Dostawa kopiarek cyfrowych [OP-IV.272.128.2013.WIR].

Publication date 2013-11-05
End date 2013-11-14 12:00:00
Instytucja Województwo Lubelskie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 448888 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 301212005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych w ilości 4 szt. o parametrach przedstawionych poniżej:

Kopiarka cyfrowa - wymagane parametry:

Technologia - laserowa, monochromatyczna
Format oryginału - A3
Format kopii - A6-A3
Rozdzielczość - 600x600 dpi
Pamięć - 2 GB RAM, 160 GB dysk twardy
Funkcje kopiowania:
- prędkość: 30 stron A4/min., 15 stron A3/min.
- opcje: skanuj raz - drukuj wielokrotnie, sorter elektroniczny, funkcje 2w1 i 4w1
Funkcje skanowania:
- skanowanie pełno-kolorowe
- prędkość format A4: 30 str./min. w czerni, 10 str./min. w kolorze
- skanowanie do: PC, e-mail, FTP, TWAIN, USB
- typy plików: PDF, JPEG, TIFF
Podajnik oryginałów:
automatyczny, dwustronny, na min. 50 ark. 80 g/m2
Podawanie papieru:
2 uniwersalne kasety na 500 ark. każda A5-A3, 60-90 g/m2
1 uniwersalna taca boczna na 100 ark. A6-A3, 60-200 g/m2
Zoom:
25-400%, możliwość ustawienia co 1%
Interfejsy urządzenia:
USB 2.0, Ethernet 10/100Base-TX
Możliwość rozbudowy o:
dodatkowe kasety na papier, faks, finiszer ze zszywaczem
Wymagania dodatkowe:
- panel operacyjny, kolorowy ekran dotykowy oraz instrukcje obsługi urządzeń w jęz. polskim
- podstawa/szafka pod kopiarkę
- dostarczenie tonerów w ilości, która pozwoli na wydrukowanie minimum 20 tys. stron A4
- dostarczenie bębnów w ilości, która pozwoli na wydrukowanie minimum 300 tys. stron A4
- dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być nowe, nieużywane, wyprodukowane przez producenta oferowanych urządzeń
- obsługa standardu IEEE 802.1X
- sterowniki i pełna współpraca z systemem Windows Server 2008 x64
- deklaracja zgodności CE
Warunki gwarancji:
24 miesiące bez limitu kopii

Uwaga: O ile nie zaznaczono inaczej, wszelkie wymagania należy rozumieć jako minimalne.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Województwo Lubelskie
Ulica ul. Spokojna 4
Nr domu 4
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-074
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 44 16 636
Fax 81 44 06 308; 81 44 16 535
Internet www.lubelskie.pl
Regon 43101917000000
E mail edyta.wisniewska@lubelskie.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Wiedza Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Potencjal Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień niniejszej umowy w zakresie terminu dostawy przedmiotu umowy, w przypadku: 1) okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy lub podczas jej realizacji, 2) siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy, 3) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą - Prawo zamówień publicznych oraz postanowieniami ww. umowy, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
Kryt cena A
Spec www http://www.um.bip.lublin.pl/index.php?id=85
Spec war Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4 20-074 Lublin (II piętro, pokój 212 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1-3) faks: (81) 44 16 535 radoslaw.wiek@lubelskie.pl
Data skl 14/11/2013
Godz skl 12:00
Miejsce Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4, 20- 074 Lublin (I piętro, pokój 128 - KANCELARIA OGÓLNA w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: 1) Zamawiający przed zawarciem umowy zażąda od wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej zabezpieczeniem w wysokości 2% wartości ceny całkowitej podanej w ofercie. 2) Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, a także pokryciu roszczeń z tytułu rękojmi za wady. 3) Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4) Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 5) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 6) Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 Ustawy. 7) Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości. 8) Po zakończeniu realizacji umowy, zabezpieczenie należytego wykonania przedmiotu umowy stanowiące 70% wartości zabezpieczenia zostanie zwrócone Wykonawcy w ciągu 30 dni, a pozostałe 30 % wartości zabezpieczenia - w terminie 15 dni po upływie okresu rękojmi.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)