Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Kujawsko-Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Toruniu, w celu przygotowania posiłków w warsztatach gastronomicznych znajdujących się w: 2-4 Środowiskowym Hufcu Pracy w Toruniu, ul. Poznańska 11/13, 87-100 Toruń, Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Grudziądzu, ul. Parkowa 18/20, 86-300 Grudziądz.

Publication date 2013-11-05
End date 2013-11-15 10:15:00
Instytucja Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Pieczywo,
  • Wyroby ciastkarskie i ciasta,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 232823 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 153000001, 155000003, 153311709, 152200006, 152000000, 31425003, 158100009, 158110006, 158111007, 158114002, 158000006, 151131202, 151000009, 158114000, 158121004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Kujawsko-Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Toruniu, w celu przygotowania posiłków w warsztatach gastronomicznych znajdujących się w:
2-4 Środowiskowym Hufcu Pracy w Toruniu, ul. Poznańska 11/13, 87-100 Toruń,
Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Grudziądzu, ul. Parkowa 18/20, 86-300 Grudziądz.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki od nr 5.1 do nr 5.16 do SIWZ (formularz asortymentowo - cenowy). Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert, które nie obejmują wszystkich pozycji danej części. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych według 16 części:
Dostawa artykułów żywnościowych do warsztatu gastronomicznego w Toruniu
a) Część nr 1 - Dostawa warzyw i owoców - Załącznik nr 5.1 do SIWZ
b) Część nr 2 - Dostawa wyrobów piekarskich i cukierniczych - Załącznik nr 5.2 do SIWZ
c) Część nr 3 - Dostawa mrożonych artykułów spożywczych - załącznik nr 5.3 do SIWZ
d) Część nr 4 - Dostawa jaj kurzych - Załącznik nr 5.4 do SIWZ
e) Część nr 5 - Dostawa ryb oraz przetworów rybnych - Załącznik nr 5.5 do SIWZ
f) Część nr 6 - Dostawa mięsa świeżego, wędlin oraz drobiu - Załącznik nr 5.6 do SIWZ
g) Część nr 7 - Dostawa mleka i produktów mleczarskich - Załącznik nr 5.7 do SIWZ
h) Część nr 8 - Dostawa innych produktów spożywczych - Załącznik nr 5.8 do SIWZ
Dostawa artykułów żywnościowych do warsztatu gastronomicznego w Grudziądzu
i) Część nr 9 - Dostawa warzyw i owoców - Załącznik nr 5.9 do SIWZ
j) Część nr 10 - Dostawa wyrobów piekarskich i cukierniczych - Załącznik nr 5.10 do SIWZ
k) Część nr 11 - Dostawa mrożonych artykułów spożywczych - Załącznik nr 5.11 do SIWZ
l) Część nr 12 - Dostawa jaj kurzych - Załącznik nr 5.12 do SIWZ
m) Część nr 13 - Dostawa ryb oraz przetworów rybnych - Załącznik nr 5.13 do SIWZ
n) Część nr 14 - Dostawa mięsa świeżego, wędlin oraz drobiu - Załącznik nr 5.14 do SIWZ
o) Część nr 15 - Dostawa mleka i produktów mleczarskich- załącznik nr 5.15 do SIWZ
p) Część nr 16 - Dostawa innych produktów spożywczych - Załącznik nr 5.16 do SIWZ

Opis

Dostawa warzyw i owoców do warsztatu gastronomicznego w ToruniuDostawa wyrobów piekarskich i cukierniczych do warsztatu gastronomicznego w ToruniuDostawa mrożonych artykułów spożywczych do warsztatu gastronomicznego w ToruniuDostawa jaj kurzych do warsztatu gastronomicznego w ToruniuDostawa ryb oraz przetworów rybnych do warsztatu gastronomicznego w ToruniuDostawa mięsa świeżego, wędlin oraz drobiu do warsztatu gastronomicznego w ToruniuDostawa mleka oraz produktów mleczarskich do warsztatu gastronomicznego w ToruniuDostawa innych produktów spożywczych do warsztatu gastronomicznego w ToruniuDostawa warzyw i owoców do warsztatu gastronomicznego w GrudziądzuDostawa wyrobów piekarskich i cukierniczych do warsztatu gastronomicznego w GrudziądzuDostawa mrożonych artykułów spożywczych do warsztatu gastronomicznego w GrudziądzuDostawa jaj kurzych do warsztatu gastronomicznego w GrudziądzuDostawa ryb oraz przetworów rybnych do warsztatu gastronomicznego w GrudziądzuDostawa mięsa świeżego, wędlin oraz drobiu do warsztatu gastronomicznego w GrudziądzuDostawa mleka i produktów mleczarskich do warsztatu gastronomicznego w GrudziądzuDostawa innych produktów spożywczych do warsztatu gastronomicznego w Grudziądzu

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Ulica ul. Poznańska 11/13
Nr domu 11/13
Miejscowosc Toruń
Kod poczt 87-100
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 056 6547068
Fax 056 6529619
Internet http://www.kujawsko-pomorska.ohp.pl/
Regon 00103658900000
E mail przetargi.torun@ohp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa
Rodzaj zam inny Państwowa Jednostka Budżetowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 16
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2014
Wadium Zgodnie z art. 45 ust. 2 pzp Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj.: na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. nr 136 poz. 914 z późn. zm.) posiadają wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej - zgodnie z art. 61 i 62 ust. 1 wyżej wymienionej ustawy i/lub na podstawie ustawy z dnia 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17 poz. 127 z późn. zm.) posiadać decyzję administracyjną o wpisie do rejestru zakładów albo zatwierdzeniu zakładu wydaną przez Powiatowego lekarza weterynarii wraz z nadanym numerem identyfikacyjnym zgodnie z art. 21 ust. 4 wyżej wymienionej ustawy,
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 4. W przypadku składania jednej oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i dlatego też zobowiązani są dołączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy, o których mowa wyżej składają jedną ofertę, przy czym: a) Załącznik nr 2 do SIWZ (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy) - każdy podmiot występujący wspólnie składa oddzielnie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisuje we własnym imieniu. Dopuszcza się możliwość zebrania na jednym formularzu, w którym będą znajdować się podpisy umocowanych osób wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. b) Załącznik nr 3 do SIWZ (oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy). W zakresie posiadania uprawnień każdy podmiot musi posiadać stosowne uprawnienie (pozwolenia, koncesje itp.) - jeśli są wymagane w przedmiotowym postępowaniu, natomiast w zakresie pozostałych warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, powinny być one spełnione co najmniej przez jeden podmiot występujący wspólnie. Dopuszcza się możliwość złożenia na jednym formularzu - dokumencie (oświadczenie podpisane tylko przez Pełnomocnika). UWAGA: Do podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się te same przepisy co do pojedynczego Wykonawcy. Odpowiednie ich stosowanie oznacza, że każdy uczestnik wspólnej oferty musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Natomiast przy ocenie spełnienia warunków brany jest pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy Wykonawców (członków konsorcjum, członków spółki cywilnej), ich łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie Strony. Zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy pzp nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. W szczególności Zamawiający, dopuszcza: a) zmiany danych Wykonawcy (np.: zmianę adresu, nazwy) lub zmianę wynikającą z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy, b) zmiany pracowników upoważnionych przez Zamawiającego do odbioru towarów, c) zmiany sposobu konfekcjonowania artykułów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego, d) zmianę dotyczącą dostarczanych artykułów składających się na przedmiot zamówienia w sytuacji gdy nastąpi wycofanie danego asortymentu z produkcji przez producenta, a dostępny będzie artykuł o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie; wycofanie asortymentu objętego przedmiotem zamówienia z produkcji przez producenta Wykonawca musi udokumentować, e) zmianę miejsca dostawy przedmiotu zamówienia w sytuacji powstania nowej jednostki lub w sytuacji likwidacji jednostki objętej dostawą, f) zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z powodu wystąpienia siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować. Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny brutto w przypadku wzrostu stawki podatku VAT. Wszelkie zmiany w treści umowy wymagają zgody obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt cena A
Spec www www.kujawsko-pomorska.ohp.pl
Spec war Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Toruniu, ul. Poznańska 11/13, 87-100 Toruń
Data skl 15/11/2013
Godz skl 10:15
Miejsce Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Toruniu, ul. Poznańska 11/13, 87-100 Toruń, Sekretariat pok. 12
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)