Zakup i dostawa materiałów biurowych do SP ZOZ w Hajnówce

Publication date 2013-11-08
End date 2013-11-18 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Hajnówka
Województwo podlaskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 456778 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawa materiałów biurowych do SP ZOZ w Hajnówce na okres 2 lat

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Lipowa 190
Nr domu 190
Miejscowosc Hajnówka
Kod poczt 17-200
Wojewodztwo podlaskie
Tel 085 684 26 79
Fax 085 684 26 79
Internet www.spzoz.hajnowka.pl
Regon 05058250000000
E mail szizp@medhajn.spzoz.hanjowka.pl
Czy obowiazkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Spełnia/nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty, wymienione w pkt 13 SIWZ.
Wiedza Spełnia/nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty, wymienione w pkt 13 SIWZ, tj. oświadczenie.
Potencjal Spełnia/nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty, wymienione w pkt 13 SIWZ, tj. oświadczenie.
Zdolne Spełnia/nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty, wymienione w pkt 13 SIWZ, tj. oświadczenie.
Sytuacja Spełnia/nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty, wymienione w pkt 13 SIWZ, tj. oświadczenie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 2 do SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z wyłączeniem sytuacji, gdy: 1) ceny jednostkowe mogą ulec zmianie zgodnie z warunkami SIWZ wyłącznie na skutek: a) zaistnienia możliwości obniżenia cen (zmiany korzystne dla Zamawiającego- promocje, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy), b) w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT, od dnia wejścia jej w życie, przy czym zmianie uległyby wyłącznie kwoty jednostkowe brutto, w takim przypadku kwoty netto produktu będącego przedmiotem umowy nie uległyby zmianie. 2) W przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: zmiany dotyczące danych obydwu stron umowy w tym zmiany teleadresowe, zmiany w nazwie firmy, zmiany rachunku bankowego, itp., przy czym zmiany te nie mogą prowadzić do zmian podmiotowych 2. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do złożenia na piśmie wniosku o zmianę postanowień zawartej umowy, wraz z przedstawieniem zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1.
Kryt cena A
Spec www www.spzoz.hajnowka.pl
Spec war Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych SP ZOZ w Hajnówce ul. Lipowa 190, 17-200 Hajnówka
Data skl 18/11/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Sekretariat SP ZOZ w Hajnówce ul. Lipowa 190, 17-200 Hajnówka
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)