Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu. Usługa kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego (nadzór w zakresie technicznym, terminowym, finansowym i sprawozdawczym) zadania inwestycyjnego pn. Regionalny System Informacji Przestrzennej Województwa Lubuskiego

Publication date 2013-11-07
End date 2013-11-15 10:00:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem,
  • Usługi doradcze w zakresie badań odbiorczych oprogramowania systemowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 235289 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 722240001, 722260005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu dla projektu pn.: Regionalny System Informacji Przestrzennej Województwa Lubuskiego (RSIPWL), zwanego dalej Projektem. Inżynier Projektu zobowiązany jest do świadczenia następujących usług w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z metodyką prowadzenia projektów
PRINCE 2 lub równoważną (za równoważną uznaję się metodę która będzie posiadała co najmniej takie same lub lepsze parametry funkcjonalne, której zastosowanie pozwoli na efektywne zarządzanie projektem),dostosowaną do potrzeb projektu Regionalny System Informacji Przestrzennej Województwa Lubuskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku
nr 1 do SIWZ.

Kod klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
- usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem - 72224000-1
- usługi doradcze w zakresie badań odbiorczych oprogramowania systemowego - 72226000-5

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Ulica ul. Podgórna 7
Nr domu 7
Miejscowosc Zielona Góra
Kod poczt 65-057
Wojewodztwo lubuskie
Tel 68 4565403, 4565404, 4565277
Fax 68 4565404
Internet www.lubuskie.pl
Regon 97077008900000
E mail przetargi@lubuskie.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 280
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje warunku
Wiedza za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, min. 1 usługi, tj. pełnienie funkcji Inżyniera Projektu Informatycznego na kwotę min. 10.000,00 zł brutto, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodu, czy została lub jest wykonywana należycie. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia
Potencjal Zamawiający nie precyzuje warunku
Zdolne Zamawiający nie precyzuje warunku
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty -Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy -Pisemne zobowiązanie, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - jeśli dotyczy. - Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w niniejszym postępowaniu, w przypadku wystąpienia niżej podanych okoliczności: a) zmiany warunków płatności, b) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, c) zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana terminu realizacji poszczególnych etapów zamówienia, d) zmiana osób wyznaczonych do kontaktu z Zamawiającym, zmiana kierownika Projektu, zastępcy kierownika Projektu, e) możliwość zmiany strony umowy, f) możliwość dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu robot, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy. 2.Zmiany, o których mowa mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, a w szczególności: - w zakresie pkt. a i b - w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zmiany ustawowe podatku VAT. - w zakresie pkt. c - w przypadku jeśli konieczność ta, nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy tj.: 1) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usług, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 2) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grążącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 3) z powodu zmiany haromonogramu prac i terminów ich realizacji z głównym wykonawcą Projektu, wybranym w odrębnym postępowaniu, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na zmianę przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowo-finansowego umowy o dofinansowanie Projektu. Zmiana ta nie powoduje, zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 4) z powodu przedłużającej się procedury wyboru głównego Wykonawcy Projektu, realizowanej w odrębnym postępowaniu 5) w wyniku zlecenia głównemu wykonawcy Projektu, wybranym w odrębnym postępowaniu udzielenia usług dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia, jeżeli: a. z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub, b. wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. - w zakresie pkt. d - w przypadku śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych pracownika Wykonawcy, niewywiązywania się pracownika z obowiązków wynikających z umowy, jeśli zmiana personelu jest konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacja). - w zakresie pkt. e - w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów. - w zakresie pkt. f - w przypadku występowania zaniedbań podwykonawcy, które to mogłyby zaszkodzić terminowej realizacji usługi.
Kryt cena A
Spec www www.bip.lubuskie.pl
Spec war Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego Departament Administracyjno - Gospodarczy WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (pokój nr 03) ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra.
Data skl 15/11/2013
Godz skl 10:00
Miejsce w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, Departament Administracyjno - Gospodarczy - Kancelaria Ogólna.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 40 tygodni od podpisania umowy, w tym: - Etap I - 3 tygodnie od podpisania umowy - Etap II - 37 tygodni od dnia zakończenia Etapu I
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)