Dostawa produktów garmażeryjnych chłodzonych, nr sprawy: MAT/373-23/2013

Publication date 2013-11-07
End date 2013-11-18 09:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa 4229
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Przetworzone produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 454138 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 158943004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa produktów garmażeryjnych chłodzonych, zamówienie o wartości poniżej 130.000 euro

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa 4229
Ulica ul. Poznańska 58
Nr domu 58
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-984
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 7663025
Fax 71 7663027
Internet www.4rblog.wp.mil.pl
Regon 93007787600000
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Potencjal Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1) Wykonawca musi posiadać oraz dołączyć do oferty dokument potwierdzający wdrożenie systemu HACCP z jednej następujących form: certyfikat systemu HACCP wdrożonego przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacyjnego z siedzibą w Warszawie lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP; przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje Zasady systemu HACCP. Podstawa prawna: art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r nr 136 poz. 914 z późn. zm.). 2) W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca krajowy, który produkuje lub wprowadza do obrotu żywność pochodzenia zwierzęcego, do oferty należy załączyć aktualną decyzję administracyjną powiatowego lekarza weterynarii o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia, o której mowa w art. 20 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006r. nr 17, poz. 127 z późn. zm.). 3) W przypadku gdy ofertę składa Wykonawca krajowy, który wprowadza do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego jako zakład nieobjęty urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, do oferty należy załączyć aktualną decyzję państwowego powiatowego inspektora sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia, o której mowa w art. 61 i 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. nr 136, poz. 914 z późn. zm.). 4) W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca krajowy, który prowadzi działalność gospodarczą w zakresie pośrednictwa w sprzedaży żywności na odległość (sprzedaży wysyłkowej), w tym sprzedaży przez Internet, o której mowa w art. 63 ust. 2 pkt. 10 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. nr 136, poz. 914 z późn. zm.), do oferty należy załączyć aktualne zaświadczenie państwowego powiatowego inspektora sanitarnego o wpisie do rejestru zakładów w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia, lub potwierdzenie złożenia wniosku o wpis do rejestru zakładów, lub potwierdzenie złożenia wniosku o zatwierdzenie zakładu. 5) W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca z Unii Europejskiej, spoza obszaru RP, do oferty należy załączyć aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ danego kraju o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia wraz z weterynaryjnym numerem identyfikacyjnym w przypadku dotyczącym żywności (grupy produktów) pochodzenia zwierzęcego. 6) W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca z krajów trzecich do oferty należy załączyć aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ w danym kraju o dopuszczeniu zakładu do produkcji i na eksport na rynki innych krajów (w tym krajów Unii Europejskiej) w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia. 7) Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, iż oferowane przez niego produkty odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ oraz, że gwarantuje dostawy tych produktów w ilości i częstotliwości określonej w Specyfikacji; wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy, zastrzega sobie możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w następujących przypadkach i zakresie: 1) zmiany obowiązujących aktów prawnych w zakresie uprawnień żołnierzy do bezpłatnego wyżywienia - tj. rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 4 marca 2011 r. w sprawie wyżywienia żołnierzy czynnej służby wojskowej (Dz.U. Nr 63, poz. 327) oraz rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 grudnia 2009 r. w sprawie bezpłatnego wyżywienia żołnierzy zawodowych i kandydatów na żołnierzy zawodowych (Dz.U. Nr 216, poz. 1679, z późn. zm.) 2) konieczności dostosowania do aktualnych potrzeb Odbiorców ilości towarów określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ (Załącznik nr 2 do wzoru umowy) poprzez dokonanie stosownych przesunięć pomiędzy poszczególnymi Odbiorcami, bez zmiany określonych w § 4 ust. 1 wzoru umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ) ilości oraz ceny jednostkowej danego asortymentu 3) wstrzymania dostaw z powodu braku towaru na rynku krajowym; 4) zmiany w okresie obowiązywania umowy ustawowej stawki podatku VAT określonej w § 4 ust. 1 wzoru umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ) - na zgodną z obowiązującymi przepisami 5) Zamawiający przewiduje możliwość waloryzowania (wg zasady miesiąc poprzedni = 100) ceny towarów o ogłoszony przez Główny Urząd Statystyczny w Biuletynie Statystycznym właściwy wskaźnik wzrostu cen (tabela Wskaźniki Cen Towarów i Usług Konsumpcyjnych - Żywność i napoje bezalkoholowe), nie częściej niż jeden raz w cyklu kwartalnym, przy czym do końca II-go kwartału 2014 r. obowiązują ceny ustalone w przetargu, zaś obliczanie wskaźnika wzrostu cen rozpocznie się od stycznia 2014 r.; Wykonawca zobowiązany jest w razie wystąpienia spadku cen do zastosowania także ujemnego wskaźnika; warunkiem dokonania waloryzacji będzie zmiana ceny co najmniej o 3% oraz złożenie pisemnego wniosku przez Wykonawcę lub Zamawiającego. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obu Stron, w formie pisemnej (w postaci aneksu) pod rygorem nieważności.
Kryt cena A
Spec www www.4rblog.wp.mil.pl
Spec war Bezpł. na str. internetowej zamawiającego. Odpłatnie (40zł) w siedzibie zamawiającego (50-984)Wrocław ul.Poznańska 58 bud.4 pok.117. Wysyłka poczt. - ww. kwota+opłata pocztowa
Data skl 18/11/2013
Godz skl 09:00
Miejsce Pocztą na adres Jednostki lub osobiście w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii Jawnej bud. 13 pok. 113
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Wadium Nie dotyczy
Data zak 31/12/2014

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)