Dostawa i montaż sprzętu laboratoryjnego do laboratorium kosmetyczno - mikrobiologicznego w Puławskim Parku Naukowo - Technologicznym

Publication date 2013-11-12
End date 2013-11-21 10:00:00
Instytucja Gmina Miasto Puławy
Miejscowość Puławy
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Analityczne, naukowe, matematyczne lub prognozujące pakiety oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 460310 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 385000000, 380000005, 514300005, 421225005, 384370007, 429311002, 484600000, 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia laboratoryjnego na potrzeby laboratorium kosmetyczno - mikrobiologicznego w Puławskim Parku Naukowo - Technologicznym, wraz z przeszkoleniem wskazanych pracowników z zakresu obsługi i użytkowania dostarczonej aparatury, a w szczególności:

Część I Dostawa i montaż aparatury ogólnej i mikrobiologicznej wraz z przeszkoleniem pracowników z zakresu obsługi i użytkowania dostarczonej aparatury.
Część II Dostawa i montaż aparatury kosmetologicznej wraz z przeszkoleniem pracowników z zakresu obsługi i użytkowania dostarczonej aparatury.

Opis

i montaż aparatury ogólnej i mikrobiologicznej wraz z przeszkoleniem pracowników z zakresu obsługi i użytkowania dostarczonej aparatury.Dostawa i montaż aparatury kosmetologicznej wraz z przeszkoleniem pracowników z zakresu obsługi i użytkowania dostarczonej aparatury

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasto Puławy
Ulica ul. Lubelska 5
Nr domu 5
Miejscowosc Puławy
Kod poczt 24-100
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 4586035
Fax 81 4586199
Internet www.um.pulawy.pl
Regon 43101937100000
E mail bzp@um.pulawy.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/12/2013
Wadium Wadium na zamówienie obejmujące dostawę wyposażenia budynku Puławskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Puławach wynosi: w części I: 22 000,00 zł w części II: 4 000,00 zł
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli: W zakresie części nr I Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 600 000 zł netto na dostawę i montaż sprzętu laboratoryjnego. W zakresie części nr II Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 100 000 zł netto na dostawę i montaż sprzętu - aparatury kosmetologicznej. Zamawiający oceni spełnianie warunku poprzez analizę dokumentów na zasadzie spełnia-nie spełnia
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada : W zakresie części I opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000,0 zł, W zakresie części II opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00zł Zamawiający oceni spełnianie warunku poprzez analizę dokumentów na zasadzie spełnia-nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu - w przypadku wykonawców występujących wspólnie. 2. dowód wniesienia wadium 3. Wymagane atesty, certyfikaty ,deklaracje zgodności itp
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że będą to zmiany wynikające z następujących przesłanek: a)wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę , jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; b)zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron c)zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę np. siła wyższa; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty; d)wystąpienia siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne , którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; e)z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac , które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; f)zakończenia serii produkcyjnej danego modelu urządzenia oraz rozpoczęcia produkcji urządzenia o nie gorszych parametrach technicznych g)zajdą inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy
Kryt cena A
Spec www www.um.pulawy.pl
Spec war Urząd Miasta Puławy, ul. Lubelska 5,
Data skl 21/11/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta, ul. Lubelska 5, nr pokoju 1
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zadanie realizowane w ramach projektu Utworzenie Puławskiego Parku Naukowo-Technologicznego i przygotowanie terenów inwestycyjnych, który Umową nr POPW.01.03.00-06-001-10-00 otrzymał dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Oś Priorytetowa I Nowoczesna Gospodarka, Działanie 1.3 Wspieranie Innowacji.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)