DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO realizowanego w ramach zadania: Dotacja na zakup sprzętu informatycznego oraz oprogramowania niezbędnego do prowadzenia spraw z ochrony gruntów rolnych. z podziałem na części: Część I, Część II

Publication date 2013-11-05
End date 2013-11-13 10:00:00
Instytucja Powiat Chojnicki
Miejscowość Chojnice
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 449948 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, ustawienie, zamontowanie, zainstalowanie i uruchomienie fabrycznie nowego wyposażenia:
CZĘŚĆ I
1.Zestaw komputerowy ( jednostka centralna, klawiatura, mysz z podkładką, zasilacz awaryjny UPS, monitor, pamięć zewnętrzna: dysk zewnętrzny i pendraive, zainstalowane oprogramowanie systemowe, pakiet biurowy, wielofunkcyjne urządzenie drukujące) - 2szt.
CZĘŚĆ II
1.Kserokopiarka wyposażona w funkcje kopiowania, drukowania, skanowania oraz fax - 1 szt.
Szczegółowy zakres zamówienia, wymagania oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia określono w załączniku do Siwz - Formularz asortymentowo-cenowy.

Zastosowane rozwiązania (urządzenia, produkty, materiały itp.) równoważne wraz z danymi (opisem, certyfikatem, danymi technicznymi) pozwalającymi je określić należy dołączyć do oferty wg załącznika do Siwz Formularz asortymentowo - cenowy.
Wykonawca wypełniając Formularz asortymentowo - cenowy wpisuje nazwę producenta, dokładny typ, model produktu oraz oferowane parametry.

Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył wraz z przedmiotem zamówienia:
instrukcje obsługi przedmiotu umowy w języku polskim,
atesty, certyfikaty Unii Europejskiej CE zezwalające na używanie zamontowanych urządzeń w Polsce, metki fabryczne, etykiety, itp.,
karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji.

Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia, jego rozniesienie, montaż, instalację i uruchomienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. 31 Stycznia 56 w Chojnicach. Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. Wykonawca udzieli gwarancji na wyposażenie będące przedmiotem umowy na okres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia a w przypadku jego braku -minimum 12 miesięcy.

Opis

1.Zestaw komputerowy ( jednostka centralna, klawiatura, mysz z podkładką, zasilacz awaryjny UPS, monitor, pamięć zewnętrzna: dysk zewnętrzny i pendraive, zainstalowane oprogramowanie systemowe, pakiet biurowy, wielofunkcyjne urządzenie drukujące) - 2szt.1.Kserokopiarka wyposażona w funkcje kopiowania, drukowania, skanowania oraz fax - 1 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Chojnicki
Ulica ul. 31 Stycznia 56
Nr domu 56
Miejscowosc Chojnice
Kod poczt 89-600
Wojewodztwo pomorskie
Tel 052 3966533
Internet www.powiat.chojnice.pl
E mail przetargi@powiat.chojnice.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 29/11/2013
Wadium Wadium: nie dotyczy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Potencjal a) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie potencjału technicznego.
Zdolne b) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty ZAWARTOŚĆ OFERT: Dotyczy wszystkich części. Oferta winna zawierać wypełniony formularz - druk OFERTA - wg załącznika - Rozdział. B do SIWZ, oraz niżej wymienione dokumenty: a) Dokumenty wymienione w dziale IX niniejszej SIWZ b) INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: -Zobowiązanie o współpracy - wg załącznika nr 4 do siwz. -Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg załącznika nr 5 do siwz. -Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 6 do siwz. -Wypełniony FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY Dotyczy wszystkich części.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, zgodnie z § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( poz. 231). Zgodnie z zapisem § 4 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów (odniesienie do pkt. III 4.3.1 ogłoszenia), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dla potrzeb Umowy, Siła Wyższa oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 1)zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 2)wystąpienie siły wyższej, 3)skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, 4)zmiany terminu realizacji umowy o udzielenie dotacji na zakup sprzętu informatycznego oraz oprogramowania niezbędnego do prowadzenia spraw ochrony gruntów rolnych. 5.W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionych w pkt 1-4, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 6.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie wartości przedmiotu umowy w przypadku: 1)zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 7. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku: 1)wprowadzenia nowego podwykonawcy, 2)rezygnacji podwykonawcy, 3)zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców. Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe, po pisemnym zaakceptowaniu umowy wykonawcy z podwykonawcą w terminie 14 dni od przekazania tej umowy przez wykonawcę. 8.Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może Wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie. 9.Istotne dla Stron postanowienia zawiera wzór umowy, która stanowi integralną część niniejszej SIWZ. 10.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 11.W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 12.Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia.
Kryt cena A
Spec www www.powiat.chojnice.pl
Spec war POWIAT CHOJNICKI ul. 31 Stycznia 56 89-600 CHOJNICE
Data skl 13/11/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Chojnicach ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice Biuro Obsługi Interesantów
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)