Dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych i biurowych

Publication date 2013-11-08
End date 2013-11-18 10:00:00
Instytucja Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura L 74/34 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 457252 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301920001, 301251105, 301928009, 301992230, 331210004, 229930007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych i biurowych, wartość poniżej 130 000 euro

Opis

Opaska do identyfikacji pacjenta, 3 pozMateriały eksploatacyjne do drukarek, 2 pozArtykuły biurowe, 7 pozKoperta, 1 pozPapier do RTG, 1 pozPapier Videoprinter, 1 pozSegregator, 1 pozTonery do drukarek/ faksów, 3 pozPapier kserograficzny, 1 poz

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku
Ulica ul. J. Waszyngtona 17
Nr domu 17
Miejscowosc Białystok
Kod poczt 15-274
Wojewodztwo podlaskie
Tel 085 7450595
Fax 085 7450595
Internet www.spdsk.amb.edu.pl
Regon 00140639400000
E mail zampudsk@amb.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 9
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 13/03/2015
Wadium wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wiedza do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Potencjal do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zdolne do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw - Oświadczenie wykonawcy potwierdzające równoważność oferowanych materiałów z oryginalnymi, zgodne z §3 pkt. 1.2.5 SIWZ
Inne dokumenty - Sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz Oferty. - Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 1.2.2, do oferty należy dołączyć: - aktualny dokument lub dokumenty, z których wynikać będzie uprawnienie osoby podpisującej ofertę do tej czynności, np. zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut spółki, rejestr handlowy - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem, pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 1.2.2. lub 2.2.1 oraz jej podpisem.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Ceny jednostkowe ustalone w ofercie z dnia ................., tożsame z cenami podanymi w ww. załączniku, nie ulegną zmianie w okresie obowiązywania umowy, z tym że dopuszcza się: a.) zmiany cen wynikające ze zmian stawek podatkowych - w stopniu wynikającym z tych zmian - obowiązujące od dnia wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego w przypadku zmiany stawki podatku VAT zmianie ulegnie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b.) jednokrotną zmianę cen o wielkość opublikowanego przez GUS wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za poprzedni rok kalendarzowy; po upływie pełnego 12-miesięcznego okresu obowiązywania umowy.
Kryt cena A
Spec www www.udsk.umb.edu.pl
Spec war siedziba Zamawiającego pok. 60007
Data skl 18/11/2013
Godz skl 10:00
Miejsce kancelaria Szpitala pok. 6124
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)