Wykonanie portalu zbiórek publicznych

Publication date 2013-11-04
End date 2013-11-19 13:30:00
Instytucja Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania,
  • Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika

Szczegóły

Numer ogłoszenia 231607 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 720000005, 722100000, 722110007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie portalu zbiórek publicznych w dwóch etapach:
1) Etap I obejmuje: opracowanie i dostarczenie dokumentacji projektowej;
2) Etap II obejmuje:
a) wytworzenie Oprogramowania aplikacyjnego Systemu dziedzinowego wraz z dostawą, instalacją, konfiguracją i wdrożeniem w Środowisku testowym wraz z testami wewnętrznymi Wykonawcy oraz testami integracyjnymi z Komponentem ePUAP, a także uzupełnieniem dokumentacji i dostarczeniem jej przez Wykonawcę;
b) przeniesienie autorskich praw majątkowych do wytworzonego w ramach zamówienia Oprogramowania aplikacyjnego;
c) instalację, konfigurację i wdrożenie rozbudowanego Oprogramowania aplikacyjnego w Środowisku produkcyjnym wraz z testami wewnętrznymi Wykonawcy oraz testami integracyjnymi z Komponentem ePUAP, a także uzupełnieniem Dokumentacji projektowej i powykonawczej oraz dostarczeniem jej przez Wykonawcę;
d) szkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi Systemu dziedzinowego.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia określony został we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem:
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72210000-0 - Usługi programowania pakietów oprogramowania
72211000-7 - Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
Ulica ul. Królewska 27
Nr domu 27
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-060
Wojewodztwo mazowieckie
Tel + 48 22 245 57 31
Fax +48 668 651 502
Internet www.mac.gov.pl
Regon 14588148800000
E mail marcin.milczarek@mac.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 100
Wadium 1. W przedmiotowym postępowaniu, przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 200,00 zł (słownie: siedem tysięcy dwieście złotych, 00/100). 2. Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji: Nr rachunku: 06 1010 1010 0034 7613 9120 0000 z adnotacją: Wykonanie portalu zbiórek publicznych. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. Potwierdzenie lub kserokopię potwierdzenia wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniu lub gwarancji, oryginał dokumentu (poręczenia lub gwarancji) należy złożyć w kasie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, ul. Królewska 27. Kopię dokumentu (poręczenia lub gwarancji) zdeponowanego w kasie, poświadczonego za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę należy dołączyć do oferty. 5.1. W przypadku wnoszenia wadium w postaci poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, Wykonawca winien przedłożyć dokument poręczenia wystawiony przez poręczyciela, zawierający informację o udzieleniu poręczenia stanowiącego wadium na rzecz Zamawiającego do przetargu na wykonanie portalu zbiórek publicznych, nr sprawy: 90/MAC/PN/13, ważnego przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie poręczyciela do: - nieodwołalnej, - bezwarunkowej, - płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5.2. W przypadku wniesienia wadium w gwarancjach bankowych Wykonawca winien przedłożyć pisemną gwarancję udzieloną przez bank, zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe, obowiązującą przez okres związania ofertą określony w SIWZ, zawierającą informację, że udzielona gwarancja stanowi wadium na rzecz Zamawiającego do przetargu na wykonanie portalu zbiórek publicznych, nr sprawy: 90/MAC/PN/13, ważnego przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do: - nieodwołalnej, - bezwarunkowej, - płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5.3. W przypadku wniesienia wadium w gwarancjach ubezpieczeniowych Wykonawca winien przedłożyć pisemną gwarancję udzieloną przez firmę ubezpieczeniową, obowiązującą przez okres związania ofertą określony w SIWZ, zawierającą informację, że udzielona gwarancja stanowi wadium na rzecz Zamawiającego do przetargu na wykonanie portalu zbiórek publicznych, nr sprawy: 90/MAC/PN/13, ważnego przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do: - nieodwołalnej, - bezwarunkowej, - płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5.4. W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa, w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), Wykonawca winien przedłożyć dokument poręczenia wystawiony przez poręczyciela, zawierający informację o udzieleniu poręczenia stanowiącego wadium na rzecz Zamawiającego do przetargu na wykonanie portalu zbiórek publicznych, nr sprawy: 90/MAC/PN/13, ważnego przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie poręczyciela do: - nieodwołalnej, - bezwarunkowej, - płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6. Zwrot albo zatrzymanie wadium następować będzie zgodnie z treścią art. 46 ustawy. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniu lub gwarancji, Wykonawca winien przedłożyć zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy, tj. zatrzymania wadium przez Zamawiającego wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Zaliczka Nie
Uprawnienie W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie zamieszcza opisu sposobu dokonania oceny jego spełniania.
Wiedza W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usług polegających na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu systemu, z których każda spełnia łącznie poniższe warunki: 1. wykorzystuje SSO (z ang. Single Sign-On) innego systemu; 2. zapewnia obsługę co najmniej 3 000 jednoczesnych sesji WWW; 3. zapewnia obsługę co najmniej 3 000 odsłon na sekundę; 4. jest zbudowana w oparciu o architektoniczny wzorzec MVC (z ang. Model-View-Controler). Wykonane usługi, o których mowa w zdaniu poprzednim, mogą być częścią większego systemu, ale wartość: - jednej z nich musi wynosić co najmniej 200 000 zł brutto; - jednej z nich musi wynosić co najmniej 150 000 zł brutto; - jednej z nich musi wynosić co najmniej 100 000 zł brutto.
Potencjal W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - Zamawiający nie zamieszcza opisu sposobu dokonania oceny jego spełniania.
Zdolne W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które spełniają następujące wymagania: 1. Kierownik projektu - co najmniej 1 osoba, która: a) posiada kwalifikacje potwierdzone jednym ze wskazanych certyfikatów: PRINCE2 Foundation lub IPMA min. level D lub Project Management Professional (PMP) lub równoważnych oraz b) w terminie 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniąc funkcję kierownika projektu zrealizowała co najmniej 1 projekt o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto oraz dwa projekty o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każdy. 2. Analityk biznesowy - co najmniej 1 osoba, która: a) posiada co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zakresie modelowania i optymalizowania procesów biznesowych z wykorzystaniem BPMN 2.0 (z ang. Business Process Modeling and Notation) oraz b) w terminie 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję analityka biznesowego (w tym modelowała i optymalizowała procesy biznesowe) w co najmniej trzech projektach. 3. Analityk systemowy - co najmniej 1 osoba, która: a) posiada co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zakresie: zbierania i specyfikacji wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych, identyfikowania założeń i ograniczeń systemowych z zastosowaniem języka UML 2.1.x oraz b) posiada co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zakresie opracowywania: modelu danych (zakresu gromadzonych i przetwarzanych danych) wraz z modelem przepływu danych, modelu funkcjonalnego całego systemu, składającego się z modelu otoczenia oraz modelu zachowania; 4. Architekt (Ekspert ds. architektury systemów informatycznych) - co najmniej 1 osoba, która: a) posiada co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zakresie projektowania (tworzenia) architektury systemów informatycznych oraz b) posiada co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zakresie posługiwania się językiem UML oraz c) posiada doświadczenie w zaprojektowaniu architektury IT systemu w co najmniej 3 projektach obejmujących swym zakresem budowę architektury systemów informatycznych. 5. Programista (Ekspert ds. wytwarzania oprogramowania) - co najmniej 1 osoba, która: a) posiada doświadczenie w kierowaniu co najmniej 5-osobowym zespołem programistów, potrafi zarządzać realizacją zadań programistycznych (planowanie pracy, monitorowanie postępów, rozliczanie wyników pracy) oraz b) posiada co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zakresie wytwarzania oprogramowania w języku Java, w modelu MVC (z ang. Model-View-Controler); c) w terminie 3 lat przed upływem terminu składania ofert posiada doświadczenie w przygotowywaniu i przeprowadzaniu Planu Testów i Scenariuszy Testowych dla systemów informatycznych oraz d) posiada co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zakresie testowania (zarówno testami automatycznymi, jak i manualnymi) systemów informatycznych oraz e) posiada co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zakresie wykorzystania narzędzi (w szczególności informatycznych) wspierających proces testowania aplikacji/systemów teleinformatycznych. 6. Grafik/specjalista ds. użyteczności - co najmniej 1 osoba, która: a) w terminie 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję grafika w co najmniej trzech zakończonych sukcesem projektach (tj. odebranych bez zastrzeżeń) polegających w szczególności na projektowaniu interfejsów użytkownika serwisów internetowych, b) w terminie 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję projektanta ergonomii serwisów internetowych w co najmniej trzech projektach zakończonych sukcesem (tj. odebranych bez zastrzeżeń). Zamawiający wyjaśnia, iż z wyjątkiem funkcji kierownika projektu, dopuszcza łączenie funkcji wskazanych powyżej przez jedną osobę. Oznacza to, że jedna osoba może występować w więcej niż w jednej funkcji, natomiast kierownik projektu może pełnić tylko i wyłącznie funkcję kierownika projektu, nie może pełnić żadnej dodatkowej funkcji spośród wszystkich wymienionych powyżej. Ponadto, zamawiający wymaga by każda z osób wykazanych przez Wykonawców na potwierdzenie spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu posiadała: 1. płynną znajomość języka polskiego z zastrzeżeniem, że dopuszcza się udział osób nieposiadających płynnej znajomości języka polskiego o ile Wykonawca zapewni na swój koszt udział tłumacza, który na bieżąco będzie tłumaczył wypowiedzi oraz dokumenty na język polski; 2. znajomość języka angielskiego, pozwalającą na zapoznawanie się z dokumentacją techniczną i funkcjonalną.
Sytuacja W zakresie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie zamieszcza opisu sposobu dokonania oceny jego spełniania.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, to Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt od 2.1 - do 2.7 rozdziału VII SIWZ. W przypadku wykazywania przez wykonawcę spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca zobowiązany jest do zastosowania postanowienia § 3 ust. 3 Rozporządzenia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się następujące zmiany Umowy nie powodujące zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 9 ust. 1 Umowy: 1) w zakresie terminu lub zakresu realizacji Przedmiotu Umowy, określonego w § 2 i 3 Umowy w przypadku: a) gdy niezbędna jest zmiana sposobu lub terminu wykonania Umowy, z powodu okoliczności za które wyłączna odpowiedzialność jest po stronie Zamawiającego, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, b) gdy w wyniku przeprowadzonego audytu, o którym mowa w § 15 Umowy, audytor zaleci przeprowadzenie zmiany sposobu realizacji Umowy, a zmiana ta wymaga zmiany Umowy, c) gdy konieczne są zmiany w związku z zaakceptowaniem przez Zamawiającego Dokumentacji projektowej, d) braku możliwości wywiązania się przez Zamawiającego z zobowiązań określonych w Umowie; e) konieczności dostosowania przedmiotu Umowy do brzmienia ustawy o zasadach prowadzenia zbiórek publicznych (obecnie: druk sejmowy nr 1726) lub rozporządzeń wykonawczych. 2) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 9 ust. 1 Umowy lub zasad płatności tego wynagrodzenia: a) w przypadku zmiany zakresu Przedmiotu Umowy, b) w przypadku, gdy nastąpiła zmiana wartości usług świadczonych przez Wykonawcę, w ramach Umowy, a zmiana Umowy jest korzystna dla Zamawiającego
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Liczba miesięcy dodatkowej gwarancji dla oprogramowania aplikacyjnego
Kryt 2p 10
Kryt 3 Bardziej rygorystyczne niż wymagane w OPZ obligatoryjne SLA dla oprogramowania aplikacyjnego
Kryt 3p 10
Spec www mac.bip.gov.pl
Spec war Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa Wydział do Spraw Zamówień Publicznych, pokój nr 10
Data skl 19/11/2013
Godz skl 13:30
Miejsce Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa Wydział do Spraw Zamówień Publicznych, pokój nr 10
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Etap I w terminie do 30 dni od dnia podpisania Umowy; 2) Etap II w terminie do 100 dni od dnia podpisania Umowy; 3) zapewnienie Modyfikacji wytworzonego Oprogramowania aplikacyjnego Systemu dziedzinowego na podstawie Zleceń, w wymiarze do 500 roboczogodzin, możliwych do wykorzystania w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru Etapu II. 2. Jeżeli w przedmiotowym postępowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców, którzy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać (przed podpisaniem umowy) dostarczenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy, albo 10 dni - jeżeli zostało przesłane w inny sposób, z zastrzeżeniem postanowień art. 94 ust. 2 pkt 1 lit. a oraz pkt 3 lit. a ustawy. 4. Przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)