Dostawa materiałów biurowych

Publication date 2013-11-04
End date 2013-11-13 00:00:00
Instytucja Izba Celna w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 447588 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 301920001, 301973009, 301976301
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych do Izby Celnej w Łodzi. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość materiałów biurowych zawiera załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia (załącznik dostępny jest na stronie www.lodz.ic.gov.pl, zakładka: zamówienia publiczne). Wszystkie artykuły muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad. Oferowane wyroby muszą ściśle odpowiadać cechom i parametrom określonym w załączniku nr 1 do ogłoszenia, posiadać określone przez Zamawiającego właściwości użytkowe i przyjęte standardy jakości.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Izba Celna w Łodzi
Ulica ul. Lodowa 97
Nr domu 97
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 93-232
Wojewodztwo łódzkie
Tel 42 6388277
Fax 42 6388354
Internet www.lodz.ic.gov.pl
Regon 00014377400000
E mail ic.wl@lod.mofnet.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 20/12/2013
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Pełnomocnictwo: a) w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia), b) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej)- pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu LE
Kryt cena A
Licytacja etapy 1
Czas trwania Etap zakończy się, jeżeli w ciągu 15 minut od złożenia najkorzystniejszego postąpienia, żaden z wykonawców nie złoży korzystniejszego postąpienia lub, gdy w okresie 15 minut od otwarcia licytacji nie zostanie złożone żadne postąpienie
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Le adres aukcja http://licytacje.uzp.gov.pl
Le adres opis www.lodz.ic.gov.pl
Le wymagania 1. Wymagania formalne: 1) Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl 2) Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl , a wraz z wnioskiem o dopuszczenie go do udziału w licytacji winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. 3) W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z wnioskiem, Wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej jeden dzień przed terminem otwarcia licytacji. 2. Wymagania techniczne: Komputer klasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej, z zainstalowaną jedną z w/w przeglądarek lub przeglądarką równoważną, podłączony do sieci Internet
Le postapien 1. Licytacja elektroniczna na dostawę materiałów biurowych będzie licytacją jednoetapową. 2. Cena wywoławcza wynosi: 45213,70 zł brutto, za całą dostawę. 3. Minimalna wartość postąpienia wynosi 100 zł brutto. 4. Zaproszeni Wykonawcy składają w trakcie licytacji elektronicznej kolejne korzystniejsze postąpienia. 5. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 6. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 7. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 8. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej, co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 9. W toku licytacji zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację wykonawców. 10. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto. 11. Kryterium oceny ofert jest najniższa cena brutto za wykonanie całego zamówienia. 12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu w ciągu 3 dni od daty zamknięcia licytacji wykazu materiałów biurowych, poprzez wpisanie do niego nazwy producenta oferowanego przedmiotu zamówienia, cen jednostkowych oraz wartości całego przedmiotu zamówienia w złotych polskich, która musi być tożsama z ceną zaoferowaną w licytacji
Le data skl 13/11/2013
Le godz skl 12:00
Le miejsce skl Kancelaria Izby Celnej w Łodzi, ul. Lodowa 97, 93-232 Łódź
Le term otw 5 dni po terminie przekazania zaproszeń o godz. 10:00
Le term war zam 15 minut po złożeniu ostatniego postąpienia
Wym zab umowy Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Istotne post Projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do ogłoszenia (dostępny na stronie internetowej zamawiającego http://www.lodz.ic.gov.pl)
Inf dodat 1. Opis sposobu porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami. 1) Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje zamawiający i Wykonawcy przekazują droga elektroniczną na adres ic.wl@lod.mofnet.gov.pl lub faksem 42/63-88-354. 2) Od momentu otwarcia licytacji do momentu zamknięcia licytacji, zgodnie z art. 77 ustawy, Zamawiający i Wykonawcy przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą elektroniczną, za pośrednictwem platformy licytacyjnej http://licytacje.uzp.gov.pl 2. Sposób przygotowania i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. 1) Wniosek o dopuszczenie do licytacji, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej. Dokumenty muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 2) W przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy, z wyjątkiem pełnomocnictwa (w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem). Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np.: wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 3) Wniosek o dopuszczenie do licytacji, wraz z dokumentami i oświadczeniami należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej napisem- Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej na dostawę materiałów biurowych - nie otwierać przed 13-11-2013 r. godz. 12:00- w terminie do dnia 13-11-2013 r. do godz.12:00 w siedzibie Zamawiającego, tj.: Kancelaria Izby Celnej w Łodzi ul. Lodowa 97 93-232 Łódź. Dla wniosków przesłanych do Zamawiającego liczy się data i godzina dostarczenia do siedziby Zamawiającego
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)