Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni RIS w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2, Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Publication date | 2013-11-07 |
End date | 2013-11-15 08:30:00 |
Instytucja | Miejski Zarząd Oświaty |
Miejscowość | Bielsko-Biała |
Województwo | śląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 454216 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391621006, 423000009, 331241109, 161600004, 426520001, 349994103 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni RIS w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2, Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. a. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. b. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej. c. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej d. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne e. Zamawiający dopuszcza podwykonawców, pod warunkiem, że Wykonawca wskaże w ofercie te części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. f. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia Część nr 1: Zakup i dostawa pieca laboratoryjnego ze sterownikiem Część nr 2: Zakup i dostawa systemu z akcesoriami i oprogramowaniem do kompleksowej diagnostyki pojazdów samochodowych Część nr 3: Zakup i dostawa sprzętu ogrodniczego Część nr 4: Zakup i dostawa narzędzi Część nr 5: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni modelarskiej Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Oznacza to, że jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie nawet części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym, technicznym, użytkowym o parametrach nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, udowodnienie ich równoważności, leży po stronie Wykonawcy. Warunki realizacji: 1. Wykonawca zapewnia, że przedmiot umowy jest towarem zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, fabrycznie nowym (wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2012 r.) i pełnowartościowym, oraz stanowi jego własność. 2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia wolnego od wad prawnych, pochodzącego z legalnego źródła, dopuszczonego do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, o wysokiej jakości i wysokiej trwałości użytkowania. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa. 4. Wraz z dostawą Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie prawa do używania, będącego elementem przedmiotu zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt łącznie z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia, w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy. 6. Miejscem dostawy będą szkoły wskazane przez Zamawiającego w każdej Części przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca powiadomi Zamawiającego (e-mail lub faks) o dostawie co najmniej 2 dni przed planowanym terminem dostawy. 8. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie dokonany przez Dyrektora szkoły oraz zostanie potwierdzony przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę do tej czynności w protokole zdawczo - odbiorczym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. Następnie protokół odbioru zostanie podpisany przez Zamawiającego. 9. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone pozycje, wymienione w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia, nie krótszej niż gwarancja podana dla poszczególnych pozycji. Termin gwarancji rozpoczyna bieg od momentu podpisania protokołu odbioru stanowiącego załącznik nr 1 do umowy. 10. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia w terminie 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia lub w przypadku braku możliwości jego naprawy, wymieni wadliwy przedmiot zamówienia na nowy. 11. Powiadomienie o stwierdzonych wadach i usterkach nastąpi drogą elektroniczną: telefonicznie, faxem lub e-mailem i zostanie potwierdzone faxem lub e-mailem przez Wykonawcę. 12. Od momentu odbioru za pomocą protokołu odbioru (załącznik nr 1 do umowy) osobą upoważnioną do powiadomienia i składania reklamacji w imieniu Zamawiającego będzie Dyrektor szkoły. Wszelkie uwagi i ewentualne reklamacje Dyrektor szkoły do której został dostarczony sprzęt będzie przekazywał bezpośrednio do Wykonawcy. 13. W przypadku gdy naprawa potrwa dłużej niż 1 dzień roboczy, okres gwarancji przedłuża się o czas konieczny na dokonanie naprawy. 14. W przypadku gdy naprawa danej rzeczy lub jej części nie będzie możliwa, bądź nieopłacalna dla Wykonawcy zobowiązany jest on dostarczyć nową rzecz lub jej nową część o parametrach nie gorszych niż zepsuta rzecz lub jej część udzielając nowej gwarancji na daną rzecz lub jej część na zasadach określonych w punkcie 9. 15. Wszystkie naprawy będą udokumentowane. 16. Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do świadczenia usług gwarancyjnych. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy rzecz poza siedzibą szkoły, Wykonawca zapewni: a) odbiór na własny koszt wadliwej rzeczy w terminie nieprzekraczającym 3 dni roboczych b) dostawę naprawionej rzeczy na własny koszt, w terminie, o którym mowa w pkt 10 17. Koszt dojazdu ekipy serwisowej w ramach napraw gwarancyjnych i koszt transportu rzeczy naprawianych w ramach gwarancji poza siedzibą szkoły pokrywa Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli realizacji przedmiotu zamówienia. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Miejski Zarząd Oświaty |
Ulica | ul. Akademii Umiejętności 1a |
Nr domu | 1a |
Miejscowosc | Bielsko-Biała |
Kod poczt | 43-300 |
Wojewodztwo | śląskie |
Tel | 33 4992300 |
Fax | 33 4992322 |
Internet | http://www.mzo.bielsko.pl/ |
Regon | 07081191300000 |
E mail | lwierzbowski@mzo.bielsko.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 5 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 7 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w części VI pkt II ppkt 1 SIWZ. |
Wiedza | Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: a. dla części nr 1 co najmniej dwie dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto każda b. dla części nr 2 co najmniej dwie dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda c. dla części nr 3 co najmniej dwie dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 16 000,00 zł brutto każda d. dla części nr 4 co najmniej dwie dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 3 500,00 zł brutto każda e. dla części nr 5 co najmniej dwie dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto każda Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w części VI pkt II ppkt 1 SIWZ |
Potencjal | na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w części VI pkt II ppkt 1 SIWZ. |
Zdolne | na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w części VI pkt II ppkt 1 SIWZ. |
Sytuacja | na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w części VI pkt II ppkt 1 SIWZ. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach innych podmiotów (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, po ogłoszeniu wyboru oferty najkorzystniejszej a przed podpisaniem umowy kalkulacji cenowej poszczególnych pozycji. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | A |
Spec www | http://bip.mzo.bielsko.pl |
Spec war | Miejski Zarząd Oświaty, ul. Akademii Umiejętności 1a, 43-300 Bielsko-Biała |
Data skl | 15/11/2013 |
Godz skl | 08:30 |
Miejsce | Miejski Zarząd Oświaty w Bielsku-Białej, ul. Akademii Umiejętności 1a (parter - dziennik podawczy) |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Projekt systemowy pn. Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2, Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki |
Czy uniewaznienie | Nie |