Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, komputerów przenośnych, tabletu, komputerów biurkowych, monitorów ekranowych, drukarek laserowych, dysków magnetycznych, myszy komputerowych, klawiatury komputerowej, urządzenia sieciowego, dwóch systemów zarządzania procesem redakcyjnym, oprogramowania do skanowania, oprogramowania graficznego, oprogramowania statystycznego, oprogramowania użytkowego, oprogramowania antywirusowego, oprogramowania do zarządzania i przechowywania, serwera informacyjnego oraz różnego sprzętu komputerowego

Publication date 2013-11-06
End date 2013-11-15 10:00:00
Instytucja Muzeum i Instytut Zoologii Polskiej Akademii Nauk
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania do skanowania,
  • Pakiety oprogramowania graficznego,
  • Pakiety oprogramowania statystycznego,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego,
  • Pakiety oprogramowania antywirusowego,
  • Pakiety oprogramowania do zarządzania przechowywaniem,
  • Systemy i serwery informacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 451932 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 302131006, 302132007, 302133008, 302313000, 302321108, 302341009, 302360002, 302372805, 302374106, 302374601, 324200003, 480000008, 483180000, 483220001, 484630001, 487000005, 487610000, 487820003, 488000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, komputerów przenośnych, tabletu, komputerów biurkowych, monitorów ekranowych, drukarek laserowych, dysków magnetycznych, myszy komputerowych, klawiatury komputerowej, urządzenia sieciowego, dwóch systemów zarządzania procesem redakcyjnym, oprogramowania do skanowania, oprogramowania graficznego, oprogramowania statystycznego, oprogramowania użytkowego, oprogramowania antywirusowego, oprogramowania do zarządzania
i przechowywania, serwera informacyjnego oraz różnego sprzętu komputerowego - 12 pakietów

Opis

dostawa serwera - 1 pozycja (1 sztuka)pakiet nr 2 - rozszerzenie licencji posiadanej przez Zamawiającego
o 100 stanowisk roboczych na program antywirusowy
Eset Smart Security 4 Business Edition lubrównoważne - 1 pozycjapakiet nr 3 - 9 pozycji:

- pozycja nr 1 - zewnętrzny dysk twardy (1 szt.);
- pozycja nr 2 - zewnętrzny dysk twardy (1 szt.);
- pozycja nr 3 - zewnętrzny dysk twardy (1 szt.);
- pozycja nr 4 - switch(1 szt.) ;
- pozycja nr 5 - pakiet biurowy standardowy klasy MS Office Std 2010 MOLP EDU lub równoważny (1 szt.);
- pozycja nr 6 - klawiatura multimedialna (8 szt.);
- pozycja nr 7 - mysz komputerowa (9 szt.);
- pozycja nr 8 - zasilacz UPS (1 szt.);
- pozycja nr 9 - mysz komputerowa (1 szt.);pakiet nr 4 - 7 pozycji:

- pozycja nr 1 - monitor panoramiczny (1 szt.);
- pozycja nr 2 - komputer przenośny (2 szt.);
- pozycja nr 3 - komputer stacjonarny (1 szt.);
- pozycja nr 4 - monitor panoramiczny (2 szt.) ;
- pozycja nr 5 - komputer stacjonarny (1 szt.);
- pozycja nr 6 - komputer stacjonarny (1 szt.);
- pozycja nr 7 - komputer stacjonarny (1 szt.);pakiet nr 5 - 3 pozycje:

- pozycja nr 1 - urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.);
- pozycja nr 2 - drukarka laserowa monochromatyczna z modułem Wi-Fi (2 szt.);
- pozycja nr 3 - drukarka laserowa monochromatyczna (1 szt.);pakiet nr 6 - 2 pozycje:

- pozycja nr 1 - zestaw oprogramowania komputerowego - Statistica 10- pakiet zaawansowany PL lub równoważny (3 licencje) wersja jednostanowiskowa;
- pozycja nr 2 - aktualizacja oprogramowania komputerowego STATISTICA 7, które jest w posiadaniu Zamawiającego do wersji programu Statistica 10 (1 licencja);pakiet nr 7 - 2 pozycje:

- pozycja nr 1 - oprogramowanie do obróbki skanowanych obrazów- Scan Gate lub równoważny (1 licencja);
- pozycja nr 2 - zestaw oprogramowania do obróbki graficznej Adobe Creative Cloud for Teams - licencja wielojęzykowa (w tym wersja PL) lub równoważny (2 licencje );pakiet nr 8 - 1 pozycja:

dostawa czytników e-book (15 sztuk)pakiet nr 9 - 1 pozycja:

dostawa tabletu - piórkowy Wacom Intous5 Large EDU lub równoważny (1 sztuka)pakiet nr 10 - 4 pozycje:

- pozycja nr 1 - urządzenie lektorskie dla niewidomych/niedowidzących OptelecClearReader+ Advanced lub równoważny(1 szt.);
- pozycja nr 2 - oprogramowanie udźwiękowiające dla niewidomych/niedowidzących JAWS FreedomScientific Blind/ LowVisionGroup lub równoważny (1 szt.);
- pozycja nr 3 - oprogramowanie powiększające MAGIC FreedomScientific Blind/ LowVisionGroup lub równoważny(1 szt.);
- pozycja nr 4 - klawiatura dla niewidomych/niedowidzących MAGIC lub równoważny(1 szt.)pakiet nr 11 - 1 pozycja:

Oprogramowanie do synchronizacji danych Total Commander Standard PL lub równoważny (6 licencji )pakiet nr 12 - 2 pozycje:

- pozycja nr 1 - Acta Chiropterologica (1 szt.);
- pozycja nr 2 - Acta Ornithologica (1 szt.);

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum i Instytut Zoologii Polskiej Akademii Nauk
Ulica ul. Wilcza 64
Nr domu 64
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-679
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 6293221
Fax 22 6296302
Internet http://www.miiz.waw.pl
Regon 01691205900015
E mail sekretariat@miiz.waw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Inny: Placówka naukowo-badawcza PAN
Rodzaj zam inny Inny: Placówka naukowo-badawcza PAN
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 12
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Wiedza Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, wdrożenia systemów redakcyjnych, w co najmniej 15 redakcjach czasopism naukowych, w tym co najmniej 5 posiadających współczynnik wpływu ImpactFactor, znajdujących się w bazie JournalCitation Report - dotyczy pakietu nr 12. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - dotyczy pakietów nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
Potencjal Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Oświadczenie Wykonawcy o ofercie równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia - o ile dotyczy. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca może załączyć do oferty foldery, specyfikacje techniczne proponowanego asortymentu, inne dokumenty zawierające dane równoważności oferowanych odczynników. 2. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wersję demo przedmiotu zamówienia, która ma być dostępna on-line i zabezpieczona hasłem, a adres dostępu powinien zostać podany w formularzu ofertowym. Wykonawca powinien wraz ofertą dostarczyć instrukcję uruchomienia wersji demo - dotyczy pakietu nr 12
Inne dokumenty 1. wypełniony(e) i podpisany(e) parametry techniczno-użytkowe odpowiednio dla danego pakietu, 2. wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 3. wypełnione i podpisane formularz(e) cenowy(e)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian zawartej umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności siły wyższej, takich jak w szczególności: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy - przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do opóźnienia, b) wydłużenia gwarancji udzielanej na rzecz Zamawiającego. d) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, cena netto nie ulegnie zmianie, a cena brutto ulegnie zmianie, w wysokości i w terminie wynikającymi z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę. W takim przypadku wynagrodzenie brutto ulegnie odpowiedniej zmianie. 2. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności
Kryt cena A
Spec www http://www.miiz.waw.pl
Spec war Muzeum i Instytut Zoologii PAN, ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa, pok. 501, V piętro
Data skl 15/11/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Muzeum i Instytut Zoologii PAN, ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa, pok. 501, V piętro
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Dostawa jest częściowo finansowana w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 w ramach Działania 2.3: Inwestycje związane z rozwojem infrastruktury informatycznej nauki, Poddziałania 2.3.2. Projekty w zakresie rozwoju zasobów informacyjnych nauki w postaci cyfrowej, pn. Repozytorium Cyfrowe Instytutów Naukowych, umowa nr UDA/POIG. 02.03.02-00-043/10, umowa z dnia 22.11.2010 r Pakiet nr 6 poz 1 - dotyczy jednej licencji która jest finansowana z projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.3, Poddziałania 1.3.1 pt. Opracowanie innowacyjnych metod szybkiej identyfikacji nicieni powodujących straty w gospodarce, nr UDA/POIG.01.03.01-00-133/09
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)