Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Muzeum Historii Żydów Polskich
|
Ulica |
ul. Anielewicza 6
|
Nr domu |
6
|
Miejscowosc |
Warszawa
|
Kod poczt |
00-157
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 4710300
|
Fax |
22 4710398
|
Internet |
www.jewishmuseum.org.pl
|
Regon |
14031376200000
|
E mail |
mgarsztka@jewishmuseum.org.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: Instytucja kultury
|
Rodzaj zam inny |
Instytucja kultury
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
1
|
Wadium |
Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Wiedza |
okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, co najmniej trzy zamówienia polegające na dostawie mebli biurowych o wartości (tj. wysokości wynagrodzenia Wykonawcy) nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde (każda z dostaw powinna być wykonana w ramach oddzielnej umowy).
|
Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
1) Zawierające zdjęcia i/lub rysunki oraz parametry techniczne katalogi (foldery) oferowanych mebli: biurka bench, ścianki działowej dwustronnie tapicerowanej do biurka Bench, biurka pracowniczego, ścianki tapicerowanej do biurek pracowniczych, kontenera podbiurkowego, stołu konferencyjnego na kółkach z blatem składanym, krzesła pracowniczego, krzesła składanego, stołu konferencyjnego, sofy
2) Dla biurek bench: certyfikaty wystawione przez jednostki certyfikujące, uprawnione do certyfikowania na podstawie odrębnych przepisów (nie dopuszcza się zastępowania certyfikatów oświadczeniami)
a) certyfikat potwierdzający zgodność z normą PN-EN 527-3:2004
b) certyfikaty potwierdzające zgodność z normami dotyczącymi jakości i mechanicznego wymagania bezpieczeństwa mebli danego rodzaju: PN-EN 527-1:2004, PN-EN 527-2:2004, PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14749:2007, PN-F-06001-1:1994 wystawione przez jednostki uprawnione do certyfikowania w zakresie zgodności z ww. normami (np. COBRABID-BBC Biuro Badań i Certyfikacji Sp. z o.o.).
Dokumenty te należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.
3) Dla krzeseł pracowniczych: protokół oceny ergonomicznej w zakresie zgodności z PN EN 1335-1 oraz rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. Nr 148, poz. 973). Wymagane sprawozdanie (certyfikat) potwierdzające zgodność produktu z normą PN EN 1335:1:2:3 (wymiary, bezpieczeństwo, stabilność i wytrzymałość).
Dokumenty te należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.
4) Próbki materiałów tapicerowanych w wymaganych w załączniku nr 1 do SIWZ kolorach: ścianek działowych dwustronnie tapicerowanych do biurka Bench, sofy, krzeseł pracowniczych ścianki tapicerowanej do biurek pracowniczych; Na dostarczonych próbkach w sposób trwały należy wskazać, którego z mebli dotyczą.
5) Próbkę w postaci fragmentu blatu z nogą biurka (zmontowanych ze sobą). Próbka może być wykonana w dowolnym kolorze, jednakże musi spełniać pozostałe wymagania określone w załączniku nr 1 do SIWZ
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie:
1) nieistotnych zmian dotyczących wykonania przedmiotu umowy w stosunku do pierwotnych projektów pod warunkiem, że zmiany nie wpłyną na zwiększenie cen jednostkowych poszczególnych elementów wyposażenia, jeżeli będą podyktowane uzasadnionymi względami użytkowymi,
2) innych korzystnych dla Zamawiającego zmian
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.jewishmuseum.org.pl
|
Spec war |
Muzeum Historii Żydów Polskich, ul. Anielewicza 6, 00-157 Warszawie
|
Data skl |
18/11/2013
|
Godz skl |
12:00
|
Miejsce |
recepcja w biurze Muzeum Historii Żydów Polskich przy ul. Anielewicza 6, 00-157 Warszawa (III piętro)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|