Doposażenie bazy dydaktycznej Zespołu Szkół Specjalnych w Siemiatyczach
Publication date | 2013-11-07 |
End date | 2013-11-15 11:00:00 |
Instytucja | Zespół Szkół Specjalnych w Siemiatyczach |
Miejscowość | Siemiatycze |
Województwo | podlaskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 234359 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391621006, 374400004 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkól Specjalnych w Siemiatyczach. 2. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż specjalistycznych pomocy dydaktycznych niezbędnych w terapii, rewalidacji i edukacji, w zestawach pogrupowanych wg rodzaju zajęć, tj. A. Dostawa i montaż specjalistycznego sprzętu do Sali Doświadczania Świata; B. Dostawa i montaż specjalistycznego sprzętu do Sali zajęć Integracji Sensorycznej; C. Dostawa i montaż specjalistycznego sprzętu do salki gimnastycznej; D. Dostawa sprzętu do terapii wspomagającej z wykorzystaniem komputera; E. Dostawa drobnych pomocy do zajęć rewalidacyjno - wychowawczych oraz rewalidacji indywidualnej. 3. W załączniku do SIWZ - podano wymiary poszczególnych elementów. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dane techniczne proponowanych urządzeń oraz dokonać pomiarów sprawdzających w poszczególnych pomieszczeniach, dopasować wymiary elementów wyposażenia do istniejących pomieszczeń oraz sporządzić projekt aranżacji wnętrz. Do realizacji zamówienia Wykonawca może przystąpić po dokonaniu akceptacji przez Zamawiającego przedstawionych propozycji sprzętu. 4. Wykonawca wraz z ofertą musi przedstawić wizualizację projektu wyposażenia Sali Doświadczania Świata i Sali Integracji Sensorycznej. 5.Szczegółowy opis przedmiotu (rodzaj, ilość, wymiary, materiały, parametry, itd. zawiera załącznik Nr 1 do SWIZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 6. Oferowane przedmioty muszą spełniać wymagania, określone w SIWZ. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty i urządzenia jakościowo równoważne spełniające jakościowo równoważne parametry. 8. Przez produkty i urządzenia równoważne zamawiający rozumie produkty i urządzenia o parametrach jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych i technologicznych takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów danego produktu lub urządzenia. 9. Towary będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, wolne od wad. 10. Dostarczone pomoce muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz inne dokumenty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych, muszą spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, wszystkie pomoce muszą posiadać oznaczenie CE i spełniać wymagania wszystkich odnoszących się do niego dyrektyw. 11. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres min. 24 miesięcy od dnia odbioru dostawy. 12. Warunki i okresy gwarancji nie mogą być gorsze ani krótsze niż aktualnie oferowane na rynku gwarancje producenta danego rodzaju przedmiotu zamówienia. 13. Koszt transportu i ubezpieczenia transportu ponosi Wykonawca. 14. Koszt montażu ponosi Wykonawca. 15. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktu w czasie transportu i montażu ponosi Wykonawca. 16. Wszelkie prace montażowe i instalacyjne prowadzone przez Wykonawcę winny być prowadzone pod nadzorem osób posiadających stosowną wiedzę i umiejętności. 17. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia przez zamawiającego. 18. Wykonawca we własnym zakresie zapewni rozładunek dostarczonych pomocy dydaktycznych. 19. Wykonawca wraz z towarem wyda Zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty, instrukcje dotyczące sposobu użytkowania w języku polskim. 20.Miejsce dostawy : Zespół Szkół Specjalnych w Siemiatyczach ul. Tadeusza Kościuszki 43, 17-300 Siemiatycze |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Zespół Szkół Specjalnych w Siemiatyczach |
Ulica | Ul. Tadeusza Kościuszki 43 |
Nr domu | 43 |
Miejscowosc | Siemiatycze |
Kod poczt | 17-300 |
Wojewodztwo | podlaskie |
Tel | 85 655 21 26 |
Fax | 85 655 21 26 |
Regon | 20003137100000 |
E mail | zss.siemiatycze@wp.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Szkoła |
Rodzaj zam inny | Szkoła |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Tak |
Zam uzupelniajace | Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiacych nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na rozszerzeniu dostawy, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 uPzp. |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 21 |
Zaliczka | Nie |
Wiedza | Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 zamówienia obejmujące dostawę i montaż specjalistycznych pomocy dydaktycznych niezbędnych w terapii, rewalidacji i edukacji, wyposażenia placówek oświatowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1. dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy złożone w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Dokument powinien być załączony w oryginale |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; b) działania siły wyższej; 2) polepszenia parametrów technicznych dostawy; 3) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.bip.siemiatycze.pl |
Spec war | W siedzibie zamawiajacego - Zespół Szkół Specjalnych w Siemiatyczach, ul. Tadeusza Kościuszki 43, 17-300 Siemiatycze , woj. podlaskie, |
Data skl | 15/11/2013 |
Godz skl | 11:00 |
Miejsce | Zespół Szkół Specjalnych w Siemiatyczach, ul. Tadeusza Kościuszki 43, 17-300 Siemiatycze |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |