Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Rzeszowie, ul. Staroniwska 55 w okresie od 01 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r.

Publication date 2013-11-06
End date 2013-11-21 08:30:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze,
  • Produkty mączne,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej,
  • Urządzenia do nadawania audycji,
  • Maszyny kodujące sygnał wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 233515 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 158100009, 155000003, 31425003, 151100002, 151300008, 151121007, 151311305, 151315000, 32222005, 32000003, 32211007, 33110002, 152000000, 152210003, 153311008, 158960005, 158510008, 158000006, 32200009, 158400008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Rzeszowie, ul. Staroniwska 55 w okresie od 01 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. według zestawień stanowiących załączniki od 2.1 do 2.7. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: część I. Pieczywo, część II. Wyroby mleczarskie, nabiał i jaja, część III. Mięso, drób i wędliny, część IV. Warzywa i owoce, część V. Ryby i mrożonki, część VI. Wyroby garmażeryjne, część VII. Różne art. spożywcze.

Opis

Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tej części zamówienia zawiera załącznik nr 2.1 do SIWZ, który jest integralną częścią umowy.Szczgółowe zestawienie wielkości i zakresu tej części zamówienia zawiera załącznik nr 2.2 do SIWZ, który jest integralną częścią umowy.Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tej części zamówienia zawiera załącznik nr 2.3 do SIWZ, który jest integralną częścią umowy.Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tej części zamówienia zawiera załącznik nr 2.4 do SIWZ, który jest integralną częścią umowy.Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tej części zamówienia zawiera załącznik nr 2.5 do SIWZ, który jest integralną częścią umowy.Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tej części zamówienia zawiera załącznik nr 2.6 do SIWZ, który jest integralną częścią umowy.Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tej części zamówienia zawiera załącznik nr 2.7 do SIWZ, który jest integralną częścią umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4
Ulica ul. Staroniwska 55
Nr domu 55
Miejscowosc Rzeszów
Kod poczt 35-101
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 17 748 24 50
Fax 17 748 24 46
Regon 18073771000000
E mail sekretariat@zszp4.resman.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: szkoła publiczna
Rodzaj zam inny szkoła publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 7
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca spełni w/w warunek jeżeli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
Wiedza Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny spełnienia tego warunku.
Potencjal Wykonawca musi dysponować właściwym środkiem transportu do dostawy poszczególnych artykułów spożywczych danej kategorii.
Zdolne Zamawiający nie wymaga przedstawienia potwierdzenia dysponowania osobami.
Sytuacja Wykonawca musi znajdować się w sytacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty 1. Oferta winna zawierać:1.1. Zbiorczy formularz ofertowy przygotowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ wypełniony dla części, w których Wykonawca ubiega się o zamówienie i podpisany pod oświadczeniami wraz z Formularzem ofertowym zawierającym zestawienie artykułów objętych zamówieniem i ceny, sporządzonym dla wybranej przez Wykonawcę części według załączników nr 2.1. - 2.7. do SIWZ. 1.2. Załącznik nr 4 (jeśli dotyczy) i dokumenty określone w Rozdziale VII SIWZ. 2. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w SIWZ wraz z załącznikami i przygotować ofertę zgodnie z jej wymogami. Oferta musi odpowiadać treści SIWZ. 3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 4. Ofertę należy złożyć na piśmie, w języku polskim, czytelnie (w formie wydruku komputerowego, na maszynie lub ręcznie długopisem, bądź niezmywalnym atramentem), z podaniem daty jej sporządzenia. Zaleca się ponumerować kartki oferty. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania firmy (Wykonawcy), a w przypadku podpisu(ów) nieczytelnego(ych) wymagana(e) jest(są) pieczęć(cie) imienna(e), ponadto każda zapisana przez Wykonawcę strona oferty musi być co najmniej parafowana. Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem, etc powinny być parafowane przez Wykonawcę. 5. Jeżeli uprawnienie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych, złożonych wraz z ofertą, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 6. Jeżeli osoba(y) podpisująca(e) ofertę działa(ją) na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 7. W przypadku oferty składanej wspólnie przez Wykonawców do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (pożądanym jest załączenie również umowy cywilno-prawnej). Pełnomocnictwo to musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 8. Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII SIWZ muszą być złożone w oryginale. Pozostałe dokumenty, o których mowa w Rozdziale VII SIWZ, mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę(y) upoważnioną(e) do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy). 9. Wszelkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w językach obcych, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą. 10. Wykonawcy ponoszą wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyników postępowania przetargowego. Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w przetargu obciążają wyłącznie Wykonawcę. 11. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie/opakowaniu, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta/opakowanie zawierająca ofertę winna być zaadresowana do Zamawiającego na adres podany w Rozdziale I SIWZ. 12. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o ich wprowadzeniu lub o wycofaniu oferty przed terminem składania ofert określonym w niniejszej SIWZ. Do oświadczeń Wykonawcy dotyczących zmiany lub wycofania oferty stosuje się odpowiednio pkt. 11. Na kopercie/opakowaniu należy dodatkowo umieścić odpowiednie zastrzeżenie zmiana oferty lub wycofanie oferty. 13. Informacje wymagane od Wykonawców, a stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy przedłożyć w sposób pozwalający na ich oddzielenie i uniemożliwienie publicznego ujawnienia oraz oznaczyć klauzulą: Dokument(y) stanowi(ą) tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie może/mogą być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji podawanych przy otwarciu ofert. Brak zastrzeżenia oznaczać będzie, że wszelkie złożone przez Wykonawcę informacje są jawne i mogą być udostępniane. Zamawiający może zgodnie z art. 87 ust. 1 oraz 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 14. Stwierdzenie przez Zamawiającego faktu podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik toczącego się postępowania, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 15. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne postanowienia umowy określa załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w przypdaku zmian przepisów prawnych, w tym w szczególności przepisów podatkowych. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia należna Wykonawcy nie może ulec podwyższeniu, a ewentualna zmiana umowy będzie dotyczyła kwoty podatku i kwoty netto tego wynagrodzenia.
Kryt cena A
Spec www www.zszp4.resman.pl
Spec war www.zszp4.resman.pl
Data skl 21/11/2013
Godz skl 08:30
Miejsce Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4, ul. Staroniwska 55, 35-101 Rzeszów
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)