Dostawa 2 sztuk bibliotek taśmowych wraz z oprogramowaniem

Publication date 2013-11-06
End date 2013-11-15 10:00:00
Instytucja Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 452778 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 302300000, 489000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa 2 sztuk bibliotek taśmowych wraz z oprogramowaniem:
a) Pozycja1: Dostawa 2 sztuk bibliotek taśmowych dla środowiska klastra HP Metrocluster, zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający posiada 2 biblioteki taśmowe MSL 6000 z dwoma napędami każda. Celem Zamawiającego jest wymiana posiadanych 2 bibliotek taśmowych i zastąpienie ich dwoma sztukami fabrycznie nowych bibliotek. Obie biblioteki powinny być identyczne.
b) Pozycja 2: Dostawa oprogramowania HP Data Protector i HP Data Protector ZDB for UNIX - 10TB dla bibliotek taśmowych:
- dostarczenie oprogramowania wraz licencją do uruchomienia napędów w środowisku HP Data Protector.
Wymagane jest dostarczenie licencji rozszerzających posiadane przez Zamawiającego oprogramowanie HP DataProtector o licencje na dodatkowe 4 napędy
- dostarczenie oprogramowania wraz licencją DP ZDB for UNIX 10TB.
Wymaga się rozszerzenia licencji posiadanego oprogramowania HP Data Protector HP Data Protector Zero Downtime Backup for Unix o dodatkową przestrzeń 10TB.

Zamawiajacy na realizację przedmiotu zamówienia przeznacza środki w wysokości maksymalnej dla kazdej pozycji:

Pozycja 1: Dostawa 2 sztuk bibliotek taśmowych:
- 318.699,19 zł netto tj. 392.000,00 zł brutto

Pozycja 2: Dostawa oprogramowania HP Data Protector i HP Data Protector ZDB for UNIX - 10TB dla bibliotek taśmowych:
- 176.422,76 zł netto tj. 217.000,00 zł brutto

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki
Ulica ul. Joannitów 6
Nr domu 6
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-525
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel (071) 7979317
Fax (071) 7979318
Internet www.nfz-wroclaw.pl
Regon 01544738200022
E mail awacek@nfz-wroclaw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie formułuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Wiedza O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy 1 sztuki biblioteki taśmowej na kwotę nie mniejszą niż 150 tys. zł brutto każda, oraz załączy dowody, potwierdzające, że zostały wykonane należycie. Przez dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie Zamawiający rozumie: poświadczenie należytego wykonania. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, dowodem potwierdzającym należyte wykonanie dostaw może być oświadczenie Wykonawcy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Potencjal Zamawiający nie formułuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie formułuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Sytuacja a) o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, jeżeli posiada polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 390 tys. złotych oraz złoży oświadczenie, że będzie kontynuował przedmiotowe ubezpieczenie na kwotę nie mniejszą, przez cały okres obowiązywania gwarancji.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1 Zmiana postanowień umowy następuje pod rygorem nieważności za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu. 2 Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający. 3 Wszelkie zmiany wprowadzone do niniejszej umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą. 4 Strony dopuszczają możliwość zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli Stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy. 5 Zamawiający dopuszcza zmianę komparycji umowy w przypadku podziału, łączenia lub przekształcenia Wykonawcy dokonanego na podstawie art. 494, art. 531 lub art. 553 ustawy z dnia 15 września 2000 r. Kodeksu Spółek Handlowych (Dz. U. z 2013 r., poz. 1030 z późn. zmian.). 6 Zamawiający dopuszcza zmianę danych adresowych Wykonawcy w przypadku dokonania zmian dotyczących Wykonawcy. 7 W przypadku ustawowego obniżenia stawki podatku VAT zmianie ulega wartość brutto kwoty umowy, będąca wynikiem zastosowania nowej stawki VAT. Zmiana powyższa nie wymaga zmiany umowy.
Kryt cena A
Spec www www.nfz-wroclaw.pl
Spec war DOW NFZ ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław, budynek B, pokój 106
Data skl 15/11/2013
Godz skl 10:00
Miejsce DOW NFZ ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław, kancelaria ogólna
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)