Oświetlenie terenów publicznych Gminy Korfantów solarnymi lampami parkowymi

Publication date 2013-11-05
End date 2013-11-14 09:00:00
Instytucja Gmina Korfantów
Miejscowość Korfantów
Województwo opolskie
Branża
  • Reflektory punktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 450804 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 315272008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem, podłączeniem i uruchomieniem 6 lamp oświetlenia solarnego na terenach publicznych Gminy Korfantów w miejscowościach Gminy Korfantów.
Lokalizacja montażu lamp:
Korfantów (działka nr 414) 3 lampy,
Przechód (działka nr566) 1 lampa,
Włodary (działka nr 521/2) 1 lampa,
Rzymkowice (działka nr 1565/3) 1 lampa.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Korfantów
Ulica ul. Rynek 4
Nr domu 4
Miejscowosc Korfantów
Kod poczt 48-317
Wojewodztwo opolskie
Tel 077 4343820 w. 44
Fax 077 4343817
Internet www.korfantow.pl
Regon 00053840300000
E mail korfantow@korfantow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju dostaw
Czas D
Data zak 24/12/2013
Wadium NIe przewiduje się
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający będzie oceniał powyższe warunki na podstawie złożonych dokumentów, potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw formularz ofertowy wraz ze szczegółową kalkulacją cenową
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny podczas realizacji zamówienia; 3) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 4) zmiany personelu Wykonawcy lub Zamawiającego; 5) konieczności wykonania dodatkowych prac w zakresie zamówienia; 6) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) aktualizacji rozwiązań w zakresie zastosowanych materiałów, urządzeń i prac ze względu na postęp technologiczny, b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację dostaw, c) zaistnienia konieczności wykonania zamówień uzupełniających stanowiących nie wiecej niż 20% zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostaw. d) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego, Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, e) zmian obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, f) zmian personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, g) wystąpienia siły wyższej. np. wystąpienia zdarzenia losowego, wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego niemożna było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, h) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 7) zmian osób reprezentujących strony umowy - w przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania Zamawiającego lub Wykonawcy strony dokonają stosownych zmian w umowie.
Kryt cena A
Spec www www.bip.korfantow.pl
Spec war Urząd Miejski w Korfantowie, ul. Rynek 4, 48 - 317 Korfantów, pokój nr 2
Data skl 14/11/2013
Godz skl 09:00
Miejsce Urząd Miejski w Korfantowie, ul. Rynek 4, 48 - 317 Korfantów, pokój nr 8 - sekretariat Urzędu Miejskiego
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zadanie objęte jest pomocą Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 321 Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludnosci Wiejskiej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)