Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Izba Skarbowa w Lublinie
|
Ulica |
ul. T. Szeligowskiego 24
|
Nr domu |
24
|
Miejscowosc |
Lublin
|
Kod poczt |
20-883
|
Wojewodztwo |
lubelskie
|
Tel |
81 452 23 00
|
Fax |
81 452 23 06
|
Internet |
www.is.lublin.pl
|
Regon |
00102287700000
|
E mail |
pawel.ciesielczuk@lb.mofnet.gov.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja rządowa terenowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
12
|
Wadium |
Wadium nie jest wymagane
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i w związku z tym nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Wiedza |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i w związku z tym nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i w związku z tym nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i w związku z tym nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i w związku z tym nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ) - w formie oryginału.
2. Dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie VI SIWZ.
3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisywana przez osobę inną niż umocowana w dokumencie rejestracyjnym (odpis z rejestru
handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Dokument pełnomocnictwa powinien określać jego zakres i powinien być podpisany przez osoby umocowane w dokumencie rejestracyjnym. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Nie dopuszcza się kopii pełnomocnictwa potwierdzonej przez osobę, na rzecz której pełnomocnictwo jest ustanowione.
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dane
ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we
właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności lub zaistnienia warunków a mianowicie:
1) rezygnacji z prenumeraty wszystkich lub poszczególnych tytułów, wymienionych w Załączniku Nr 1. W przypadku rezygnacji zamawiający ponosi koszty tytułów dostarczonych przez Wykonawcę,
2) zmiany miejsc dostawy poszczególnych tytułów (przesunięcia pomiędzy Odbiorcami),
3) zmiany adresów Odbiorców,
4) zmiany terminu wykonania umowy,
5) zmiany warunków płatności,
6) zmian stawki podatku VAT dla dostaw objętych przedmiotem Umowy.
7) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego,
w szczególności gdy obniży to koszty realizacji zamówienia.
2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach normowania PZP i w przypadkach i na warunkach określonych w postanowieniach SIWZ.
3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.is.lublin.pl
|
Spec war |
Izba Skarbowa w Lublinie, ul. Szeligowskiego 24, 20-883 Lublin
|
Data skl |
20/11/2013
|
Godz skl |
12:00
|
Miejsce |
Izba Skarbowa w Lublinie, ul. T. Szeligowskiego 24, 20-883 Lublin - Biuro podawcze na sali obsługi - parter
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|