Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Miasto Sochaczew
|
Ulica |
ul. 1-go Maja 16
|
Nr domu |
16
|
Miejscowosc |
Sochaczew
|
Kod poczt |
96-500
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
046 8622235 w. 347
|
Fax |
046 862-26-02
|
Internet |
www.sochaczew.pl
|
Regon |
75014864400000
|
E mail |
sekretariat@sochaczew.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
31/12/2016
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1
|
Wiedza |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje dostawy łącza internetowego odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia ( jednoczesna dostawa Internetu do min 150 gospodarstw).
W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Oferent na podstawie przyznanych przez RIPE publicznych adresów IP wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, nie mniej niż 150 z nich było aktywnych ( wykorzystanych przez użytkowników) poprzez udokumentowanie tego faktu ( wydruk z bazy danych oferenta, bądź inny dokument z którego będzie wynikało spełnianie tego warunku)-
|
Potencjal |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1
|
Zdolne |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1
|
Sytuacja |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości sumy ubezpieczenia nie niższej niż 50 000 PLN
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
2. Wykazu głównych usług (min 1) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (zgodnie z pkt 2.3.2 SIWZ) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) Formularz ofertowy.
2) Wykorzystane do realizacji łącza urządzenia dostępowe muszą posiadać, jeśli jest wymagane przepisami prawa, świadectwa homologacji.(Oferent dostarczy niniejsze zaświadczenia na etapie podpisywania umowy)
3) Zobowiązanie Wykonawcy, na czas realizacji przedmiotu zamówienia oraz w trakcie realizacji umowy do przestrzegania zapisów ustawy o ochronie danych osobowych wraz z skutkami karnymi z niej wynikającymi.
4) Wykaz ulic na których znajdują się siedziby Beneficjentów Końcowych i jednostki podległej wraz z proponowanym rodzajem łącza internetowego- załącznik nr 4 .
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1. Zmiana Czasu na Ukończenie Prac
1.1. Brak fizycznej możliwości wykonania zamówienia a w szczególności:
a) dwukrotna nieobecność beneficjenta po adresem wykonania zamówienia;
b) brak zgody Beneficjenta programu na udostępnienie sprzętu
1.2. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych Kontraktem;
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt
1 termin Czasu Ukończenia Robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
2. Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:
a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
b) zmiana obowiązującej stawki VAT;
c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy.
d) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.
e) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357 §1 Kodeksu cywilnego.
f) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.
W przypadku pkt. 2.b zmiana stawki VAT dotyczyć będzie ceny oferty, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów.
W przypadku pkt. 2.c zmiany dostosują sposób rozliczeń lub płatności do wymogów zmienionych w umowie.
W przypadku pkt. 2.d zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanych prac, zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie prac , z których Zamawiający rezygnuje.
Wszystkie powyższe postanowienia w punktach 1, .2. stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. .
Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego)
b) zmiany danych teleadresowych,
c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych
d) udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w SIWZ.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.sochaczew.pl
|
Spec war |
Urząd Miejski w Sochaczewie
ul. 1 Maja 16
96-500 Sochaczew
|
Data skl |
18/12/2013
|
Godz skl |
09:00
|
Miejsce |
Urząd Miejski w Sochaczewie
ul. 1 Maja 16
96-500 Sochaczew
Biuro Obsługi Klienta - parter
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|