Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach

Publication date 2013-11-08
End date 2013-11-18 10:00:00
Instytucja Powiat Gliwicki
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Komputery wysokowydajne,
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Pakiety oprogramowania do pisania tekstów,
  • Systemy operacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 236095 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 302110001, 302131006, 302133008, 302161100, 302313000, 302321108, 302321304, 302372805, 323220006, 483170003, 486200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, oprogramowania (pakiety biurowe) oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
2. Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na 6 części dla których zostaną zawarte odrębne umowy z wyłonionymi w przetargu Wykonawcami . Poszczególne części obejmują:
CZĘŚĆ I.
1. Serwer - 1 szt.
2. System operacyjny serwera - 1 szt.
3. Komputer stacjonarny typ 1 - 8 szt.
4. Komputer stacjonarny typ 2 - 1 szt.
5. Monitor LCD 24 cale typ 1 - 7 szt.
6. Zasilacz awaryjny typ 1 - 10 szt.
7. Komputer przenośny typ 1 - 2 szt.
8. Komputer All In One - 2 szt.
9. Urządzenie wielofunkcyjne A3 atramentowe - kolor typ 1 - 1 szt.
10. Urządzenie wielofunkcyjne A4 laserowe - monochromatyczne typ 1 - 3 szt.
11. Oprogramowanie biurowe - 13 szt.
12. Komplet atramentów do urządzenia z poz. 9 - 2 komplety,
13. Toner do urządzenia z poz. 10 - 2 szt.
CZĘŚĆ II. - zakup w ramach projektu Wsparcie kształcenia uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych
1. Komputer przenośny typ 2 - 1 szt.
CZĘŚĆ III. - zakup w ramach projektu Modernizacja systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie gliwickim
1. Komputer stacjonarny typ 3 - 1 szt.
2. Monitor LCD 24 cale typ 1 - 1 szt.
3. Urządzenie wielofunkcyjne A3 atramentowe - kolor typ 1 - 1 szt.
4. Urządzenie wielofunkcyjne A4 laserowe - monochromatyczne typ 1 - 1 szt.
5. Oprogramowanie biurowe - 1 szt.
6. Projektor - 3 szt.
7. Komplet atramentów do urządzenia z poz. 3 - 1 komplet,
8. Toner do urządzenia z poz. 4 - 1 szt

CZĘŚĆ IV.
1. Skaner - 2 szt.
CZĘŚĆ V.
1. Komputer stacjonarny typ 4 - 4 szt.
2. Zasilacz awaryjny typ 2 - 4 szt
3. Monitor LCD 24 cale typ 2 - 6 szt.
4. Drukarka laserowa - 4 szt.
CZĘŚĆ VI. - zakup w ramach projektu Modernizacja systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie gliwickim
1. Toner do drukarki HP LaserJet P2035/P2055dn - 2 szt.
2. Toner do drukarki SHARP AR 5520N/5316 - 2 szt.
3. Toner do drukarki Samsung CLX-3185FW - 1 szt.
4. Toner do drukarki KONICA MINOLTA bizhub 223 - 1 szt.
5. Toner do drukarki TOSHIBA e-STUDIO 161 - 1 szt.
6. Toner do drukarki KONICA MINOLTA Dialta DI1611 - 1 szt.
7. Toner do drukarki SAMSUNG ML-1640 - 1 szt.
8. Toner do drukarki KYOCERA Mita KM-2030 - 1 szt.
9. Atramenty do drukarki HP Office Pro 8500 - 1 komplet (4 kolory).
10. Toner do drukarki PANASONIC DP - 8016P - 1 szt.
11. Toner do drukarki XEROX WorkCentre 5325 - 1 szt.
12. Toner do drukarki Epson Aculaser M2300 - 1 szt.
13. Toner do drukarki Ricoh Aficio 2027/2022/INFOTEC IS 2132 - 3 szt.
14. Tonery do drukarki Brother HL 3070CW - 1 komplet (4 kolory).
15. Toner do drukarki Ricoh Aficio 1035 - 1 szt.
16. Toner do drukarki KONICA MINOLTA 7222 - 1 szt.
17. Toner do drukarki HP LaserJet P1102 - 2 szt.
18. Atramenty do drukarki HP Officejet Pro L7580 - 1 komplet (4 kolory).
19. Toner do drukarki HP Laserjet 1200 series - 1 szt.
20. Toner do drukarki Canon Image RUNNER 2318 - 2 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załącznikach nr 1A-F do SIWZ

Opis

1. Serwer - 1 szt.
2. System operacyjny serwera - 1 szt.
3. Komputer stacjonarny typ 1 - 8 szt.
4. Komputer stacjonarny typ 2 - 1 szt.
5. Monitor LCD 24 cale typ 1 - 7 szt.
6. Zasilacz awaryjny typ 1 - 10 szt.
7. Komputer przenośny typ 1 - 2 szt.
8. Komputer All In One - 2 szt.
9. Urządzenie wielofunkcyjne A3 atramentowe - kolor typ 1 - 1 szt.
10. Urządzenie wielofunkcyjne A4 laserowe - monochromatyczne typ 1 - 3 szt.
11. Oprogramowanie biurowe - 13 szt.
12. Komplet atramentów do urządzenia z poz. 9 - 2 komplety,
13. Toner do urządzenia z poz. 10 - 2 szt.Komputer przenośny typ 2 - 1 szt.1. Komputer stacjonarny typ 3 - 1 szt.
2. Monitor LCD 24 cale typ 1 - 1 szt.
3. Urządzenie wielofunkcyjne A3 atramentowe - kolor typ 1 - 1 szt.
4. Urządzenie wielofunkcyjne A4 laserowe - monochromatyczne typ 1 - 1 szt.
5. Oprogramowanie biurowe - 1 szt.
6. Projektor - 3 szt.
7. Komplet atramentów do urządzenia z poz. 3 - 1 komplet,
8. Toner do urządzenia z poz. 4 - 1 sztSkaner - 2 szt.1. Komputer stacjonarny typ 4 - 4 szt.
2. Zasilacz awaryjny typ 2 - 4 szt
3. Monitor LCD 24 cale typ 2 - 6 szt.
4. Drukarka laserowa - 4 szt.1. Toner do drukarki HP LaserJet P2035/P2055dn - 2 szt.
2. Toner do drukarki SHARP AR 5520N/5316 - 2 szt.
3. Toner do drukarki Samsung CLX-3185FW - 1 szt.
4. Toner do drukarki KONICA MINOLTA bizhub 223 - 1 szt.
5. Toner do drukarki TOSHIBA e-STUDIO 161 - 1 szt.
6. Toner do drukarki KONICA MINOLTA Dialta DI1611 - 1 szt.
7. Toner do drukarki SAMSUNG ML-1640 - 1 szt.
8. Toner do drukarki KYOCERA Mita KM-2030 - 1 szt.
9. Atramenty do drukarki HP Office Pro 8500 - 1 komplet (4 kolory).
10. Toner do drukarki PANASONIC DP - 8016P - 1 szt.
11. Toner do drukarki XEROX WorkCentre 5325 - 1 szt.
12. Toner do drukarki Epson Aculaser M2300 - 1 szt.
13. Toner do drukarki Ricoh Aficio 2027/2022/INFOTEC IS 2132 - 3 szt.
14. Tonery do drukarki Brother HL 3070CW - 1 komplet (4 kolory).
15. Toner do drukarki Ricoh Aficio 1035 - 1 szt.
16. Toner do drukarki KONICA MINOLTA 7222 - 1 szt.
17. Toner do drukarki HP LaserJet P1102 - 2 szt.
18. Atramenty do drukarki HP Officejet Pro L7580 - 1 komplet (4 kolory).
19. Toner do drukarki HP Laserjet 1200 series - 1 szt.
20. Toner do drukarki Canon Image RUNNER 2318 - 2 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Gliwicki
Ulica ul. Zygmunta Starego 17
Nr domu 17
Miejscowosc Gliwice
Kod poczt 44-100
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 332 66 20
Fax 32 332 66 47
Regon 27625498500000
E mail wiz@starostwo.gliwice.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 19/12/2013
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)
Wiedza Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)
Potencjal Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)
Zdolne Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)
Sytuacja Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku: I. w przypadkach określonych we wzorze umowy (§9): 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności (siły wyższe) uniemożliwiających wykonanie czynności określonych w umowie np. powódź, kataklizmy, b) zmiana przepisów prawnych w zakresie przedmiotu umowy. 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a) zmiana osób, o których mowa w § 5 niniejszej umowy, b) zmiana danych teleadresowych, zmiana formy prowadzenia działalności gospodarczej wykonawcy (np. spółki cywilnej w spółkę jawną), zmiana nazwy firmy, c) poprawianie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych. 3. Zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane w formie pisemnego aneksu i muszą być akceptowane przez obie strony umowy pod rygorem nieważności. II. oraz w przypadkach określonych w rozdz. XXIV pkt 2-7 SIWZ: 2. Dopuszcza się zmianę osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami. Wprowadzona zmiana nie może skutkować zmianą Wykonawcy zamówienia. 3. Dopuszcza się zmianę pozostałych zapisów umowy, pod warunkiem, że zmiana treści umowy jest korzystna dla Zamawiającego. 4. Przewiduje się możliwość rezygnacji z części przedmiotu umowy w sytuacji gdy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego. 5. Warunkiem dokonania zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie określonym w pkt. 1 i 2, jest pod rygorem nieważności niezwłoczne złożenie przez Wykonawcę do Zamawiającego wniosku o zmianę treści umowy. 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a) zmiana danych teleadresowych, zmiana formy prowadzenia działalności gospodarczej wykonawcy (np. przekształcenie spółki cywilnej w spółkę jawną), zmiana nazwy firmy, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami umowy, pod warunkiem, że wprowadzona zmiana nie skutkuje zmianą Wykonawcy zamówienia, b) poprawianie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych. 7. Zmiany treści umowy muszą być dokonane w formie pisemnego aneksu i muszą być akceptowane przez obie strony umowy pod rygorem nieważności
Kryt cena A
Spec www www.powiatgliwicki.pl
Spec war w siedzibie Zamawiającego: 44-100 Gliwice ul. Zygmunta Starego 17, pok. nr 350
Data skl 18/11/2013
Godz skl 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego: 44-100 Gliwice ul. Zygmunta Starego 17, Biuro Obsługi Klienta (parter)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Część II - zakup realizowany w ramach projektu pn. Wsparcie kształcenia uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych współfinansowanego ze środków Programu - Uczenie się przez całe życie - Partnerskie Projekty Comenius Regio Część III i Część VI - zakup realizowany w ramach projektu pn. Modernizacja systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie gliwickim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)