Dostawa sprzętu komputerowego do Centrów Animacji Społeczeństwa w Pionkach

Publication date 2013-11-08
End date 2013-11-19 11:00:00
Instytucja Gmina Miasto Pionki
Miejscowość Pionki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC),
  • Pakiety oprogramowania antywirusowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 237017 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302130005, 302133008, 302300000, 302374106, 302374601, 480000008, 486240008, 487610000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa wraz z instalacją, konfiguracją i uruchomieniem w budynkach Centrów Animacji Społeczeństwa w Pionkach sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem - wg opisów i wymagań opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ, a mianowicie:
1) komputer stacjonarny typu All-In One z ekranem o przekątnej min. 19,5 cali - 170 szt.
2) Program antywirusowy - 170 szt.
3) Patchcord 1,8 - 170 szt.
4) Patchcord 0,5 - 170 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje również instalację, konfigurację i uruchomienie dostarczonego sprzętu oraz oprogramowania. Oferowany sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie muszą spełniać wymagania określone przez Zamawiającego, a wymienione w załączniku nr 3 do SIWZ.
3. Miejscem spełnienia świadczenia wykonawcy są budynki Centrów Animacji Społeczeństwa w Pionkach, a mianowicie:
1) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1: 60 komputerów
2) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2: 10 komputerów
3) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5: 30 komputerów
4) Publiczne Gimnazjum nr 1: 35 komputerów
5) Publiczne Gimnazjum nr 2: 35 komputerów
Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania dokładnego rozlokowania sprzętu w budynku.
4. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe, służące doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane.
5. Oferowany przez wykonawców sprzęt komputerowy musi być dopuszczony do obrotu i do używania, spełniać wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności.
6. Oferowany przez wykonawcę sprzęt komputerowy ma być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, gotowy do stosowania zgodnie z przeznaczeniem.
7. Wykonawca obowiązany jest do zainstalowania dostarczonego sprzętu w budynkach Centrów Animacji Społeczeństwa w Pionkach, jego konfiguracji, uruchomienia i przekazania Zamawiającemu w pełni gotowego i sprawnego do użytkowania.
8. Gwarancja min 60 miesięcy door to door - gwarancja producenta (należy do oferty dołączyć oświadczenie producenta). Gwarancja jakości obowiązuje od daty odbioru końcowego dostaw.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasto Pionki
Ulica Aleja Jana Pawła II 15
Nr domu 15
Miejscowosc Pionki
Kod poczt 26-670
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 48 341 42 00
Fax 48 341 42 04
Internet www.pionki.pl
Regon 67022346800000
E mail r.szwabowicz@pionki.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 20/12/2013
Wadium Nie dotyczy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).
Potencjal Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie to jest częścią formularza Oferty).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1) do oferty należy dołączyć wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ, potwierdzający spełnienie wymogów stawianych przedmiotowi zamówienia, 2) do oferty należy dołączyć wszystkie dokumenty jak: certyfikaty, deklaracje, gwarancje, wyniki testów i inne, które są wymienione w załączniku nr 3 do SIWZ i wymagane tam do dołączenia do oferty.
Inne dokumenty 1) wypełniony i podpisany formularz Oferta, wg wzoru zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz, 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, 4) wykazu części (zakresu) zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (informacja ta jest częścią formularza Oferty).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania za jego zgodą następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 1) Zmiana wynagrodzenia (ceny) oraz przedmiotu umowy: a) jeżeli konieczne będzie dostarczenie materiałów, sprzętu lub urządzeń zamiennych lub zaniechanie wykonania części przedmiotu zamówienia. Podstawę dla zaniechania wykonania części przedmiotu zamówienia lub dostawy materiałów, sprzętu lub urządzeń zamiennych stanowić może jedynie protokół konieczności, z którego wynikać będzie, że wykonanie określonej części przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ jest niecelowe (np. ze względu na przekroczenie budżetu przyznanego na ten cel lub w sytuacji, gdy wykonanie okaże się zbędne lub nieprzydatne dla Zamawiającego) lub konieczne jest dostarczenie materiałów, sprzętu lub urządzeń zamiennych z uwagi na możliwość bardziej funkcjonalnego i efektywniejszego wykorzystania dostarczanych materiałów, sprzętu lub urządzeń lub w sytuacji, gdy dostarczenie materiałów, sprzętu lub urządzeń zamiennych będzie bardziej korzystne dla Zamawiającego pod względem ekonomicznym lub użytkowym. 2) Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia - termin ustalony w siwz może ulec zmianie w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) jeżeli dostarczenie materiałów, sprzętu lub urządzeń zamiennych wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy, b) jeżeli wykonie zamówienia dodatkowego wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, c) okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w tym w szczególności wstrzymania dostaw przez zamawiającego, d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 2. W przedstawionych powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. Przesunięcie terminu będzie musiało być szczegółowo uzasadnione przez wykonawcę i zaakceptowane przez zamawiającego, z wyjątkiem zaistnienia okoliczności, o których mowa w punkcie c). 3. Zamawiający ma możliwość przedłużenia terminu realizacji niniejszej umowy z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy.
Kryt cena A
Spec www www.bip.pionki.pl
Spec war Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki
Data skl 19/11/2013
Godz skl 11:00
Miejsce Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zadanie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej: Umowa o dofinansowanie nr POIG.08.03.00-14-142/10-00 Projektu o nr POIG.08.03.00-14-142/10 Internet szansą rozwoju mieszkańców Gminy Miasta Pionki w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)