Dostawa materiałów z branży malarskiej i budowlanej

Publication date 2013-11-08
End date 2013-11-18 11:15:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej),
  • Farby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 457740 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 392242103, 448100001, 440000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów z branży malarskiej i budowlanej wraz z wyładunkiem do magazynu Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu zlokalizowanego na terenie Bazy Transportowo-Magazynowej położonej przy ul. Podolańskiej 52, w
asortymencie i ilościach określonych w rozdziale II pkt 1 SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji
Ulica ul. Jana Kochanowskiego 2A
Nr domu 2A
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 60-844
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 061 8412743, 8412740
Fax 061 8412744
Internet www.wielkopolska.policja.gov.pl
Regon 63070341000000
E mail zzp@wielkopolska.policja.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/06/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku
Wiedza Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże wykonanie lub wykonywanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw materiałów z branży malarskiej lub budowlanej, o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto oraz załączy dowody, określające czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Potencjal Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku
Zdolne Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Dwie dostawy materiałów z branży malarskiej lub budowlanej, o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto wraz z dowodami określającymi czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Inne wymagane dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z tabelą kalkulacji cenowej o treści określonej w załączniku nr 1 do SIWZ, którego brak nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26. ust. 3 ustawy i powoduje odrzucenie złożonej oferty; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: a) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców; c) w przypadku zaoferowania produktów równoważnych dot. farb określonych w poz. 1-3 oraz zaprawy tynkarskiej z poz. 16 rozdziału II pkt 1 SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą foldery, specyfikacje techniczne, aprobaty techniczne lub inne dokumenty zawierające dane wskazujące. iż produkty te charakteryzują się parametrami chemicznymi oraz właściwościami nie gorszymi niż te, które określone zostały przez Zamawiającego.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1) Zmiana terminu dostawy: a) zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie; b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy; c) zmiany będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów na polskim rynku będących przedmiotem umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w lit. a - b termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: a) zmiany spowodowane nieprzewidywalną koniecznością dostawy towarów nie wymienionych w umowie - Zamawiający w powyższym przypadku dopuszcza zakup towarów zamiennych, równoważnych (np. towarów w zamiennym opakowaniu lub towarów o tożsamej nazwie międzynarodowej innego producenta o innej nazwie handlowej), ale ich cena nie może przewyższać ceny towarów podstawowych; Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej umowie; b) dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia. c) zmiany spowodowane koniecznością zakupu niektórych towarów w większej ilości niż wymieniona w Umowie przy jednoczesnym zmniejszeniu ilościowym dostawy towarów w pozostałym asortymencie i bez zwiększania całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy. 3) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: a) zmiany polegające na obniżeniu wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczeniu umownego; b) zmiany spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych - W przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klienta w okresie trwania umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej umowy; c) zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT; jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
Kryt cena A
Spec www http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/KWP/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-wszczeciu/1366
Spec war Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu, Sekcja ds. Zamówień Publicznych ul. Dąbrowskiego 17 A, pok. nr 3
Data skl 18/11/2013
Godz skl 11:15
Miejsce Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu, Sekcja ds. Zamówień Publicznych ul. Dąbrowskiego 17 A, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inf dodat 1. Użyte w opisie znaki handlowe dot. farb określonych w poz. 1-3 oraz zaprawy tynkarskiej z poz. 16 należy rozumieć, jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy handlową materiałów ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane (równoważne) farby oraz zaprawa tynkarska będą charakteryzowały się parametrami chemicznymi oraz właściwościami nie gorszymi niż te, które określone zostały przez Zamawiającego. W przypadku złożenia ofert z rozwiązaniami równoważnymi, należy złożyć wraz z nią foldery, specyfikacje techniczne, aprobaty techniczne lub inne dokumenty zawierające dane wskazujące na ich równoważność. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia podstawowego w terminie do dnia 13.12.2013 r. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zakupu przedmiotu umowy w ramach prawa opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość produktów nabytych przez Zamawiającego w ramach opcji nie przekroczy kwoty 40 000,00 złotych brutto. Realizacja prawa opcji możliwa będzie po wyczerpaniu kwoty zamówienia podstawowego, będącej wynikiem niniejszego postępowania przetargowego. Przedmiotem prawa opcji będą produkty wymienione w załączniku nr 1 do umowy. Rozliczenie za zakup produktów w ramach prawa opcji będzie następowało po cenach jednostkowych wynikających z oferty wybranego Wykonawcy. O decyzji Zamawiającego w przedmiocie uruchomienia zakupu w ramach prawa opcji, a także o ich rodzaju oraz wielkości

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)