DOSTAWA MATERIAŁÓW RÓŻNYCH: ELEKTRYCZNYCH, MALARSKICH, BUDOWLANYCH, WODNO-KANALIZACYJNYCH, NARZĘDZI I MATERIAŁÓW METALOWYCH ORAZ FILTRÓW POWIETRZA

Publication date 2013-11-08
End date 2013-11-20 10:00:00
Instytucja Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o.
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Elektryczne artykuły i akcesoria,
  • Sprzęt sieci telefonicznej,
  • Aparatura elektryczna do telefonii napowietrznej lub telegrafii,
  • Farby, lakiery i mastyksy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 457066 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 316800006, 324290006, 325521101, 421310006, 446183101, 446183204, 441631001, 444117001, 444113007, 343125002, 425143108, 448000008, 448320001, 392242103, 441110001, 443164002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów różnych: elektrycznych, malarskich, budowlanych, wodno-kanalizacyjnych, instalacyjnych, teletechnicznych, metalowych, filtrów powietrza, i narzędzi. Zamówienie składa się z 6 części (pakietów), z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia.

Opis

Materiały instalacyjne, elektryczne i teletechniczneMateriały wodno-kanalizacyjneFiltry działkowe i kieszenioweMateriały malarskieMateriały budowlaneNarzędzia i materiały metalowe

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o.
Ulica ul. Szpitalna 1
Nr domu 1
Miejscowosc Sosnowiec
Kod poczt 41-219
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 41 30 111
Fax 32 41 30 112
Internet www.szpital.sosnowiec.pl
Regon 24083705400000
E mail zamowieniapubliczne@szpital.sosnowiec.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego należy złożyć wraz z ofertą oświadczenie według załącznika nr 1 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wartość umowy może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego. 2. Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji (bez obowiązku wprowadzenia aneksem) odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. 3. Strony zastrzegają prawo do negocjacji cen jednostkowych w przypadku konieczności zapłaty Wykonawcy ceny wyższej, powstałej w wyniku zmiany stawki podatku VAT. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość sprzedaży asortymentu w cenach niższych niż ofertowe, bez konieczności wprowadzania zmian w treści umowy. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności dotyczą: a) obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcę, b) zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych opisanych w SIWZ, nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie, w szczególności, gdy Wykonawca nie ma możliwości dostarczania produktu wskazanego w formularzu cenowym albo wprowadza produkt ulepszony, c) zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, formy organizacyjno prawnej), d) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, e) Dopuszcza się zmiany ilości asortymentu określonego w załączniku do umowy - formularzu asortymentowo-cenowym, w obrębie poszczególnych pakietów, przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Wykonawcy oraz wartości brutto danego pakietu 5.1. W wyjątkowych sytuacjach opisanych w ppkt. a-d pkt. 5 Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć asortyment w cenie nie wyższej niż cena asortymentu oferowanego. 5.2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i być niekorzystne dla Zamawiającego. 6. Zmiany, o których mowa w ust. 5 i 5.1 będą dopuszczone za zgodą Zamawiającego.
Kryt cena A
Spec www www.szpital.sosnowiec.pl
Spec war Sosnowiecki Szpital Miejski sp. z o.o., ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, Dział Zamówień Publicznych
Data skl 20/11/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Sosnowiecki Szpital Miejski sp. z o.o., ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, sekretariat (III piętro)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)