Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Strzelcach Krajeńskich
Publication date | 2013-12-10 |
End date | 2013-12-18 09:00:00 |
Instytucja | Zespół Szkół |
Miejscowość | Strzelce Krajeńskie |
Województwo | lubuskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 268005 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 153000001, 32121001 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Strzelcach Krajeńskich ul. Kościuszki 29 66-500 Strzelce Krajeńskie., realizowana w okresie do 31 grudnia 2014 r.Wykonawca w ramach zamówienia dostarczy do siedziby Zamawiającego produkty spożywcze, przystosowanym do tego środkiem transportu i na własny koszt w terminach, asortymencie i ilościach, jaka wynikała będzie z aktualnego zamówienia, dostosowanego do bieżących potrzeb Zamawiającego. W cenie dostawy Wykonawca winien uwzględnić również rozładunek zamówionych produktów. Zamówienia składane będą przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w dni robocze, w formie telefonicznej lub pisemnej. Dostawa następowała będzie w ustalonych terminach i godzinach, zmiana godziny dostawy dopuszczalna jest tylko po uprzedniej akceptacji przez przedstawiciela Zamawiającego o ile nie zakłóci to pracy stołówki szkolnej. Z czynności dostawy sporządzony zostanie protokół odbioru, wskazujący produkty oraz ilości poszczególnych pozycji. Wyznaczony przedstawiciel Zamawiającego podczas odbioru produktów żywnościowych dokona sprawdzenia zgodności zamówienia z dostarczonymi produktami (ilością i jakością dostarczonych produktów) i potwierdzi dostawę podpisem. Podpisany protokół odbioru dostawy stanowi podstawę do wystawienia faktury/rachunku. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia rachunku/faktury częściowej za wykonaną część dostawy. W przypadku stwierdzenia wadliwej partii dostawy, na protokole odbioru sporządzana jest notatka wskazująca wady produktów i określenie ilościowe dostarczonych wadliwych produktów, a także termin dostarczenia wolnych od wad produktów spożywczych, który nie zakłóci prawidłowej pracy stołówki szkolnej. Koszt dostarczenia brakujących produktów pokrywa Wykonawca. Wszystkie produkty żywnościowe powinny spełniać minimalne wymogi wskazane w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu ofertowym, powinny być dostarczone bez oznak nadpsucia i nieuszkodzone fizycznie, a ponadto wszystkie powinny posiadać termin przydatności do spożycia uwzględniający okres, na jaki będą dostarczone.Dostarczone produkty powinny spełniać najwyższe normy jakościowe, wagowe wymagane dla danej grupy asortymentu oraz wymogi sanitarno-epidemiologiczne konieczne do zapewnienia higieny przy dostawach artykułów spożywczych wymagających chłodzenia i niewymagających chłodzenia. Wszystkie produkty powinny posiadać, wszelkie wymagane na terenie całego kraju atesty, oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu, informację o dacie wyprodukowania, warunkach przechowywania, terminie przydatności do spożycia, a także spełniać wszystkie inne przepisami wymogi dotyczące właściwości, sposobu przygotowania, przechowywania i dostarczenia do Zamawiającego. Wszyscy dysponenci i kierowcy dostarczający zamówione produkty spożywcze powinni posiadać aktualne badania lekarskie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania podczas dostawy stosownego dokumentu.Podane poszczególne ceny towarów nie podlegają waloryzacji przez cały okres realizacji umowy.Wykonawca składając ofertę gwarantuje Zamawiającemu, iż dostarczone produkty będą odpowiadały m.in. przepisom:ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Z 2010, Nr 136, poz. 914 ze zm.); ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2005r., Nr 187, poz. 1577 ze zm.)oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na produkty spożywcze - co najmniej identycznych pod względem składu, właściwości odżywczych, parametrów smakowych, terminu przydatności do spożycia itp. Zamówienie podzielono na dwa zadania częściowe.Zadanie częściowe nr 4 - Zakup oraz dostawa warzyw i owoców.W ramach zamówienia planuje się zakup oraz dostawę warzyw i owoców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 1D do SIWZ. Zamówienie składane będzie jeden raz w tygodniu w każdy piątek lub - w przypadku gdy ten będzie dniem wolnym dla szkoły - w poprzedni dzień roboczy, w godzinach od 7:00 do 12:00 na następny tydzień żywieniowy. Wykonawca winien dostarczyć produkty w ustalonym terminie w godzinach od 7:00 do 14:00. Zamówienie obejmowało będzie kolejny tydzień żywieniowy.Zadanie częściowe nr 8 - Zakup oraz dostawa ziemniaków.W ramach zamówienia planuje się zakup oraz dostawę ziemniaków do stołówki szkolnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 1H do SIWZ. Zamówienie składane będzie na 3 dni robocze przed planowaną dostawą, w zależności od zapotrzebowania. Wykonawca winien dostarczyć produkty w ustalonym terminie w godzinach od 7:00 do 14:00. UWAGA 1) Przyjęte do przeprowadzenia zamówienia publicznego przez Zamawiającego, ilości poszczególnych dostaw są wielkościami prognozowanymi, zmiana zakresu ilościowego dostaw nie może być przedmiotem roszczeń ze strony Wykonawcy. Formularze ofertowe zawierają maksymalną ilość produktów żywnościowych, jaka łącznie przez cały okres trwania umowy może zostać zamówiona. Zamawiający dopuszcza jednak możliwość zamówienia mniejszej ilości produktów, w zależności od ilości osób żywionych w danym okresie.2) W okresie trwania umowy uwzględniono przerwy wakacyjne, świąteczne, ferie zimowe oraz inne dni, podczas, których stołówka szkolna nie wydaje posiłków, w związku z czym nie będą realizowane zamówienia. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Zespół Szkół |
Ulica | ul. Kościuszki 29 |
Nr domu | 29 |
Miejscowosc | Strzelce Krajeńskie |
Kod poczt | 66-500 |
Wojewodztwo | lubuskie |
Tel | 95 7631127 |
Fax | 95 7631127 |
Internet | www.liceumstrzelce.republika.pl |
Regon | 00022958200000 |
E mail | liceumstrzelce@gmail.com |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Adres dyn zak | www.liceumstrzelce.republika.pl |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 2 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2014 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Spełnia/ nie spełnia. Wykonawcy przedłożą oświadczenie na załączonym druku - załącznik nr 2 do SIWZ. |
Wiedza | Spełnia/ nie spełnia. Wykonawcy przedłożą oświadczenie na załączonym druku - załącznik nr 2 do SIWZ. |
Potencjal | Spełnia/ nie spełnia. Wykonawcy przedłożą oświadczenie na załączonym druku - załącznik nr 2 do SIWZ. |
Zdolne | Spełnia/ nie spełnia. Wykonawcy przedłożą oświadczenie na załączonym druku - załącznik nr 2 do SIWZ. |
Sytuacja | Spełnia/ nie spełnia. Wykonawcy przedłożą oświadczenie na załączonym druku - załącznik nr 2 do SIWZ. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Inne dokumenty | Wypełniony formularz ofertowy i cenowy, parafowany wzór umowy, pełnomocnictwo (jeżeli upoważniono osobę (-y) do reprezentacji).Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 1. Zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.liceumstrzelce.republika.pl |
Spec war | Zespół Szkół ul. Kościuszki 29 66-500 Strzelce Krajeńskie, sekretariat |
Data skl | 18/12/2013 |
Godz skl | 09:00 |
Miejsce | Zespół Szkół ul. Kościuszki 29 66-500 Strzelce Krajeńskie, sekretariat . |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |