Dostawa rejestratorów leśniczego

Publication date 2013-11-06
End date 2013-11-14 09:00:00
Instytucja Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kielce
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 234253 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 302372805
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 13 rejestratorów leśniczego wraz z osprzętem. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kielce
Ulica ul. Hubalczyków 15
Nr domu 15
Miejscowosc Kielce
Kod poczt 25-668
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 0-41 335-63-60
Fax 0-41 345-24-08
Internet http://www.radom.lasy.gov.pl/web/kielce
Regon 29002005800000
E mail nadlesnictwo.kielce@radom.lasy.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: PGL LP
Rodzaj zam inny PGL LP
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 06/12/2013
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia Wadium w wysokości 3 000,00 PLN (trzy tysiące złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;- gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych;- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).1). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Bank: BGŻ S.A. o/Kielce, Nr rachunku: 25 2030 0045 1110 0000 0027 6590 z dopiskiem na blankiecie przelewu Dostawa rejestratorów leśniczego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: - Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie uzupełnił dokumentów, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego. 3 Z treści gwarancji ( poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z oferta, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. ust 4a i ust.5 - PZP. 4 Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 5 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Nie należy załączać oryginału dokumentu złożenia wadium do oferty. Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą (od terminu składania ofert do 30 dni po tym terminie).
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza 5.2.1. w zakresie wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwóch dostaw o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia i o wartości co najmniej: 100 000,00 zł brutto każda. Wykonawca może sumować usługi o mniejszej wartości jeśli zrealizował je w ciągu 12-tu po sobie następujących miesiącach i dotyczą one tego samego wykonawcy by uzyskać w/w wymaganą wartość.
Potencjal Warunku nie precyzuje się. Ocena na podstawie złożonych oświadczeń, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolne Warunku nie precyzuje się. Ocena na podstawie złożonych oświadczeń, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia na kwotę minimum: 100 000,00 zł netto.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty Pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 16.1. Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. 16.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 16.2.1. 1. Zmiana postanowień umowy wynikających z treści oferty jest możliwa tylko na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy według poniższych warunków i dotyczyć może w szczególności: Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technologicznych, spowodowanych następującymi okolicznościami: 1. Zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku materiału lub urządzenia oferowanego 2. Przyjęcie nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzeniu kosztów wykonania robót lub eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. 2. W wyniku zaistnienia powyższych nieprzewidzianych okoliczności zostanie sporządzony aneks do umowy a wynagrodzenie będzie obliczone w oparciu o stawki jednostkowe wymienione w ofercie z uwzględnieniem ilości rzeczywiście wykonanych prac. 3. W przypadku, o którym mowa w ust.1. Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego za rzeczywiście wykonaną część umowy. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Wymienione powyższe możliwości wprowadzenia zmian są uprawnieniem a nie obowiązkiem zamawiającego. 16.3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz.759 z późniejszymi zmianami). a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami, 16.4. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 16.2..1termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 16.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawarcia umowy w wyjątkowych sytuacjach, zgodnie z art. 145 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późniejszymi zmianami).
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 jakość
Kryt 2p 20
Spec www http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_kielce
Spec war http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_kielce
Data skl 14/11/2013
Godz skl 09:00
Miejsce Nadleśnictwo Kielce, ul. Hubalczyków 15, 25-668 Kielce (SEKRETARIAT).
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)