Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy oraz integracji systemu kontroli dostępu w siedzibie Muzeum Historii Żydów Polskich

Publication date 2013-11-08
End date 2013-11-18 12:00:00
Instytucja Muzeum Historii Żydów Polskich
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 458172 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 351200001, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy oraz integracji systemu kontroli dostępu w siedzibie Muzeum Historii Żydów Polskich, ze szczególnym uwzględnieniem:
1) opracowania projektu rozbudowy i integracji systemu SKD,
2) zakupu i dostawy niezbędnego sprzętu i materiałów,
3) wykonanie montażu, instalacji i integracji zgodnie z opracowanym projektem,
4) wykonanie dokumentacji powykonawczej zintegrowanego systemu SKD,
5) przeprowadzenia cyklu trzech szkoleń w zakresie zarządzania, obsługi i eksploatacji systemu SKD.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej na terenie siedziby Muzeum przed upływem terminu składania ofert. Wizja lokalna winna odbywać się w dni robocze w godzinach 9-17 po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. W celu ustalenia terminu wizji należy skontaktować się z Panem Arturem Sterkowiczem tel. 600 472 870, e-mail: asterkowicz@jewishmuseum.org.pl Jednocześnie informujemy, że w czasie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał żadnych wyjaśnień dotyczących zamówienia, odsyłając Wykonawców do przewidzianego ustawą Prawo zamówień publicznych trybu udzielania wyjaśnień treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3. Z uwagi na fakt, że prace będą wykonywane w czynnym obiekcie, prowadzenie ich będzie możliwe wyłącznie w godzinach od 08.00 do 20.00.
4. Wszystkie materiały i urządzenia dostarczone i użyte przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe i nie używane.
5. Parametry techniczne materiałów i wyrobów muszą być zgodne z wymaganiami podanymi w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia i muszą odpowiadać wymaganiom obowiązujących Polskich Norm (PN) oraz przepisom dotyczącym instalacji okablowania strukturalnego, jak i wymaganiom określonym przez producentów instalowanych urządzeń.
6. W cenie oferty Wykonawca uwzględni trzy, trwające minimum 8 godzin, szkolenia dla pracowników firmy świadczącej usługi ochrony obiektu oraz wytypowanych pracowników Zamawiającego (łącznie dla nie więcej niż 20 osób pracujących w systemie 3 - zmianowym) w zakresie obsługi urządzeń, systemów, stanowiących przedmiot zamówienia i wyda, nie później niż do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń, pisemne potwierdzenie o odbytym szkoleniu przez tych pracowników.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Historii Żydów Polskich
Ulica ul. Anielewicza 6
Nr domu 6
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-157
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 4710300
Fax 22 4710398
Internet www.jewishmuseum.org.pl
Regon 14031376200000
E mail mgarsztka@jewishmuseum.org.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: instytucja kultury
Rodzaj zam inny instytucja kultury
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 40
Zaliczka Nie
Uprawnienie w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż posiada ważną koncesję wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, realizowaną w formie zabezpieczenia technicznego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ na zasadzie spełnia-nie spełnia.
Wiedza w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie wraz montażem urządzeń systemu kontroli dostępu o wartości każdego zamówienia nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ na zasadzie spełnia-nie spełnia.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ na zasadzie spełnia-nie spełnia.
Zdolne w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż dysponuje osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia: A. co najmniej 2 osobami (projektant i kierownik robót), które posiadają licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia - dokumentami stwierdzającymi posiadanie wymaganych kwalifikacji przez osobę/y wskazane na przedmiotowe stanowisko będzie wypełniony wykaz osób, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ oraz oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; B. co najmniej jedną osobą która posiada świadectwo kwalifikacyjne minimum D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru wraz z wykonywaniem pomiarów ochronnych do 1 kV - dokumentami stwierdzającymi posiadanie wymaganych kwalifikacji przez osobę/y wskazane na przedmiotowe stanowisko będzie wypełniony wykaz osób, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ; C. co najmniej 1 osobą, która posiada autoryzację producenta (lub autoryzowanego dystrybutora), zaświadczającą o przeszkoleniu w zakresie montażu, obsługi i konserwacji oferowanych urządzeń systemu SKD i oprogramowania - dokumentami stwierdzającymi posiadanie wymaganych kwalifikacji przez osobę/y wskazane na przedmiotowe stanowisko będzie wypełniony wykaz osób, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ; D. co najmniej jedną osobę, która posiada uprawnienia rzeczoznawcy systemów technicznego zabezpieczenia osób i mienia oraz zarządzania bezpieczeństwem - dokumentami stwierdzającymi posiadanie wymaganych kwalifikacji przez osobę/y wskazane na przedmiotowe stanowisko będzie wypełniony wykaz osób, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ oraz oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; E. co najmniej jedną osobę, równocześnie spełniając wymagania wskazane w pkt B, która posiada uprawnienia w zakresie projektowania, wykonawstwa i konserwacji systemów przeciwpożarowych i antywłamaniowych w obiektach zabytkowych wydane przez Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów (NIMOZ) -dokumentami stwierdzającymi posiadanie wymaganych kwalifikacji przez osobę wskazane na przedmiotowe stanowisko będzie wypełniony wykaz osób, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ oraz oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; F. co najmniej jedną osobę, która posiada uprawnienia budowlane wydane na podstawie ustawy prawo budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego z określonym w nim terminem ważności - dokumentami stwierdzającymi posiadanie wymaganych kwalifikacji przez osobę wskazane na przedmiotowe stanowisko będzie wypełniony wykaz osób, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ oraz oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ na zasadzie spełnia-nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ na zasadzie spełnia-nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć Dokumentację techniczno - ruchową ( DTR ) na oferowany sprzęt i urządzenia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany w Umowie wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie: a. zmiany osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu umowy, poprzez pisemne powiadomienie drugiej strony (nie wymaga to zmiany umowy), b. zmiany osób realizujących zamówienie pod warunkiem posiadania przez nowe osoby kwalifikacji i doświadczenia określonych w SIWZ oraz pod warunkiem przedstawienia informacji o proponowanej zmianie wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany i uzyskaniem pisemnej zgody Zamawiającego, c. innych korzystnych dla Zamawiającego zmian.
Kryt cena A
Spec www www.jewishmuseum.org.pl
Spec war ul. Anielewicza 6, 00-157 Warszawa
Data skl 18/11/2013
Godz skl 12:00
Miejsce recepcja w biurze Muzeum Historii Żydów Polskich przy ul. Anielewicza 6, 00-157 Warszawa (III piętro)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inne dokumenty Wykonawca przed podpisaniem umowy, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, zobowiązany będzie dostarczyć poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię opłaconej, aktualnej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę ubezpieczenia 200.000,00 zł brutto. Wykonawca, z którym w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania zostanie zawarta umowa, będzie zobowiązany do kontynuacji ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200.000,00 zł, w trakcie trwania umowy (w przypadku, gdy termin ubezpieczenia, wskazany w ww. polisie upływa przed terminem zakończenia realizacji niniejszego zamówienia).

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)