Dostawa urządzeń do kontroli wnoszenia opłat w Strefie Płatnego Parkowania

Publication date 2013-11-08
End date 2013-11-18 09:00:00
Instytucja Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 235901 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 429620007, 301200006, 480000008, 503122203
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Dostawa 5 szt. ręcznych terminali kontrolerskich do dokumentowania opłat dodatkowych.
2) Dostawa 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego (ze skanem sieciowym) do obsługi reklamacji w sprawach opłat dodatkowych.
3) Modernizacja oprogramowania zarządzającego kontrolą wnoszenia opłat w Strefie Płatnego Parkowania.
4) Serwis ww. urządzeń i oprogramowania w okresie 36 m-cy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. 2 SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
Ulica ul. Partyzantów 36
Nr domu 36
Miejscowosc Gdańsk
Kod poczt 80-254
Wojewodztwo pomorskie
Tel 058 3412041
Fax 058 3416758
Internet www.zdiz.gda.pl
Regon 19003008390919
E mail info@zdiz.gda.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 10
Wadium Wadium należy wnieść w wysokości 2 000,00 zł
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość dokonania zmian w niniejszej umowie w stosunku do oferty w szczególności w przypadku gdy konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu. 2. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, dotyczącego przedmiotu umowy, stronom będzie przysługiwało prawo zmiany, wysokości wynagrodzenia umownego odpowiednio do ustalonej przez ustawodawcę zmiany. Zmiana wysokości wynagrodzenia zostanie wprowadzona aneksem do umowy
Kryt cena A
Spec www www.zdiz.gda.pl
Spec war Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzanów 36, 80-254 Gdańsk, pokój nr 2, bud. A - na pisemny wniosek
Data skl 18/11/2013
Godz skl 09:00
Miejsce Sekretariat ZDiZ pokój nr 25, bud. B. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.11.2013 r. o godz. 10:00 w pok. nr 03, bud. B
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Osoba do kontaktów: Justyna Grzonka, tel. (58) 52-44-622
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)