Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych, budowlanych oraz hydraulicznych do bieżących remontów, napraw i konserwacji w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum.Spr. znak: DZP/CM/242/3-111/ZP/13

Publication date 2013-11-08
End date 2013-11-18 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej,
  • Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
  • Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane

Szczegóły

Numer ogłoszenia 458108 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 441000001, 443000003, 312000008, 315000001, 444000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych, budowlanych oraz hydraulicznych do bieżących remontów, napraw i konserwacji w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum.
Przedmiot zamówienia obejmuje 3 części i został opisany w Załącznikach nr 2a, 2b, 2c do SIWZ.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

1.Sukcesywną dostawę materiałów partiami, na podstawie składanych zamówień faxem lub drogą elektroniczną przez pracownika Działu Zaopatrzenia CM, poprzedzonych pisemnym zapotrzebowaniem wystawionym przez pracownika Działu Eksploatacji Technicznej CM w terminie do 2 dni roboczych licząc od daty otrzymania zamówienia.
2.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem i na własny koszt przedmiot zamówienia (niezależnie od wartości zamówionego artykułu) do Magazynu Działu Zaopatrzenia CM, ul. Kopernika 19 C w Krakowie, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-14:00.
3.Rozładunek towaru i wniesienie w miejsce przeznaczenia odbywa się na koszt Wykonawcy i przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę.
4.Zapewnienie bezpiecznego opakowania materiałów zabezpieczającego przed zniszczeniem.
5.Dostarczane przez Wykonawcę materiały, które mają określony termin przydatności muszą w dniu dostawy mieć nie mniej niż 5/6 terminu ważności okresu przydatności określonego przez producenta oraz muszą posiadać na opakowaniu trwały nadruk określający datę produkcji i okres ważności lub okres ważności.
6.Na materiały nieobjęte określonym terminem przydatności wykonawca udzieli 12-miesiecznej gwarancji jakości.
7.Zapewnienie nieodpłatnej wymiany wadliwego asortymentu w terminie trzech dni od zgłoszenia reklamacji na piśmie. W przypadku pogorszenia w okresie gwarancji parametrów jakościowych i użytkowych dostarczonych materiałów w stopniu uniemożliwiającym lub znacznie ograniczającym wykorzystanie ich zgodnie z przeznaczeniem Wykonawca, na żądanie Zamawiającego wymieni wadliwą ilość materiałów na wolne od wad, spełniając wymagania Zamawiającego bez zmiany ceny, w terminie 3 dni roboczych od powiadomienia przez Zamawiającego.
8.Wadliwą ilość materiałów Wykonawca wymienni na własny koszt, pokrywając koszty zwrotu reklamowanego, wadliwego towaru do Wykonawcy oraz koszty dostarczenia wymienionych materiałów do Magazynu Działu Zaopatrzenia CM. Wymiana wadliwej ilości materiałów zostanie potwierdzona dokumentem odbioru. Okres gwarancji wymienionych materiałów liczy się od dnia dokonania odbioru wymienionych materiałów.
9.W przypadku dostarczenia niekompletnej partii zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia brakującego asortymentu w terminie 1 dnia roboczego od dnia zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego.
10.W przypadku dostarczenia towaru z ukrytymi wadami fizycznymi, pomimo podpisania potwierdzenia odbioru, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia nowego asortymentu w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia.
11.Zamawiającemu przysługuje prawo do dokonywania zmian ilościowych przedmiotu zamówienia do wysokości wartości umowy brutto. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do niewykorzystania całego asortymentu oraz niewykorzystania całej kwoty umownej brutto.
12.Jeżeli z jakiegokolwiek powodu leżącego po stronie wykonawcy nie dostarczy on w wyznaczonym terminie partii asortymentu będącej przedmiotem zamówienia, po upływie 7 dni kalendarzowych Zamawiający ma prawo zakupu tego asortymentu we własnym zakresie, na koszt Wykonawcy.
13.W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji danego materiału wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia, zamawiający dopuszcza wymianę na jego odpowiednik, pod warunkiem uzyskania przez wykonawcę pisemnej zgody zamawiającego.
14.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W zakresie asortymentów wymienionych w załącznikach nr 2a, 2b, 2c do SIWZ. Zamawiający dokonując ich opisu wskazał nazwę handlową, nazwę producenta, tym samym wskazał minimalny dopuszczalny standard jakościowy produktów. W tym zakresie Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych tj. zaproponowanie produktów innych producentów, o innej nazwie handlowej, które posiadają nie gorsze cechy jakościowe, wydajnościowe, użytkowe, od produktów wskazanych przez Zamawiającego. Jeżeli zamawiający będzie miał wątpliwości czy zaproponowane przez wykonawców rozwiązanie jest równoważne, wykonawca będzie musiał udowodnić równoważność oferowanych produktów przedkładając np. określone świadectwa jakości lub wykazując kartami materiałowymi zbieżność cech fizykalnych i parametrów materiałów wskazanych w załączniku nr 2a, 2b, 2c do SIWZ i materiałów oferowanych

Opis

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych zgodnie z załącznikiem nr 2a do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych zgodnie
z załącznikiem nr 2b do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów hydraulicznych zgodnie z załącznikiem nr 2c do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
Ulica ul. Św. Anny 12
Nr domu 12
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31-008
Wojewodztwo małopolskie
Tel 12 433 27 29
Fax 12 433 27 29
Internet www.cm-uj.krakow.pl
Regon 00000127000040
E mail zzp@cm-uj.krakow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawcy muszą posiadać doświadczenie, tzn.w zakresie części I przedmiotu zamówienia posiadają doświadczenie tzn. wykonali należycie przynajmniej jedną dostawę (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, polegające na: dostawie materiałów budowlanych, na kwotę, co najmniej 30 000 zł każde zamówienie - w zakresie części II przedmiotu zamówienia posiadają doświadczenie tzn. wykonali należycie przynajmniej jedną dostawę (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, polegające na: dostawie materiałów elektrycznych, na kwotę, co najmniej 30 000 zł każde zamówienie - w zakresie części III przedmiotu zamówienia posiadają doświadczenie tzn. wykonali należycie przynajmniej jedną dostawę (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, polegające na: dostawie materiałów hydraulicznych, na kwotę, co najmniej 30 000 zł każde zamówienie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
Spec war Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum Dział Zamówień Publicznych, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków
Data skl 18/11/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum Dział Zamówień Publicznych, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. 244
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty W przypadku składania ofert na materiały równoważne - dokumenty potwierdzające równoważność, zgodnie z pkt. 3.2 ppkt 14 SIWZ (świadectwa jakości lub karty materiałowe)

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)