Dostawa mebli na potrzeby Muzeum Historii Żydów Polskich

Publication date 2013-11-08
End date 2013-11-18 12:00:00
Instytucja Muzeum Historii Żydów Polskich
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Krzesła,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 236933 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 391120000, 391131008, 391210006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i przeniesienie własności mebli na potrzeby Muzeum Historii Żydów Polskich. Przedmiot zamówienia obejmuje montaż mebli. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego (adres: ul. Anielewicza 6, 00-157 Warszawie).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Historii Żydów Polskich
Ulica ul. Anielewicza 6
Nr domu 6
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-157
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 4710300
Fax 22 4710398
Internet www.jewishmuseum.org.pl
Regon 14031376200000
E mail mgarsztka@jewishmuseum.org.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Instytucja kultury
Rodzaj zam inny Instytucja kultury
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 1
Wadium Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, co najmniej trzy zamówienia polegające na dostawie mebli biurowych o wartości (tj. wysokości wynagrodzenia Wykonawcy) nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde (każda z dostaw powinna być wykonana w ramach oddzielnej umowy).
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1) Zawierające zdjęcia i/lub rysunki oraz parametry techniczne katalogi (foldery) oferowanych mebli: biurka bench, ścianki działowej dwustronnie tapicerowanej do biurka Bench, biurka pracowniczego, ścianki tapicerowanej do biurek pracowniczych, kontenera podbiurkowego, stołu konferencyjnego na kółkach z blatem składanym, krzesła pracowniczego, krzesła składanego, stołu konferencyjnego, sofy 2) Dla biurek bench: certyfikaty wystawione przez jednostki certyfikujące, uprawnione do certyfikowania na podstawie odrębnych przepisów (nie dopuszcza się zastępowania certyfikatów oświadczeniami) a) certyfikat potwierdzający zgodność z normą PN-EN 527-3:2004 b) certyfikaty potwierdzające zgodność z normami dotyczącymi jakości i mechanicznego wymagania bezpieczeństwa mebli danego rodzaju: PN-EN 527-1:2004, PN-EN 527-2:2004, PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14749:2007, PN-F-06001-1:1994 wystawione przez jednostki uprawnione do certyfikowania w zakresie zgodności z ww. normami (np. COBRABID-BBC Biuro Badań i Certyfikacji Sp. z o.o.). Dokumenty te należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy. 3) Dla krzeseł pracowniczych: protokół oceny ergonomicznej w zakresie zgodności z PN EN 1335-1 oraz rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. Nr 148, poz. 973). Wymagane sprawozdanie (certyfikat) potwierdzające zgodność produktu z normą PN EN 1335:1:2:3 (wymiary, bezpieczeństwo, stabilność i wytrzymałość). Dokumenty te należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy. 4) Próbki materiałów tapicerowanych w wymaganych w załączniku nr 1 do SIWZ kolorach: ścianek działowych dwustronnie tapicerowanych do biurka Bench, sofy, krzeseł pracowniczych ścianki tapicerowanej do biurek pracowniczych; Na dostarczonych próbkach w sposób trwały należy wskazać, którego z mebli dotyczą. 5) Próbkę w postaci fragmentu blatu z nogą biurka (zmontowanych ze sobą). Próbka może być wykonana w dowolnym kolorze, jednakże musi spełniać pozostałe wymagania określone w załączniku nr 1 do SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie: 1) nieistotnych zmian dotyczących wykonania przedmiotu umowy w stosunku do pierwotnych projektów pod warunkiem, że zmiany nie wpłyną na zwiększenie cen jednostkowych poszczególnych elementów wyposażenia, jeżeli będą podyktowane uzasadnionymi względami użytkowymi, 2) innych korzystnych dla Zamawiającego zmian
Kryt cena A
Spec www www.jewishmuseum.org.pl
Spec war Muzeum Historii Żydów Polskich, ul. Anielewicza 6, 00-157 Warszawie
Data skl 18/11/2013
Godz skl 12:00
Miejsce recepcja w biurze Muzeum Historii Żydów Polskich przy ul. Anielewicza 6, 00-157 Warszawa (III piętro)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)