Usługi serwisu pogwarancyjnego i wsparcia technicznego - dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nowej Soli

Publication date 2013-11-04
End date 2013-11-14 09:00:00
Instytucja Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
Miejscowość Nowa Sól
Województwo lubuskie
Branża
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 446928 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 503120005, 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi pn. /Usługi serwisu pogwarancyjnego i wsparcia technicznego - dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nowej Soli/.
2. Kategoria według Słownika Zamówień CPV: 50312000-5 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego; 72611000-6 Usługi w zakresie wsparcia technicznego.
3. Zamówienie składa się z dwóch pozycji zgodnie z poniższą tabelą:
Lp./Przedmiot zamówienia/Okres na jaki ma być ważny kontrakt serwisowy-
ilość m-cy
1) Serwis pogwarancyjny do serwera HP DL380 G6 /24 m-ce;
2) Wsparcie do VMWare /24 m-ce.
4. Szczegółowy opis obu pozycji zamówienia wymienionych w pkt 3, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
Ulica ul. Staszica 1C
Nr domu 1C
Miejscowosc Nowa Sól
Kod poczt 67-100
Wojewodztwo lubuskie
Tel 0-68 3873242
Fax 0-68 3873242
Internet www.pup-nowasol.pl lub http://pup.nowasol.ibip.pl
Regon 97125663800000
E mail zamowienia@pup-nowasol.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zam Inny: samorzadowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodzaj zam inny samorzadowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ
Wiedza w celu wykazania przez Wykonawcę spełniania tego warunku - Zamawiający żąda aby Wykonawca przedstawił wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia musi wykazać minimum jedną usługę serwisową obejmującą świadczenie usług gwarancyjnych lub pogwarancyjnych dla serwerów przez okres minimum 1 roku wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie - według załącznika nr 3A do SIWZ. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ, oraz na podstawie wykazanej usługi, wg załącznika 3A do SIWZ i dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie
Potencjal oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ
Zdolne oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ
Sytuacja oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Wykonawca w zakresie wykazania spełniania warunków udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - może polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, innych podmiotów (art. 26 ust 2b ustawy PZP) - Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA JAKIE POWINNA ZAWIERAĆ OFERTA: 1. Wypełniony formularz ofertowy z podaniem ceny oferty ogółem na całość przedmiotu zamówienia - wg załącznika nr 2 do SIWZ. Do formularza ofertowego należy dołączyć: 1.1 szczegółowy opis oferowanych pozycji zamówienia - według wzoru, który stanowi załącznik nr 2A do formularza ofertowego. 2. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- wg załącznika nr 3 do specyfikacji. 3. Wykaz usług, gdzie wykonawca wykaże, że spełnia warunek udziału opisany w pkt 1.2 części IV SIWZ wraz z dokumentem potwierdzającym, że ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie - wg załącznika nr 3A do SIWZ. 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu nie spełniania warunków określonych w art. 24 ust 1 ustawy - wg załącznika 4 do specyfikacji. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej - wg załącznika 4A do specyfikacji. 7. Oryginalne pełnomocnictwo lub odpis pełnomocnictwa poświadczony notarialnie Dokument ma określać zakres umocowania i potwierdzać uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 8. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. 8.1 Wskazanie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. Z dokumentu ma również wynikać jakie firmy będzie reprezentować pełnomocnik i która z firm jest liderem. 8.2 Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty dla każdego partnera z osobna dotyczące własnej firmy o których mowa w części VII SIWZ pkt. 2, 4, 5 i 6. 9. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 9.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5 składa dokumenty, zgodnie z opisem zawartym w części III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 5 części IV SIWZ). 9.2 Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 10. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt 4, 5 i 6.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy We wzorze umowy zawarte są możliwości zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, które dopuszcza Wykonawca: 1) jeśli wykonawca wskazał w swojej ofercie, że powierza wykonanie części zamówienia Podwykonawcom a przed podpisaniem umowy zgodnie z wymogiem Zamawiającego podał nazwy i siedziby Podwykonawców - wówczas dopuszcza się również zmianę w przypadku zaistnienia nie przewidzianej i uzasadnionej potrzeby zmiany Podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca musi wystąpić z pismem i uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego przed dopuszczeniem nowego Podwykonawcy do realizacji zamówienia. Wprowadzone zmiany nie mogą spowodować zmiany liczby podwykonawców oraz zmiany jakości wykonania tej części zamówienia.
Kryt cena A
Spec www http://pup.nowasol.ibip.pl/public/?id=15002
Spec war Powiatowy Urząd Pracy, ul. Staszica 1C, 67-100 Nowa Sól - pokój nr 315 III piętro za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@pup-nowasol.pl oraz faksu: 683880301
Data skl 14/11/2013
Godz skl 09:00
Miejsce Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli, ul. Staszica 1C - pokój 107 (Sekretariat I piętro, czynny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 07:00-15:00)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)