Dostawa i montaż nowych foteli w sali koncertowej Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Skarżysku Kamiennej

Publication date 2013-11-06
End date 2013-11-14 12:00:00
Instytucja Państwowa Szkoła Muzyczna I St.
Miejscowość Skarżysko-Kamienna
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Siedziska,
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 452764 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 391131008, 391112005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje :
dostawa 100 sztuk foteli (wraz z transportem);
montaż 100 szt.
Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zawierają zał. nr 6 i 7.
Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):
39113100-8 fotele ; 39111200-5 siedziska teatralne

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowa Szkoła Muzyczna I St.
Ulica pl. Floriański 14
Nr domu 14
Miejscowosc Skarżysko-Kamienna
Kod poczt 26-110
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 0-41 25 12 957, 25 12 984
Fax 0-41 25 12 957
Regon 00028632100000
E mail psmkw@interia.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Publiczna szkoła artystyczna.
Rodzaj zam inny Publiczna szkoła artystyczna.
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych - 20 % wartości zamówienia podstawowego - polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, cyt.: Art. 67 ust. 1 pkt 7) w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego;
Czas D
Data zak 15/12/2013
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 3. do SIWZ
Wiedza warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej jedną dostawę z montażem foteli teatralno-kinowych, która nie była mniejsza niż 100 foteli jednocześnie z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentu-dowodu potwierdzającego, że robota budowlana została wykonana należycie . Za wykonaną dostawę Zamawiający uzna taką , którą Wykonawca wykonał w ramach jednej umowy i której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 5 do SIWZ oraz dowodu dot. czy dostawa została wykonana należycie. Zgodnie z paragrafem 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013.231 z dnia 19 lutego 2013 r.) - W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w paragrafie 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia, noże przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w paragrafie 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 3. do SIWZ
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 3. do SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 3. do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie i formie określonej w SIWZ: 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ . Wymagana forma dokumentu - oryginał wraz z Kartą katalogową oferowanego przedmiotu zamówienia . 5. Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, tych podmiotów. Wymagana forma dokumentu - oryginał b) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza c) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarte są w Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany zgodnie z art. 144 Pzp - tj. w SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany. §8. Zmiana umowy 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 2.1. Zmiany mające wpływ na termin wykonania umowy: a) możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, i dotyczy następujących obowiązków Zamawiającego: - udostępnienie Sali koncertowej Wykonawcy celem wykonania prac montażowych, b) możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymania i wznowienia prac, ze względu na: - przedłużenie procedury przetargowej, - zaistnienie okoliczności powodujących wydłużenie terminu realizacji robót remontowych wykonywanych w Sali Widowiskowej na podstawie odrębnej umowy, uniemożliwiających realizację prac montażowych w ramach niniejszej umowy, wówczas termin wykonania umowy może zostać przedłużony o czas niezbędny do zakończenia prac wstrzymujących wykonanie prac montażowych, c) Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy, jeżeli konieczność przedłużenia terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 3.1. Sposób inicjowania zmian: a) Zamawiający: - wnioskuje do wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, - wnioskuje, aby wykonawca przedłożył propozycję zmiany, b) osoby występujące po stronie Zamawiającego: - wnioskują do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, c) Wykonawca: - wnioskuje do Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany. 3.2. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.) Protokół konieczności wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego. 3.3. Zmiana postanowień zawartej umowy w wyniku wprowadzenia zmian opisanych powyżej może nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności umowy.
Kryt cena A
Spec www www.psmsk.neostrada.pl
Spec war Państwowa Szkoła Muzyczna I ST. im. Zygmunta Noskowskiego 26-110 Skarżysko Kamienna Plac Floriański 14 - sekretariat
Data skl 14/11/2013
Godz skl 12:00
Miejsce Państwowa Szkoła Muzyczna I ST. im. Zygmunta Noskowskiego 26-110 Skarżysko Kamienna Plac Floriański 14 - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)