Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Boruszowicach w terminie do 31.12.2014r

Publication date 2013-12-02
End date 2013-12-12 10:00:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny w Boruszowicach
Miejscowość Boruszowice
Województwo śląskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty serowarskie,
  • Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 258839 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 153000001, 155000003, 155400005, 155510005, 158000006, 158100009, 153311709, 152210003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Wykonawcy zobowiązani będą dostarczać i wnieść niżej wymieniony asortyment do placówki zamawiającego na niżej podany adres:
- Szkoła Podstawowa im Jana Pawła II w Boruszowicach ul. Szkolna 2 i Przedszkole w Boruszowicach ul Traugutta 1.
2.Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę produktów żywnościowych, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego wydzielonych na poszczególne pakiety:
Pakiet nr 1 - Dostawa mięsa i jego przetworów partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (minimum 3 razy w tygodniu, w godzinach od 6.00 do 6.30), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie - w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Świeże mięso nie może być poddane żadnemu procesowi poza chłodzeniem. Wędliny i produkty mięsne winny być dostarczane luzem , w osłonkach naturalnych lub sztucznych, zaopatrzone w etykietę informującą o składzie produktu i terminie przydatności do spożycia
Mięso dostarczane będzie w zamkniętych pojemnikach plastikowych z pokrywami posiadającymi odpowiednie atesty. Pojemniki będą czyste i nieuszkodzone.
Mięso surowe nie może być przewożone w jednym pojemniku razem z wędlinami Oferowane produkty drobiowe nie mogą posiadać domieszek wieprzowych (tłuszczu, mięsa, żelatyny)..Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - formularz dla pakietu 1
Pakiet nr 2 - Dostawa warzyw i owoców partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (minimum 3 razy w tygodniu, w godzinach od 6.00 do 6.30), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie - w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów.
Warzywa, owoce i jarzyny powinny być:
- świeże, czyste, zdrowe,
- bez uszkodzeń mechanicznych i oznak zwiędnięcia,
- wolne od zanieczyszczeń chemicznych, - wolne od obcych, zapachów i smaków, pleśni, zmian gnilnych,
- bez oznak wyrośnięcia, gnicia, uszkodzenia przez szkodniki, mróz lub słońce,
- właściwie obcięte,
- typowe w kształcie, sypkie, nie oblodzone, bez trwałych zlepieńców, danego asortymentu,
- smak i zapach delikatny, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy,
- barwa typowa dla danego gatunku i odmiany, jednolita w partii ( z wyjątkiem mieszanek)
Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - formularz dla pakietu 2
Pakiet nr 3 - Dostawa nabiału i przetworów partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (minimum 3 razy w tygodniu, w godzinach od 6.00 do 6.30), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie - w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - formularz dla pakietu 3
Pakiet nr 4 - Dostawa różnych artykułów spożywczych partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (minimum 3 razy w tygodniu, w godzinach od 6.00 do 6.30) , na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie - w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - formularz dla pakietu 4
Wymagania w zakresie jaj: - jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27 ust. 3 ustawy z dn. 20.01.2004r  o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. nr 33, poz. 288 z późn. zm)
Pakiet nr 5 - Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (5 razy w tygodniu, w godzinach od 6.00 do 6.30), na podstawie pisemnego zlecenia dostawy zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Pieczywo odpowiadające zasadom dobrej praktyki żywności i żywienia tj: pieczywo chrupiące, niezbite, nie kruszące się, świeże, nie spalone. Świeżość pieczywa nie może wzbudzać żadnych wątpliwości, produkty nadmiernie twarde w stosunku do ogólnie przyjętych standardów, nadmiernie kruszące się oraz produkty nie przejawiające ogólnie przyjętych dla danej grupy produktów walorów smakowych - zostaną przez zamawiającego uznane za produkty nienależytej jakości; Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - formularz dla pakietu 5
Pakiet nr 6 - Dostawa mrożonek spożywczych partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego,(3 razy w tygodniu w godzinach od 6.00 do 6.30) na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie - w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - formularz dla pakietu 6
Wymagania w zakresie mrożonek
- mrożonki powinny być:
- pakowanie zewnętrzne - karton + opakowanie wewnętrzne folia, trwale i prawidłowo oznakowane w języku polskim zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i folii,
- czyste, nie uszkodzone, temperatura surowca w momencie przyjęcia min - 18 º C
3.Wielkości zamówienia podane w Zał. Nr 6 do SIWZ - w formularzu asortymentowo-cenowym (pakiety Nr I -VI) są wielkościami orientacyjnymi ( zostały podane w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników), i będą korygowane w zależności od zapotrzebowania z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto zamówienia przekraczającego 20%.
4.Podana ilość towaru może być w trakcie wykonywania umowy zmniejszona lub zmieniona. W takiej sytuacji Wykonawca nie ma roszczenia o zakup przez Zamawiającego towaru, którego ilość zamawiający ograniczył lub zmienił. Zakup towaru przez Zamawiającego w ilości mniejszej od ustalonej w SIWZ (dla każdego pakietu) nie stanowi nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy. Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu faktycznie dostarczonego towaru.
5.Dostawa wraz z wniesieniem nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. Środek transportu musi być przystosowany do przewożenia tego typu towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi.
6.Towary dostarczane będą w opakowaniach Wykonawcy, za które nie będzie pobierał opłat, a Zamawiający zobowiązany będzie do ich zwrotu.
7.Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 6/I-VI do SIWZ) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent) produktów spożywczych, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w załączniku Nr 6/I-VI do SIWZ. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego.

Opis

Pakiet nr 1 - Dostawa mięsa i jego przetworów partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (minimum 3 razy w tygodniu, w godzinach od 6.00 do 6.30), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie - w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Świeże mięso nie może być poddane żadnemu procesowi poza chłodzeniem. Wędliny i produkty mięsne winny być dostarczane luzem , w osłonkach naturalnych lub sztucznych, zaopatrzone w etykietę informującą o składzie produktu i terminie przydatności do spożycia Mięso dostarczane będzie w zamkniętych pojemnikach plastikowych z pokrywami posiadającymi odpowiednie atesty. Pojemniki będą czyste i nieuszkodzone. Mięso surowe nie może być przewożone w jednym pojemniku razem z wędlinami Oferowane produkty drobiowe nie mogą posiadać domieszek wieprzowych (tłuszczu, mięsa, żelatyny). Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - formularz dla pakietu 1.Pakiet nr 2 - Dostawa warzyw i owoców partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (minimum 3 razy w tygodniu, w godzinach od 6.00 do 6.30), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie - w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Warzywa, owoce i jarzyny powinny być: - świeże, czyste, zdrowe, - bez uszkodzeń mechanicznych i oznak zwiędnięcia, - wolne od zanieczyszczeń chemicznych, - wolne od obcych, zapachów i smaków, pleśni, zmian gnilnych, - bez oznak wyrośnięcia, gnicia, uszkodzenia przez szkodniki, mróz lub słońce, - właściwie obcięte, - typowe w kształcie, sypkie, nie oblodzone, bez trwałych zlepieńców, danego asortymentu, - smak i zapach delikatny, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy, - barwa typowa dla danego gatunku i odmiany, jednolita w partii ( z wyjątkiem mieszanek) Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - formularz dla pakietu 2.Pakiet nr 3 - Dostawa nabiału i przetworów partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (minimum 3 razy w tygodniu, w godzinach od 6.00 do 6.30), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie - w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów.Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - formularz dla pakietu 3Pakiet nr 4 - Dostawa różnych artykułów spożywczych partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (minimum 3 razy w tygodniu, w godzinach od 6.00 do 6.30) , na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie - w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów.Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - formularz dla pakietu 4 Wymagania w zakresie jaj: - jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27 ust. 3 ustawy z dn. 20.01.2004r  o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. nr 33, poz. 288 z późn. zm).Pakiet nr 5 - Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (5 razy w tygodniu, w godzinach od 6.00 do 6.30), na podstawie pisemnego zlecenia dostawy zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Pieczywo odpowiadające zasadom dobrej praktyki żywności i żywienia tj: pieczywo chrupiące, niezbite, nie kruszące się, świeże, nie spalone. Świeżość pieczywa nie może wzbudzać żadnych wątpliwości, produkty nadmiernie twarde w stosunku do ogólnie przyjętych standardów, nadmiernie kruszące się oraz produkty nie przejawiające ogólnie przyjętych dla danej grupy produktów walorów smakowych - zostaną przez zamawiającego uznane za produkty nienależytej jakości;Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - formularz dla pakietu 5Pakiet nr 6 - Dostawa mrożonek spożywczych partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego,(3 razy w tygodniu w godzinach od 6.00 do 6.30) na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie - w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Wymagania w zakresie mrożonek - mrożonki powinny być: - pakowanie zewnętrzne - karton + opakowanie wewnętrzne folia, trwale i prawidłowo oznakowane w języku polskim zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i folii, - czyste, nie uszkodzone, temperatura surowca w momencie przyjęcia min - 18 º C. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - formularz dla pakietu 6.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny w Boruszowicach
Ulica ul. Szkolna 2
Nr domu 2
Miejscowosc Boruszowice
Kod poczt 42-690
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 2847844
Fax 32 2847844
Internet www.bip.tworog.pl
Regon 64525382440000
E mail boruszowice@gazeta.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Boruszowicach
Rodzaj zam inny Zespół Szkolno-Przedszkolny w Boruszowicach
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2014
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- zrealizował co najmniej 1 zadanie polegające na dostawie żywności o wartości minimum 5.000 zł brutto.
Potencjal Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje środkiem transportu dopuszczonym do transportu żywności spełniającym wymogi obowiązujących przepisów sanitarnych.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty Inne załączniki do oferty: a)wypełnione formularze cenowe dla pakietów - odpowiednio do składanej oferty b)pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony ustalają, że nie przewidują zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyjątkiem zmian, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a nadto gdy: a) nastąpią zmiany techniczne lub organizacyjne, b) zmianie ulega wielkość opakowań, przy czym cena musi być proporcjonalna do  ceny podanej w ofercie, c) wystąpienia siły wyższej (klęski żywiołowe, strajki), mającej wpływ na wykonanie niniejszej umowy, d) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy, e) zaprzestania produkcji asortymentu objętego niniejszą umową, przy czym Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, f) nastąpi zwiększenie lub zmniejszenie ilości zamówień poszczególnych produktów, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia 20% maksymalnej wartości brutto umowy, g) nastąpi zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, do wyczerpania maksymalnej kwoty przeznaczonej na realizację umowy, określonej w §3 ust. 3 umowy. Każda zmiana umowy, na pisemny wniosek każdej ze stron niniejszej umowy, nastąpi w drodze aneksu do umowy.
Kryt cena A
Spec www www.bip.tworog.pl
Spec war Zespół Szkolno- Przedszkolny w Boruszowicach, Boruszowice ul. Szkolna 2
Data skl 12/12/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Zespół Szkolno - Przedszkolny w Boruszowicach, ul. Szkolna 2, 42-690 , gabinet dyrektora
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Inne informacje. 1. Informacja o udzielaniu zaliczek. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na wykonanie zamówienia. 2. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli Zamawiający dopuszcza ich składanie. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej. 3. Maksymalna liczba Wykonawców, z którymi Zamawiający zawrze umowę ramową, jeżeli Zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4. Adres poczty elektronicznej lub strony internetowej Zamawiającego, jeżeli Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną. Adres: boruszowiec@gazeta.pl 5. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą, jeżeli Zamawiający przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje dokonywania rozliczeń w walutach obcych. Walutą w jakiej prowadzone będą rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będzie złoty polski ( PLN). 6. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, jeżeli Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 7. Wysokość zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający przewiduje ich zwrot. Zamawiający nie przewiduje dokonania zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 8. Żądanie wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 9. Informacja o przewidywanych wymaganiach, o których mowa w art. 29 ust. 4. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko do Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. Zamawiający nie przewiduje wymagań o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)