Dostawa sprzętu komputerowego

Publication date 2013-11-07
End date 2013-11-18 12:00:00
Instytucja Ministerstwo Zdrowia
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 455476 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 302300000, 302360002, 386521001, 302161306, 302372001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Część I zamówienia
1. rozbudowa macierzy dyskowej
2. dostawa 20 przełączników sieciowych
3. dostawa 2 routerów
Część II zamówienia
1. dostawa 1 projektora typ A,
2. dostawa 7 projektorów typ B
3. dostawa 10 prezenterów
Część III zamówienia
1. dostawa 30 drukarek etykiet
2. dostawa 2 drukarek kodów kreskowych
3. dostawa 3 czytników kodów kreskowych
Część IV zamówienia
1. dostawa 1 skanera
2. dostawa 10 urządzeń wielofunkcyjnych
3. dostawa 20 replikatorów portów
4. dostawa akcesoriów komputerowych: 300 przedłużacza kabla USB i 15 myszy bezprzewodowych,
zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ministerstwo Zdrowia
Ulica ul. Miodowa 15
Nr domu 15
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-952
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 6349389
Fax 22 6349638
Internet www.mz.gov.pl
Regon 00028798700000
E mail j.paczewska@mz.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 19/11/2013
Wadium Nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika, jeżeli dotyczy. W przypadku uznania za najkorzystniejszą ofertę, złożoną przez podmioty występujące wspólnie, będą one zobowiązane, przed podpisaniem umowy, do dostarczenia umowy regulującej ich współpracę.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.mz.gov.pl
Spec war 00-952 Warszawa, ul. Miodowa 15 pok.046
Data skl 18/11/2013
Godz skl 12:00
Miejsce Ministerstwo Zdrowia, 00-952 Warszawa ul. Miodowa 15 pok. 139
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inf dodat Wymagany termin realizacji zamówienia: do 21 dni od dnia zawarcia umowy lecz nie później niż do 19 grudnia 2013 r
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zmiana istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, możliwa jest tylko i wyłącznie na warunkach i w zakresie określonym poniżej: a) w przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy w terminie określonym w § 3 ust. 1 Umowy - dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy poprzez jego wydłużenie o czas odpowiadający czasowi występowania siły wyższej; b) w przypadku konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmianę obowiązującego prawa lub właściwych norm lub w związku z zaistnieniem szczególnych okoliczności, których, których Strony nie mogły przewidzieć przy zawieraniu Umowy - dopuszcza się możliwość zmiany opisu Przedmiotu Zamówienia w stosunku do opisu zawartego w SIWZ oraz terminu wykonania Przedmiotu Umowy określonego w § 3 ust. 1; c) w przypadku konieczności zawieszenia wykonywania Przedmiotu Umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego - dopuszcza się zmianę terminu wykonania Przedmiotu Umowy określonego w § 3 ust. 1; d) w przypadku wystąpienia w toku realizacji Przedmiotu Umowy niemożliwych do przewidzenia okoliczności nadzwyczajnych, niezależnych od Wykonawcy, skutkujących koniecznością wstrzymania realizacji Przedmiotu Umowy, dopuszcza się zmianę terminu wykonania Przedmiotu Umowy określonego w § 3 ust. 1; e) w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT - dopuszcza się możliwość odpowiedniej do zmiany przepisów podatkowych zmiany Umowy. f) konieczność dostarczenia innych, niż określone w umowie towarów spowodowana zakończeniem produkcji określonych w umowie towarów lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, o ile parametry zaoferowanego towaru są nie gorsze niż określone w ofercie Wykonawcy. g) pojawienie się na rynku urządzeń producenta sprzętu nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że takie zmiany nie spowodują zwiększenia ceny; h) wprowadzenie nowej wersji oprogramowania przez producenta, oprogramowania wykorzystywanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zmiany warunków licencjonowania oprogramowania przez producenta lub dystrybutora; 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają porozumienia Stron poprzedzonego pisemnym wnioskiem jednej ze Stron zawierającego propozycję zmiany oraz uzasadnienie.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)