DOSTAWA OLEJÓW I TŁUSZCZY ROŚLINNYCH DO JEDNOSTEK WOJSKOWYCH I PRZEDSZKOLA

Publication date 2013-11-07
End date 2013-11-18 09:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa Nr 4352
Miejscowość Giżycko
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Oleje zwierzęce lub roślinne,
  • Margaryna i podobne produkty,
  • Masło

Szczegóły

Numer ogłoszenia 455254 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 154310008, 155300002, 154111003, 154111106
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa olejów i tłuszczy roślinnych w roku 2014, w łącznej, sumarycznej ilości:
1.Olej rzepakowy w łącznej ilości 3960 l.
2.Oliwa z oliwek w łącznej ilości 308 l.
3.Olej słonecznikowy w łącznej ilości 1720 l.
4.Mix tłuszczowy jednoporcjowy w łącznej ilości 3240 kg.
5.Margaryna w łącznej ilości 3140 kg.
3. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania ujęte załączniku nr 1 do SIWZ i przepisach prawa dotyczących żywności, o których mowa w SIWZ.
4.Częstotliwość dostaw: 1 raz w tygodniu: od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00 - 14.00; piątek 8.00 - 12.00. Podstawą realizacji dostawy będzie pisemne zamówienie, przekazane faksem bądź drogą elektroniczną do Wykonawcy. Zamówienie będzie przekazywane Wykonawcy minimum na dwa dni przed żądanym terminem dostawy, tj. z minimum dwudniowym wyprzedzeniem.
5.Rozładunek transportu w miejscu odbioru dostawy -u Odbiorcy - organizuje Wykonawca na swój koszt.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ i jej integralnych załącznikach.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa Nr 4352
Ulica ul. Nowowiejska 20
Nr domu 20
Miejscowosc Giżycko
Kod poczt 11-500
Wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Tel 87 429 46 02
Fax 87 429 46 41
Internet www.24wog.wp.mil.pl; www.bip.mon.gov.pl
Regon 28060211800000
E mail trejnisk@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2014
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. A.Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych 00 gr. B.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. C.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1. pieniądzu 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3. gwarancjach bankowych 4. gwarancjach ubezpieczeniowych 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O. Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium na dostawę olejów i tłuszczy roślinnych; postępowanie nr 118 2013. D.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 1.Zwrot i zatrzymanie wadium. 1. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a. dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a b. unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, iż wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2010, Nr 136 , poz. 914 ze zm. lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 730.
Wiedza Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży wykaz dostaw -załącznik nr 4 do SIWZ, wykazując się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem głównych dostaw, tj. co najmniej 1 dostawy o wartości minimum 50 000,00 zł brutto - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączy dowody potwierdzające, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie. Główna dostawa musi być związana z przedmiotem zamówienia oraz proporcjonalna do niego -dostawa olejów jadalnych i, lub tłuszczy roślinnych.
Potencjal Zamawiający uzna, iż wykonawca dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym, jeżeli złoży oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający uzna, iż wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 3 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy -wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego -załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia - wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego - załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Dowód wniesienia wadium 4. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG, należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ustawy pzp. 5.W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - pisemne, w oryginale, zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem § 17 ust. 2 umowy. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy, jeżeli dotyczą one: a. zmiany wysokości zobowiązania określonego w § 4 ust. 1 umowy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w okresie obowiązywania umowy, b. zmiany częstotliwości dostaw oraz przedziału godzinowego przyjmowania dostaw przez Odbiorców, c. zmiany -dodania- odbiorcy i miejsca dostawy, d. zmian lub wprowadzenia nowych przepisów dotyczących przedmiotu umowy, wymagających od stron umowy, dostosowania treści umowy do tych przepisów z zachowaniem postanowień ust. 1. e. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisy paragrafu są nieważne. 4. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt cena A
Spec www www.24wog.wp.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl
Spec war Siedziba Zamawiającego: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU, Adres: ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO, budynek Sztabu, pokój nr 6.
Data skl 18/11/2013
Godz skl 09:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU, Adres: ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO, budynek Sztabu, Kancelaria Jawna pokój nr 109.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się drogą elektroniczną. Adres poczty elektronicznej 24wog.zam@wp.mil.pl. 3. Zamawiający nie przewiduje rozliczania się w walucie obcej. 4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)