Projekt informatyzacji miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
Publication date | 2013-11-05 |
End date | 2013-11-13 10:00:00 |
Instytucja | Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych |
Miejscowość | Gliwice |
Województwo | śląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 450778 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 722620009 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Definicje terminów, nazw i skrótów użytych w treści SIWZ: - mpzp - miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, - Wydział PP - Wydział Planowania Przestrzennego, - Wydział GE - Wydział Geodezji i Kartografii, - Wydział AB - Wydział Architektury i Budownictwa, - Wydział ZA - Wydział Zamówień Publicznych, - SIP - Samodzielny Referat Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej, - ISDP - Internetowy Serwer Danych Przestrzennych, - TurboEWID - system informatyczny w którym prowadzona jest ewidencja gruntów i budynków w Urzędzie Miejskim w Gliwicach, - MSIP - Miejski System Informacji Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Gliwicach, - SOD - System Obiegu Dokumentów Urzędu Miejskiego w Gliwicach, - GIS - System Informacji Geograficznej, - UM Gliwice - Urząd Miejski w Gliwicach. 2. Zamawiający zamawia, a wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie pn. Projekt informatyzacji miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 3. Zakres przedmiotu umowy obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej stanowiącej koncepcję informatyzacji, w oparciu o już funkcjonujące systemy informacji przestrzennej, zadań administracyjnych związanych z obsługą i udostępnianiem mpzp przez Wydział PP. 4. Dokumentacja projektowa zostanie opracowana na podstawie analizy uwarunkowań i potrzeb dotyczących zastosowania aplikacji GIS w celu wsparcia zadań administracyjnych realizowanych przez Wydział PP oraz potrzeb związanych z publicznym udostępnieniem mpzp przez MSIP. Dzięki wyczerpującemu opisowi systemu niniejsza dokumentacja będzie stanowić szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a tym samym będzie możliwa do wykorzystania wprost w procedurze zamówień publicznych. 5. Dokumentacja projektowa będzie zawierać raport stanowiący opis słowny oraz diagramy czynności i obiektów sporządzone w języku UML (w standardzie 2.x) stanowiące odwzorowanie realizowanych w Wydziale PP procesów takich jak: a) chronologia czynności - wymagane dane z dokładnością do atrybutu, b) powiązania z systemami, rejestrami i bazami danych już funkcjonującymi w Urzędzie Miejskim Gliwice takimi jak: TurboEWID, ISDP, SOD i inne, c) zasilenie systemu już funkcjonującymi i nowymi dokumentami planistycznymi. 6. Dokumentacja projektowa informatyzacji miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego musi składać się z następujących elementów: a) Cele i założenia funkcjonowania systemu, b) Analiza uwarunkowań Zamawiającego w zakresie możliwości budowy systemu i jego użytkowania: - Wykaz zasobów danych w Wydziale PP (niezależnie od formy), - Funkcjonujące aplikacje i systemy informatyczne służące realizacji zadań w Wydziale PP, - Inwentaryzacja sprzętu komputerowego Wydziału PP pod kątem wykorzystania w realizacji informatyzacji mpzp, - Opis sieci komputerowej wraz z serwerami danych i aplikacji, - Uwarunkowania prawne realizacji projektu. c) Analiza potrzeb Zamawiającego w zakresie budowy i użytkowania systemu: - Potrzeby w zakresie wymaganych funkcjonalności służących realizacji procedur objętych wdrożeniem, - Potrzeby w zakresie danych w Wydziale PP wraz z podaniem ich źródeł oraz sposobami ich pozyskania, - Potrzeby w zakresie integracji systemów informatycznych wykorzystywanych w UM Gliwice, - Rekomendacje wynikające z analizy potrzeb. d) Zakres projektowanego wdrożenia informatyzacji mpzp: - Wykaz zadań realizowanych przez Wydział PP z informacją o planowanym wsparciu przez MSIP lub Wydział GE, - Opis zadań wraz z uzasadnieniem decyzji o wsparciu przez MSIP, Wydział GE lub Wydział AB. e) Koncepcja systemu informatyzacji mpzp w Wydziale PP: - Schemat ogólny (ogólne elementy systemu oraz zasady i powiązania z innymi elementami stosowanymi w UM Gliwice), - Opis działania aplikacji dla realizacji poszczególnych procedur wraz z diagramami tych procedur w języku UML, - Założenia dotyczące integracji z innymi systemami informatycznymi stosowanymi w UM Gliwice, - Wytyczne do opracowywania nowych mpzp, dotyczące standardów umożliwiających sprawne zasilenie nimi projektowanego systemu, - Warunki techniczne dla systemu wynikające z obowiązujących przepisów prawa i standardów GIS. f) Wstępny harmonogram rzeczowo finansowy projektu. g) Kierunki rozwoju systemu. 7. Zamawiający zakłada że wszystkie potrzebne do opracowania projektu informacje zostaną zebrane w wyniku audytu i bezpośrednich rozmów z pracownikami UM Gliwice. Zamawiający nie przewiduje opisywania stosowanych w UM Gliwice procedur i technologii. 8. Zamawiający ułatwi kontakty z firmami posiadającymi prawa autorskie do stosowanego w UM Gliwice oprogramowania. Zamawiający oczekuje od autorów projektu wyraźnego stwierdzenia czy jego realizacja wymaga zmian w kodach źródłowych stosowanego w UM Gliwice oprogramowania. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych |
Ulica | Ul. Zwycięstwa 21 |
Nr domu | 21 |
Miejscowosc | Gliwice |
Kod poczt | 44-100 |
Wojewodztwo | śląskie |
Tel | 32 238 55 30 |
Fax | 32 238 55 27 |
Internet | www.gliwice.eu |
Regon | 27625533500000 |
E mail | za@um.gliwice.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | U |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 15/04/2014 |
Wadium | Zamawiający nie żąda wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Wiedza | o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy wykonali co najmniej jedną dokumentację projektową informatyzacji miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł. brutto. Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniany łącznie dla wszystkich podmiotów. |
Potencjal | o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. |
Zdolne | o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. |
Sytuacja | o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. |
Oswiadczenie potwierdzenia 5 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 | wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, Wykaz i dowody potwierdzające należyte wykonanie należy ograniczyć wyłącznie do usług potwierdzających spełnienie warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia opisanego w pkt. III.3.2) |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | a) konieczność przedłużenia (zmiany) terminu umownego z powodu: - działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, - nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - przedłużających się terminów uzyskania uzgodnień oraz decyzji organów administracji. b) zmiany przedstawicieli wykonawcy w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek wykonawcy, c) zmiany przedstawicieli Zamawiającego na wniosek Zamawiającego. Wniosek o ewentualne zmiany postanowień zawartej umowy wykonawca winien dostarczyć do Zamawiającego w terminie nie później niż 14 dni przed upływem terminu umownego. W przeciwnym wypadku Zamawiający może pozostawić wniosek bez biegu, z wyłączeniem zapisu ust. 2 lit. b) i c). |
Kryt cena | A |
Spec www | http://bip.gliwice.eu w dziale Przetargi/Zamówienia publiczne Urzędu Miejskiego |
Spec war | Urząd Miejski w Gliwicach, Biuro Obsługi Interesantów, stanowisko ds. zamówień publicznych (parter), ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice. |
Data skl | 13/11/2013 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Biuro Obsługi Interesantów, stanowisko ds. zamówień publicznych Urzędu Miejskiego w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, parter |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |