Dostawa warzyw, owoców, jaj i kwaszonek dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Grabowiecka 7 w okresie od 02.01.2014r do 30.06.2014r

Publication date 2013-11-08
End date 2013-11-22 10:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Ostrowiec Świętokrzyski
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 456990 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 153000001, 31425003, 153310007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa w zakresie warzyw, owoców, kwaszonek i jaj kurzych na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Św. w ilościach i rodzajach określonych w Formularzach ofertowo -cenowych stanowiących Załączniki Nr 1, Nr 2 i Nr 3 do SIWZ. Załączniki Nr 1 , Nr 2 i Nr 3 stanowią integralną część niniejszej SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 3 pakiety. W ramach pakietu należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji w ramach pakietu będzie skutkowało odrzuceniem oferty. A) Pakiet 1Warzywa i owoce świeże.B) Pakiet 2 Jaja Kurze. C) Pakiet - Kwaszonki. W przypadku składania oferty na więcej niż 1 pakiet warunek udziału w postępowaniu dotyczący dysponowania doświadczeniem musi odpowiadać sumie określonych odpowiednio dla każdego pakietu. Wskazane w załącznikach ilości są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi na podstawie realizacji zamówień w ciągu ostatnich 12 miesięcy w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy z którym zamawiający podpisze umowę , nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w wielkościach podanych w załącznikach. Pakiet1 Warzywa i owoce świeże: zamówienie zostało podzielone na 2 kwartały: I burak ćwikłowy 620kg, cebula 600kg, czosnek 50sztuk, jabłka deserowe średniej wielkości 900 kg, jabłka kompotowe 600kg, kapusta biała 500kg, kapusta czerwona 50kg, kapusta pekińska 150kg, por 100kg, pietruszka korzeń 300kg, pietruszka nać 60 pęczków, szczypiorek 25 pęczków, seler 250 kg, marczew1350kg, ziemniaki 7000kg. II kwartał: botwinka 70 pęczków, burak ćwikłowy 550kg, cebula 480kg, cebulka młoda nowalijki 80 pęczków, kalafior 50 szt., kapusta młoda 55 szt., kapusta biała 140kg, kapusta pekińska 100kg, koper -pęczki 400 szt., pomidory 55 kg, marchew 1200kg, ogórki zielone 480kg, pietruszka korzeń 360 kg, pietruszka nać 360 pęczków, por 50kg, sałata zielona 1400kg, seler 290kg, szczypiorek 450 pęczków, jabłka deserowe 1200kg, jabłka kompotowe 1200kg, rzodkiewka 320 pęczków, rabarbar 100kg, szczaw 50 pęczków, truskawki 350 kg, ziemniaki 7200kg. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania owoców i warzyw najlepszej jakości W razie stwierdzenia w toku czynności odbioru dostawy, jej obniżonej jakości , Zamawiający ma prawo nie przyjąć towaru i żądać jego wymiany , w terminie maksymalnie 3 godzin. Dostawy 2 razy w tygodniu zamawiane telefonicznie, faksem lub e,mailem. Dostawy realizowane transportem Wykonawcy na jego koszt. W przypadku dostarczania towarów wskazanych w przepisach sanitarnych , wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu , Wykonawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję do wglądu Zamawiającego ( kiedy będzie tego wymagał. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na żądanie (w wyniku stwierdzenia przez zamawiającego ewentualnych uwag dotyczących smaku, zapachu konsystencji itp. , aktualne atesty wydane przez uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do sprzedaży. Ceny jednostkowe brutto poszczególnego towaru nie zmienią się w czasie całego okresu obowiązywania umowy. B) Pakiet 2 jaja kurze: dostawa jaj kurzych świeżych w klasie M o wadze 53gdo 63g w ilości około 16000 sztuk na I półrocze 2014r z dostawą 2 razy w tygodniu w godz. 7.00 do 13.00.Zamawiający wymaga oznaczenia daty produkcji i terminu przydatności do spożycia przy każdej dostawie. Każde jajko winno być oznakowane nr producenta. Zamawiający wymaga Sprawozdania Zakładu Higieny Weterynaryjnej z badań na obecność i identyfikację pałeczek Salmonelli ( co 3 miesiące ) , pierwsze sprawozdanie przy 1 dostawie. Zamawiający wymaga do wglądu Decyzji o dopuszczeniu środka transportu do przewozu środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego w opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością. W razie stwierdzenia w toku czynności odbioru dostawy jej obniżonej jakości Zamawiający ma prawo nie przyjąć towaru i żądać jego wymiany w terminie maksymalnie 3 godzin. Ilość dostarczonego towaru zgodnie z zamówieniem. Zamówienia będą składane faksem , telefonicznie lub e,mailem. Pakiet 3 C) Kwaszonki: warzywa przetworzone tj. kapusta kwaszona z marchewką gat. I PN-72/A-77700 w ilości około 1200kg i ogórki kwaszone gat. I PN-A-77701:1997 w ilości około 1200 kg w opakowaniach do max. 10 kg. Dostawy 3 razy w tygodniu w godz. 7.00 do 13.00. Zamawiający wymaga Sprawozdania Okręgowej Stacji Chemiczno-Rolniczej z badań pH w H2O oraz zasolenia. Wykonawca z którym Zamawiający podpisze umowę jest zobowiązany do dostarczania kwaszonek najlepszej jakości . Zamawiający ma prawo nie przyjąć towaru o obniżonej jakości i ma prawo go zwrócić , żądać wymiany w ciągu maksymalnie 24 godzin. Zamówienia składane telefonicznie, faksem lub e,mailem. Ilość dostarczanego towaru zgodnie z zamówieniem. Z powodu braku możliwości określenia dokładnej liczby pensjonariuszy i diet przebywających w Domu Pomocy Społecznej Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dostarczanych produktów w związku z czym Wykonawcy , z którym podpisze umowę nie służy roszczenie o realizację dostaw w wielkościach podanych w Załącznikach do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości towarów stanowiących przedmiot umowy , w zależności od ilości mieszkańców i z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia finansowe ani prawne.Zamówienia będą składane najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę. Dostawy będą realizowane środkiem transportu Wykonawcy na jego koszt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dom Pomocy Społecznej
Ulica ul. Grabowiecka 7
Nr domu 7
Miejscowosc Ostrowiec Świętokrzyski
Kod poczt 27-400
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 0-41 2620023 (24)
Fax 0-41 2665855
Regon 00029617600000
E mail biuro.dps7@home.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Pomoc społeczna
Rodzaj zam inny Pomoc społeczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dotychczasowemu Wykonawcy w wysokości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego w przypadku wystąpienia okoliczności , których nie da się przewidzieć w chwili sporządzania niniejszego zamówienia.
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 6
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Tak
Uprawnienie Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( Załącznik Nr 3 do SIWZ ).
Wiedza Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( Załącznik Nr 3 do SIWZ ).
Potencjal Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( Załącznik Nr 3 do SIWZ ).
Zdolne Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( Załącznik Nr 3 do SIWZ ).
Sytuacja Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( Załącznik Nr 3 do SIWZ ).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty W przypadku korzystania przez Wykonawcę z zasobów innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zmówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.ostrowiec-grabowiecka7domypomocy.pl w zakładce przetargi
Spec war Dom Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Świętokrzyskim 27-400 .
Data skl 22/11/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Dom Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Grabowiecka 7 -sekretariat.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)