Dostawa UPS oraz baterii akumulatorów

Publication date 2013-11-06
End date 2013-11-14 12:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Zestawy baterii,
  • Wyroby elektryczne,
  • Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

Szczegóły

Numer ogłoszenia 234165 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 351000005, 316825304, 314220000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż i uruchomienie urządzeń w zakresie:
Zadanie 1. UPS wraz z akumulatorami - 1 kpl oraz demontaż starego UPS-a będącego własnością Zamawiającego, także przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia oraz sprawdzania parametrów.
Zadanie 2. Bateria akumulatorów o napięciu 220 V - 1 kpl oraz bateria akumulatorów 24 V - 1 kpl. również demontaż i utylizacja starych ogniw, także przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia oraz sprawdzania parametrów

Opis

Zadanie 1. UPS wraz z akumulatorami - 1 kpl oraz demontaż starego UPS-a będącego własnością Zamawiającego, także przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia oraz sprawdzania parametrówZadanie 2. Bateria akumulatorów o napięciu 220 V - 1 kpl oraz bateria akumulatorów 24 V - 1 kpl. również demontaż i utylizacja starych ogniw, także przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia oraz sprawdzania parametrów

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
Ulica ul. Ujejskiego 75
Nr domu 75
Miejscowosc Bydgoszcz
Kod poczt 85-168
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 052 3655352, 3655521, 3655296
Fax 052 3655752
Internet www.biziel.pl
Regon 34051714500000
E mail przetargi@biziel.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - dotyczy zadania nr 1 i 2.
Wiedza Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - dotyczy zadania nr 1 i 2.
Potencjal Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - dotyczy zadania nr 1 i 2.
Zdolne Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - dotyczy zadania nr 1 i 2.
Sytuacja Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - dotyczy zadania nr 1 i 2.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Aktualny dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu i do używania, tzn.: deklaracja zgodności i/lub certyfikat zgodności. 2. Dokumenty dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia ( np. prospekty lub broszury lub instrukcja lub wyciągi z instrukcji użytkowania lub foldery lub zdjęcia lub inne posiadane dokumenty).
Inne dokumenty 1.Oświadczenie o podwykonawcach. 2.Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) numeru katalogowego lub/i kodu sprzętu będącego przedmiotem dostawy w przypadku zmiany numeru katalogowego lub/i kodu, 2) nr rachunku bankowego, nazwy i innych danych Stron umowy, w przypadku zmiany tych danych, 3) obniżenia ceny w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na (uzasadniających) obniżenie ceny, 4) wydłużenia okresu gwarancji w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na (uzasadniających) wydłużenie okresu gwarancji, 5) wydłużenia terminu wykonania (czasu trwania) umowy w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego mających wpływ na wydłużenie czasu koniecznego do dokonania czynności będących przedmiotem niniejszej umowy. 6) zmiany umowy poprzez przesunięcie terminu realizacji (przedłużenia czasu trwania) umowy w przypadku przedłużenia się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty.
Kryt cena A
Spec www www.biziel.pl
Spec war Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy, ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, lok. nr 018, Cena SIWZ 10 zł brutto
Data skl 14/11/2013
Godz skl 12:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Bydgoszczy w Kancelarii Szpitala lok. nr 46A
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Nr sprawy NZZ/77/D/13. 2. Miejsce i termin otwarcia ofert; publiczne jawne otwarcie ofert nastąpi w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia lok Nr 018 -niski parter, w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w dniu 14.11.2013 r. o godzinie 13:00. 3. Pracownicy uprawnieni do kontaktów z wykonawcami: Jan Leoniuk - Dział Administracyjno-Techniczny - tel. 52/36-55-399, Kajetan Kliszewski - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - tel. 52 36-55-295. 4. Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach 07:30 - 15:00, e-mail - przetargi@biziel.pl, NIP 9532582266, REGON: 340517145 5.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna, że warunki są spełnione jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie wyszczególnione w Sekcji III 4.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie Wykonawca - spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu. Z treści oświadczenia musi jednoznacznie wynikać, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu. 6. Wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 6.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 6.2.W przypadku, o którym mowa w ppkt. 6.1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.3.Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać wskazanie: ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienie. 6.4. Jeżeli ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 6.5. W przypadku gdy kilku Wykonawców składa ofertę wspólną, do oferty należy załączyć: a) dokumenty i oświadczenia wymienione w Sekcji III 4.2 i III 4.4 wystawione indywidualnie dla każdego z Wykonawców, b) wspólny formularz oferty oraz oświadczenie i dokumenty wymienione w Sekcji III 4.1 i III.5 podpisane przez ustanowionego pełnomocnika. 6.6. Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy współpracy, która musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Umowa winna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia. 6.7. W formularzu oferty należy wpisać dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu. 7. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III 4.3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Terminy określone w Sekcji III 4.3.1. stosuje się odpowiednio. 8.Udostępnienie oraz cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia 8.1.SIWZ jest dostępna w formie pisemnej i elektronicznej od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, do dnia składania ofert włącznie. 8.2.Formę pisemną SIWZ po złożeniu pisemnego wniosku (osobiście lub faksem) można odebrać w siedzibie Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, lok. Nr 018 - niski parter, w godzinach 9.00 -14.30 od poniedziałku do piątku w dni robocze po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w kasie Szpitala (Kasa czynna od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach: 8:00 - 10:30, 12:30-14:30). Zapłata w formie gotówki. SIWZ na żądanie może zostać przesłana pocztą lub firmą kurierską za pobraniem + koszty przesyłki które ponosi wykonawca. 8.3. SIWZ na wniosek zostanie przekazana w terminie do 5 dni licząc od dnia otrzymania wniosku. 8.4.Cena 1 egzemplarza kopii SIWZ wynosi 10 zł brutto, płatne gotówką lub za pobraniem. 8.5.SIWZ nieodpłatnie można pobrać w wersji elektronicznej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego - www.biziel.pl 9. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego sytemu zakupów
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)