Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (PK-2)

Publication date 2013-11-08
End date 2013-11-18 11:00:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Komputery osobiste,
  • Rejestratory z taśmą magnetyczną,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 458086 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 301213006, 302131006, 302132007, 323321000, 385200006, 386521001, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (PK-2)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Ulica ul. Podgórna 7
Nr domu 7
Miejscowosc Zielona Góra
Kod poczt 65-057
Wojewodztwo lubuskie
Tel 68 4565403, 4565404, 4565277
Fax 68 4565404
Regon 97077008900000
E mail przetargi@lubuskie.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie realizację: - co najmniej dwóch dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj. dostaw sprzętu komputerowego (monitory, komputery PC lub laptopy z systemami operacyjnymi i pakietami biurowymi) każda o wartości min. 50 000,00 zł brutto.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Specyfikacje techniczne oferowanych urządzeń, zawierające wszystkie wymagane parametry techniczne.
Inne dokumenty 1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy 2.Wypełniony i podpisany Formularz cenowy 3.Pisemne zobowiązanie, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - jeśli dotyczy. 4.Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy z Wykonawcą w przypadku wystąpienia niżej podanych okoliczności: a. przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy, b. zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, c. możliwości dostawy przez Wykonawcę asortymentu innego niż oferowany. Zmiany, o których mowa wyżej mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, a w szczególności: -w zakresie pkt. a - w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny lub obiektywnych okoliczności wpływających na brak możliwości wykonania zamówienia w określonym czasie, których nie można było przewidzieć i na które strony umowy nie będą miały wpływu, -w zakresie pkt. b - w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zmiany ustawowe; -w zakresie pkt. c - jeśli zostanie udokumentowany brak dostępności towaru na rynku, o czym Wykonawca nie wiedział w chwili składania oferty, a nowy asortyment spełnia wymagania określone w SIWZ.
Kryt cena A
Spec www www.bip.lubuskie.pl
Spec war Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra Wydział Zamówien Publicznych
Data skl 18/11/2013
Godz skl 11:00
Miejsce Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra Kancelaria Ogólna (pokój nr 59)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków UE w ramach: 1.Pomoc Techniczna Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013; 2.Pomoc Techniczna Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013; 3.Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007 - 2013;
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)