Dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Bielsku-Białej.

Publication date 2013-11-07
End date 2013-11-18 10:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 454792 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:

a. 42 szt. biurek komputerowych,
b. 14 szt. kontenerów jezdnych,
c. 1 szt. biurko-stanowisko pod urządzenie do kopertowania,
d. meble na wyposażenie pokoju socjalnego dla Wydziału Obsługi Korespondencji i Klientów

Przez wyposażenie Zamawiający rozumie wykonanie i dostarczenie mebli do obiektów ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Krasińskiego 34 oraz Traugutta 2 oraz w Cieszynie ul. Bielska 29, w miejsca wskazane przez Zamawiającego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej
Ulica ul. Krasińskiego 34
Nr domu 34
Miejscowosc Bielsko-Biała
Kod poczt 43-300
Wojewodztwo śląskie
Tel 33 825 27 15
Fax 33 825 27 16
Internet www.zus.pl
Regon 00001775600000
E mail Joanna.Szwej@zus.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 16/12/2013
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie ­oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do karty ofertowej Wykonawcy;
Wiedza ­Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje dostawy główne w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy mebli biurowych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie -załącznik nr 5 do karty ofertowej Wykonawcy; Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży: ­a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw głównych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy mebli biurowych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Pod pojęciem dowodów na potwierdzenie, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, Zamawiający rozumie: - poświadczenie, potwierdzające należyte wykonanie dostaw, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, przy czym w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów; ­b) oświadczenie złożone na podstawie art. 44 ustawy, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do karty ofertowej Wykonawcy;
Potencjal Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: ­- oświadczenie złożone na podstawie art. 44 ustawy, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do karty ofertowej Wykonawcy;
Zdolne Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: ­-oświadczenie złożone na podstawie art. 44 ustawy, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do karty ofertowej Wykonawcy;
Sytuacja Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: ­- oświadczenie złożone na podstawie art. 44 ustawy, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do karty ofertowej Wykonawcy;
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Pod pojęciem dowodów na potwierdzenie, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, Zamawiający rozumie: -poświadczenie, potwierdzające należyte wykonanie dostaw, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, przy czym w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów;
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy; 2) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu sporządzone wg załącznika nr 3 do karty ofertowej Wykonawcy; 3) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu sporządzone wg załącznika nr 4 do karty ofertowej Wykonawcy. 4) Karta oferty Wykonawcy ( zaleca się aby stanowił stronę tytułową ); 5) Formularz cenowy - załącznik nr 6 do karty ofertowej Wykonawcy 6) Protokół odbioru jakościowo-ilościowego - załącznik nr 7 do karty ofertowej Wykonawcy 7) W przypadku sytuacji opisanych w rozdziale III pkt 3 - zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia- załącznik nr 10 do karty ofertowej. 8) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8) W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuję pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany: 1) zmiana terminu końcowego. Okolicznościami stanowiącymi podstawę zmiany terminu mogą być: a. wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy działania wojenne, 2) zmiana lub wprowadzenie nowych podwykonawców pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, na zasadach określonych w umowie, 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie przeniesienia praw i obowiązków wynikających z umowy na osoby trzecie w zakresie cesji wierzytelności. 3. Zmiana umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 4. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca jak i Zamawiający. 6. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 7. Nie stanowi zmiany umowy: - zmiana adresu do korespondencji, - utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści umowy. Strony stosują się do obowiązujących w danym czasie aktów prawnych, - zmiana osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę, - zmiana osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją umowy. 8. Zmiana, o których mowa w pkt. 7 dokonywane są w drodze jednostronnego pisemnego oświadczenia danej strony i wywołują skutek od dnia doręczenia go drugiej stronie. 9. Zamawiający dopuszcza zmianę komparycji umowy w przypadku podziału, łączenia lub przekształcenia Wykonawcy dokonanego na podstawie art. 494, art. 531 lub art. 553 Kodeksu Spółek Handlowych.
Kryt cena A
Spec www www.zus.pl
Spec war w siedzibie Zamawiającego w budynku Oddziału ZUS, Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 34, w pokoju nr 125 (I p.), w Wieloosobowym Stanowisku Zamówień Publicznych.
Data skl 18/11/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego: budynek A Oddziału ZUS, Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 34, w pokoju nr 125 (I p.), w Wieloosobowym Stanowisku Zamówień Publicznych.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)