Zakup i dostawa sprzętu, materiałów elektrycznych, baterii i urządzeń zasilających dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu JW. 4809 w Zegrzu

Publication date 2013-11-08
End date 2013-11-18 09:30:00
Instytucja 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy - JW 4809
Miejscowość Zegrze
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Tablice i skrzynki bezpiecznikowe,
  • Kable energetyczne,
  • Baterie alkaliczne,
  • Gniazda sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 456178 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 302372805, 314110000, 311530003, 324230004, 313200005, 312113001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu, materiałów elektrycznych, baterii i urządzeń zasilających zwanych dalej materiałami dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu JW. 4809 w Zegrzu, zgodnie z opisem zawartym w Formularzu cenowym Załącznik nr 2a i 2b do SIWZ wraz z transportem i rozładunkiem do magazynu Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy - JW 4809
Ulica ul. Juzistek 2
Nr domu 2
Miejscowosc Zegrze
Kod poczt 05-131
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 6883888
Fax 22 6883868
Internet www.26wog.wp.mil.pl
Regon 14291704000000
E mail jw480902@wp.mil.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 16
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4.Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. 5.Wszelkie informacje i korespondencja kierowana przez Zamawiającego do pełnomocnika uważa się za skierowaną do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.W formularzu ofertowym Wykonawcy składający ofertę wspólną powinni wpisać dane teleadresowe, na które ma być kierowana korespondencja od Zamawiającego. 7.Sposób składania oświadczeń i dokumentów w ofercie wspólnej: 7.1.dokumenty wspólne, takie jak: formularz ofertowy/formularz cenowy, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, itp. - składa pełnomocnik Wykonawców, w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, 7.2.jeżeli jednak podmiot występujący wspólnie (spółka cywilna) na podstawie odrębnych przepisów, dla celów podatkowych lub związanych z ubezpieczeniami jest traktowany, jako jeden podmiot (jedna jednostka organizacyjna) dokumenty dotyczące ubezpieczeń, podatków i opłat powinien złożyć niezależnie (dodatkowo) ten podmiot, 7.3.dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia we własnym imieniu, 7.4.kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców. Zamawiający dopuszcza również poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną zarówno przez lidera - pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców na podstawie stosownego umocowania w tym zakresie. Lider - pełnomocnik, chcąc właściwie poświadczyć dokumenty partnera za zgodność z oryginałem, powinien posiadać umocowanie do działania w imieniu partnera, w tym także do uwierzytelniania składanych w jego imieniu dokumentów. 8.Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę, zawierającą co najmniej: 8.1.zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz solidarnej odpowiedzialności za realizację zamówienia, 8.2.określenie szczegółowego zakresu działania poszczególnych stron umowy, 8.3.czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia. 1.Wymagane jest, aby Wykonawca swoją ofertę złożył m.in. na wypełnionym i podpisanym: 1.1.Formularzu ofertowym - z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika nr 1 do SIWZ. 1.2.Formularzu cenowym - z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika nr 2a i 2b do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć następujące dokumenty: 3.1.Pełnomocnictwa - tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XIII pkt 5 lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział V) niniejszej SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Projekt umowy stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ w wersji opracowanej przez Zamawiającego, z którą każdy Wykonawca powinien się zapoznać. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy. 2.Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: a)Zamawiający dopuszcza zmiany podyktowane zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki VAT. Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. b)zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: 1)o charakterze niezależnym od stron, 2)którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, 3)którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, 4)której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; c)zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy. d)gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze SIWZ lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. 4. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (w formie aneksu).
Kryt cena A
Spec www www.przetargi.army.mil.pl, www.26wog.wp.mil.pl
Spec war Jednostka Wojskowa 4809, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, Sekcja Zamówień Publicznych, budynek 220, pokój 318A
Data skl 18/11/2013
Godz skl 09:30
Miejsce Jednostka Wojskowa 4809, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, Kancelaria jawna, bud 220 pokój 321
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)