wykonanie, dostawa i montaż stylowych mebli oraz wykonanie i dostawa 19 sztuk kopii stylowych krzeseł, do pomieszczeń reprezentacyjnych Kancelarii Senatu.

Publication date 2012-08-09
End date 2012-08-21 10:00:00
Instytucja
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 294350 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 391500008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż stylowych mebli typu Biedermeier oraz wykonanie i dostawa 19 sztuk kopii stylowych krzeseł, z przeznaczeniem do pomieszczeń reprezentacyjnych Kancelarii Senatu.
2. Wszystkie meble i krzesła wykonywane będą pod nadzorem Zamawiającego.
Potwierdzeniem wykonania, dostawy, montażu i ustawienia mebli będzie protokół odbioru. Protokół odbioru będzie stanowił podstawę do przedstawienia Zamawiającemu faktury za całość zamówienia.
3. Użyte materiały (skóry, kleje, materiały tapicerskie) winny być środkami bezpiecznymi, nietoksycznymi i trudnopalnymi i winny posiadać odpowiednie atesty i świadectwa jakości potwierdzające, że ww. materiały są środkami bezpiecznymi, nietoksycznymi i trudnopalnymi.
Na żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia odpowiednich atestów i świadectw jakości potwierdzających, że ww. materiały są środkami bezpiecznymi, nietoksycznymi i trudnopalnymi.
4. Na dostarczone meble i krzesła, Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące, od dnia podpisania protokołu odbioru. Strony ustalają, że okres rękojmi będzie odpowiadać okresowi udzielonej gwarancji.
5.Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wad fizycznych dostarczonych mebli i krzeseł lub do dostarczenia wyrobów wolnych od wad, jeżeli wady te ujawnią się w okresie gwarancji.
6.Gwarancją i rękojmią są objęte wszystkie elementy mebli i krzeseł: elementy wykończeniowe, mechaniczne, itp.
7. Gwarancją nie będą objęte przypadki zawinione przez użytkownika.
8. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad i usterek w terminie 14 dni kalendarzowych od pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego lub do dostarczenia w tym terminie mebli i krzeseł wolnych od wad, a w przypadku napraw wymagających zabrania mebla i krzesła z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt odebrać i dostarczyć - mebel lub krzesło po naprawie do siedziby Zamawiającego.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia wraz z projektami mebli i fotografiami stylowego krzesła - załącznik nr 1 i nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia.
10. Dostawa mebli i krzeseł, nastąpi do siedziby Kancelarii Senatu w Warszawie, przy ul. Wiejskiej 6.

Dodatkowe informacje

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)