ZP-PN-4/13 dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek kserokopiarek i faksów

Publication date 2013-11-07
End date 2013-11-15 10:00:00
Instytucja Sąd Rejonowy w Chełmie
Miejscowość Chełm
Województwo lubelskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 455266 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 301921136, 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do następujących urządzeń: a) drukarek:HP LaserJet 1020A, HP LaserJet 4250, HP LaserJet 2400, Samsung ML 2250, Samsung ML 3551, Brother 5270, HP LaserJet 2015, Oki B6500, Oki B430d, HP LaserJet 2055DN, HP LaserJet P1102, HP LaserJet P1566, Intermec Easy Coder PD41, Brother 4040cn, Canon ix6500, HP LaserJet P1005, HP LaserJet 1010, HP LaserJet 1320, HP LaserJet M2727, Kyocera FS 3900DN,, Kyocera FS 3920DN, Kyocera 4020DN, Sharp MXB200, Zebra TLP 2824 Plus
b) kserokopiarek:SHARP AR 203E, SHARP AR 5316E, Canon iR 1210, Canon iR 1024i, Canon iR 2520, Sharp AR 5618, Panasonic MB 300, c) Faksu (urządzenia wielofunkcyjnego):Panasonic KX-MB 2000 / 2010 / 2025 / 2030, Panasonic MB300,Panasonic KX FC 228PD, Panasonic KXFL 613, HP OfficeJet 4355, Brother HL 2030. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do s.i.w.z.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Sąd Rejonowy w Chełmie
Ulica Al. I Armii Wojska Polskiego 16
Nr domu 16
Miejscowosc Chełm
Kod poczt 22-100
Wojewodztwo lubelskie
Tel 82 5654417
Fax 82 5654417
Internet http://chelm.sr.gov.pl/
Regon 00032298500000
E mail srokicka@chelm.sr.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie w zakresie tego warunku
Wiedza Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu w zakresie tego warunku zostaną ocenienie Wykonawcy, którzy wykażą się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw (umów) polegających na dostawie materiałów eksploatacyjnych o wartości brutto co najmniej 150.000,00 zł każda. Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostarczonych materiałów eksploatacyjnych w ramach jednej umowy. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy
Potencjal Ocena tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie w zakresie tego warunku
Zdolne Ocena tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie w zakresie tego warunku
Sytuacja Ocena tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie w zakresie tego warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty Oferta musi zawierać: a) wypełniony Formularz Ofertowy [załącznik nr 2 do s.i.w.z.], b) wypełniony Formularz Cenowy [załącznik nr 3 do s.i.w.z.], c) dokumenty i oświadczenia określone w § 6 s.i.w.z., d) wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom [na formularzu ofertowym],(Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zaangażowanie podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniechania jego własnych pracowników), e) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 5 lit. c), f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (uwaga: w przypadku spółki cywilnej, wspólników tej spółki uznaje się za wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się zmianę Umowy w następującym zakresie: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania Umowy dopuszcza się zmianę cen jednostkowych oraz wartości Umowy o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT. Zmiana taka może nastąpić po zaakceptowaniu przez Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy wyłącznie co do niezrealizowanych przez Wykonawcę świadczeń częściowych względem których Wykonawca nie popadł w zwłokę; b) w przypadku wprowadzenia nowej technologii lub zaprzestania produkcji asortymentu objętego niniejszą Umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym o co najmniej takich samych parametrach co brakujący Towar. Zmiana taka może nastąpić po zaakceptowaniu przez Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy. Każda zmiana Umowy nastąpi w drodze aneksu do Umowy po uprzednim złożeniu przez Wykonawcę pisemnego wniosku do Zamawiającego. Wniosek winien zawierać uzasadnienie faktyczne, a w przypadku zmiany, o której mowa w pkt. 1 lit. a) także uzasadnienie prawne.4. Zamawiający ma prawo odstąpienia ze skutkiem natychmiastowym od niniejszej umowy w terminie do końca okresu jej obowiązywania w przypadku dokonania przez Zamawiającego Centralnego zamówienia objętego przedmiotem niniejszej umowy zgodnie z zarządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 lutego 2013 r. w sprawie wskazania zamawiającego do przygotowywania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, udzielania zamówień oraz zawierania umów ramowych na potrzeby jednostek organizacyjnych podległych i nadzorowanych przez Ministra Sprawiedliwości (Dz. Urz.2013 r., poz. 122). Uprawnienie powyższe przysługuje Zamawiającemu do dnia wykonania niniejszej Umowy. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek odszkodowanie, a Zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie za zrealizowane w ramach niniejszej umowy usługi.
Kryt cena B
Kryt 1p 50
Kryt 2 Rodzaj materiałów eksploatacyjnych
Kryt 2p 50
Spec www http://chelm.sr.gov.pl/
Spec war Sąd Rejonowy w Chełmie, Al. I AWP 16,22-100 Chełm, pokój 53,I piętro
Data skl 15/11/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Sąd Rejonowy w Chełmie, Al. I AWP 16,22-100 Chełm, pokój 53,I piętro lub biuro podawcze pokój 11,parter
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)