
Kod poczt 22-175
Wojewodztwo lubelskie
Tel 82 5661089 w. 20
Fax 82 5661061
Internet www.dorohusk.lubelskie.pl
Regon 00053787500000
E mail sekretariat@dorohusk.com.pl
Czy obowiazkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Zaliczka Nie
Uprawnienie Poprzez złożenie oświadczenia. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia według kryterium spełnia- nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia do oferty pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru jest dopuszczalna tylko w przypadku: 1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2) Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, danych teleadresowych). 3) Zmiany obowiązującej stawki VAT, w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość stawki VAT, tym samym zmiany wynagrodzenia określonego w umowie z tym, że koszty wzrostu podatku VAT pokrywa Wykonawca. 4) Wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich rachunkowych w treści umowy. 5) Zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, w szczególności chwilowa niedostępność jakiejś pozycji na runku lub dłuższy czas oczekiwania na realizację zamowienia 6) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
Kryt cena A
Spec www www.dorohusk.bip.lublin.pl
Spec war Urząd Gminy w Dorohusku, ul. I AWP 50, 22-175 Dorohusk, pokój nr 11
Data skl 13/11/2013
Godz skl 11:00
Miejsce Urząd Gminy w Dorohusku, ul. I AWP 50, 22-175 Dorohusk, pokój nr 6
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat zamówienie współfinansowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)