Dostawa i montaż wyposażenia dla 27 kwater internatowych (99 miejsc) w budynku mieszkalnym przy ul. Magnoliowej 3B w Witkowie

Publication date 2013-11-08
End date 2013-11-18 11:00:00
Instytucja Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ul. Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa Oddział Regionalny w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Meble domowe,
  • Koce i pledy,
  • Bielizna pościelowa,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
  • Wyroby meblarskie,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 456126 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 391400005, 391100006, 315200007, 397111103, 397132108, 395120004, 395111008, 395124008, 395161209, 395154401
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa wyposażenia dla 27 kwater internatowych (99 miejsc) zlokalizowanych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Magnoliowej 3B w Witkowie. W skład przedmiotowego wyposażenia pokoi 2-osobowych, pokoi 1-osobowych, kuchni, łazienek i przedpokoi, wchodzą meble pokojowe oraz stoły i taborety kuchenne, chłodziarko-zamrażarki, mikrofalówki, akcesoria łazienkowe, osprzęt oświetleniowy, żaluzje verticale, kołdry, poduszki, koce, pościel, sprzęt do utrzymania czystości oraz pralki - zgodnie
z wykazem w załączniku nr 2 (formularz cenowy) do SIWZ.
2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań częściowych wyszczególnionych w części XVIII SIWZ.
3.Jako dostawę należy rozumieć wykonanie lub zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do budynku na poszczególne kondygnacje, rozpakowanie, montaż/ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez osobę wyznaczoną z ramienia Zamawiającego, regulację, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątnięcie pomieszczeń i wykonanie innych wyżej nie wymienionych czynności, a koniecznych do przekazania Zamawiającemu zamówionej rzeczy jako funkcjonującej i sprawnej.
4.Zamawiający wymaga od wykonawcy wybranego do realizacji przedmiotu zamówienia, dla zadania częściowego nr 4, wykonania szczegółowych obmiarów wielkości otworów okiennych i drzwi balkonowych oraz ich lokalizacji, i na ich podstawie dokładnego zaprojektowania wymiarów verticali.
5.Szczegółowy zakres wyposażenia kwater internatowych określają formularz cenowy, rysunki wyposażenia, opis wymagań dla poszczególnych produktów, które stanową załączniki do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza niewielkie odstępstwa od podanych wymiarów mebli.
6.Materiały użyte do produkcji wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie

Opis

szczegółowy opis zamieszczono w załączniku do SIWZ umieszczonej na stronie internetowej Zamawiającegozamieszczono w załączniku do SIWZ umieszczonej na stronie internetowej Zamawiającegozamieszczono w załączniku do SIWZ umieszczonej na stronie internetowej Zamawiającegozamieszczono w załączniku do SIWZ umieszczonej na stronie internetowej Zamawiającegozamieszczono w załączniku do SIWZ umieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ul. Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa Oddział Regionalny w Poznaniu
Ulica ul. Dojazd 30
Nr domu 30
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 60-631
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 061 6538744; 6538700
Fax 061 6538701
Internet www.wam.net.pl
Regon 01126394600418
E mail or.poznan@wam.net.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Podmiot prawa publicznego
Rodzaj zam inny Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 20/12/2013
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza nie dotyczy
Potencjal nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub umocowania prawnego udzielonego osobie/osobom podpisującej/podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego (KRS, a w przypadku osób fizycznych z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, oraz przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy, a także ustawowej zmiany aktów prawnych (np. ustawy o podatku VAT), którym podlega treść umowy w trakcie jej realizacji. 1)Za nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, Zamawiający uzna zmiany: a)dotyczące numeru rachunku bankowego Wykonawcy, b)osób upoważnionych do kontaktów, c)osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonów, faksów, adresów, poczty elektronicznej etc; d)danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, kontaktów); 2)Zdarzenia losowe, to zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależnie od stron, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą z zachowaniem powyższego będzie się uważać działania siły przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak zamieszki, skażenie radioaktywne; 3)Zmiana wynagrodzenia umownego może nastąpić tylko w sytuacji, gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, przy czym zmianie może ulec jedynie kwota podatku VAT i kwota brutto wynagrodzenia
Kryt cena A
Spec www www.wam.net.pl
Spec war WAM OReg. Poznań, ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań (pok. nr 106)
Data skl 18/11/2013
Godz skl 11:00
Miejsce siedziba Zamawiającego w pokoju nr 1a (parter) - kancelaria
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)