Dostawa mięsa oraz wędlin do jednostek Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu

Publication date 2013-12-10
End date 2013-12-18 10:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 268361 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa świeżego oraz wędlin świeżych do Domów Dziennego Pobytu prowadzonych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu:
- Dom Dziennego Pobytu Złota Jesień ul. Hubala 4 w Opolu wydaje ok. 250 obiadów dziennie.
- Dom Dziennego Pobytu Magda-Maria ul. Barlickiego 1-3 w Opolu wydaje ok. 140 obiadów dziennie.

II. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w częściach:

CZĘŚĆ 1 : Dostawa mięsa wołowego, wieprzowego oraz wędlin do jednostek Miejskiego
Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu

CZĘŚĆ 2 : Dostawa mięsa drobiowego - kurzego do jednostek Miejskiego Ośrodka Pomocy
Rodzinie w Opolu

Wykaz oraz prognozowana ilość zamawianych towarów dla każdej części zamówienia jest zamieszczona w Formularzach Cenowych, które stanowią załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III. Dostawy mięsa oraz wędlin winny spełniać następujące wymogi:

1.Dostarczane produkty powinny być: świeże i pierwszej jakości, nie uszkodzone, posiadać nazwę producenta na opakowaniach zbiorczych i jednostkowych, oznakowane aktualnym terminem przydatności do spożycia, mięso wołowe i wieprzowe nie powinno zawierać okrywy tłuszczowej, ścięgien oraz błon, wędliny winny posiadać etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy - tj. % zawartość mięsa w wędlinie oraz substancje stosowane w produkcji.
2. Realizacja przedmiotu umowy będzie następować sukcesywnie, w okresie trwania umowy.
Dostawa mięsa odbywać się będzie zgodnie z zamówieniami częściowymi składanymi telefonicznie z 2 dniowym wyprzedzeniem.
3. Dostawa mięsa odbywać się będzie transportem Wykonawcy i na jego koszt do jednostek Zamawiającego .
4. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i należytą staranność oferowanych dostaw oraz za zapewnienie ciągłości dostaw w okresie trwania umowy, w ilościach wynikających z zamówień częściowych., a także zapewnia środek transportu przystosowany do przewozu artykułów stanowiących przedmiot zamówienia.
5. W przypadku braku asortymentu umieszczonego w Formularzu Cenowym, Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia odpowiednika, w cenach przetargowych, po uprzednim uzgodnieniu dostawy odpowiednika z Zamawiającym.
6. W przypadku braku możliwości dostawy przedmiotu zamówienia objętego umową, Zamawiający będzie uprawniony do zrealizowania zamówienia u innego Wykonawcy (tzw. nabycie zastępcze) bez konieczności wyznaczania Wykonawcy dodatkowego terminu do wykonania niezrealizowanej części zamówienia, bez obowiązku nabycia od Wykonawcy przedmiotu zamówienia dostarczonego po terminie. W takim przypadku Wykonawca pokryje różnicę w cenie - przekraczającą wartość przedmiotu zamówienia określoną w umowie.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
Ulica ul. Armii Krajowej 36
Nr domu 36
Miejscowosc Opole
Kod poczt 45-071
Wojewodztwo opolskie
Tel 077 4005950
Fax 077 4005952
Internet www.mopr.opole.pl
Regon 00454028000000
E mail mopr@mopr.opole.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2014
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, że: - w zakresie CZĘŚCI 1: wykonali-wykonują co najmniej 2 dostawy mięsa wołowego i wieprzowego oraz wędlin o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto każda. - w zakresie CZĘŚCI 2: wykonali-wykonują co najmniej 2 dostawy mięsa drobiowego o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto każda. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady: spełnia- nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust.2b Prawa zamówień publicznych).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany umowy można dokonać w następujących przypadkach: 1.Zmiany wysokości obowiązujących stawek podatku VAT dotyczących towarów należących do przedmiotu umowy. Strony dopuszczają możliwość zmiany cen jednostkowych, odpowiednio, tych towarów, w zakresie odpowiadającym zmianie wysokości stawki podatku VAT. W powyższym przypadku Zamawiający uiści opłatę powiększoną o podatek od towarów i usług według stawki obowiązującej na dzień wystawienia faktury VAT. 2. Zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności na jej zakres i termin. 3. Zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno - prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą 4. Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony. Zmiany postanowień umowy opisane wyżej mogą być zainicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę wraz z uzasadnieniem wprowadzenia zmian, załączeniem odpowiednich dokumentów potwierdzających konieczność takiej zmiany. Wszystkie zmiany wymagają zgody Zamawiającego i Wykonawcy w formie sporządzonego i podpisanego aneksu pod rygorem nieważności.
Kryt cena A
Spec www www.mopr.opole.pl
Spec war Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu ul. Armii Krajowej 36, 45-071 Opole
Data skl 18/12/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu ul. Armii Krajowej 36, 45-071 Opole
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)