ZAKUP I DOSTAWA KAWY, HERBATY, KARMY DLA PSÓW I TŁUSZCZY DLA JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4809 W ZEGRZU

Publication date 2013-12-10
End date 2013-12-18 10:00:00
Instytucja 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy - JW 4809
Miejscowość Zegrze
Województwo mazowieckie
Branża
  • Oleje zwierzęce lub roślinne,
  • Karma dla zwierząt domowych,
  • Kawa, herbata i podobne produkty

Szczegóły

Numer ogłoszenia 509120 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 158600000, 157130009, 154111003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kawy, herbaty, karmy dla psów
i tłuszczy dla jednostek będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 4809
w Zegrzu tj.

CZĘŚĆ I - zakup i dostawa kawy i herbaty
- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Zegrze, 05-131 Zegrze ul. Juzistek 2
- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Wesoła, 05-075 Warszawa - Wesoła, ul. Okuniewska 1
- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Kazuń, 05-152 Kazuń Nowy Gmina Czosnów

CZĘŚĆ II - zakup i dostawa karmy dla psów
- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Kazuń, 05-152 Kazuń Nowy Gmina Czosnów

CZĘŚĆ III - zakup i dostawa tłuszczy
- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Zegrze, 05-131 Zegrze ul. Juzistek 2
- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Wesoła, 05-075 Warszawa - Wesoła, ul. Okuniewska 1
- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Kazuń, 05-152 Kazuń Nowy Gmina Czosnów

CZĘŚĆ IV - zakup i dostawa tłuszczy
- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Przasnysz, 06-300 Przasnysz ul. Makowska1

2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 4 części
w niżej wymienionych ilościach:

CZĘŚĆ I - zakup i dostawa kawy i herbaty do:

- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Zegrze, 05-131 Zegrze ul. Juzistek 2
- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Wesoła, 05-075 Warszawa - Wesoła, ul. Okuniewska 1
- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Kazuń, 05-152 Kazuń Nowy Gmina Czosnów

Herbata czarna granulowana kg 240
Herbata czarna liściasta kg 210
Herbata w torebkach ekspresowa kg 440
Kawa naturalna mielona kg 620
Kawa rozpuszczalna kg 280

CZĘŚĆ II - zakup i dostawa karmy dla psów do:
- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Kazuń, 05-152 Kazuń Nowy Gmina Czosnów

Karma dla psów kg 2 500

CZĘŚĆ III - zakup i dostawa tłuszczy do:

- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Zegrze, 05-131 Zegrze ul. Juzistek 2
- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Wesoła, 05-075 Warszawa - Wesoła, ul. Okuniewska 1
- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Kazuń, 05-152 Kazuń Nowy Gmina Czosnów

Olej rzepakowy kg 970
Olej słonecznikowy kg 650
Mix tłuszczowy jednoporcjowy kg 2 350
Margaryna kg 675
Oliwa z oliwek kg 20

CZĘŚĆ IV - zakup i dostawa tłuszczy do:

- Grupa Zabezpieczenia (GZ) Przasnysz, 06-300 Przasnysz ul. Makowska1

Olej rzepakowy kg 80
Olej słonecznikowy kg 80
Mix tłuszczowy jednoporcjowy kg 200
Margaryna kg 100

3. Wymogi, termin przydatności do spożycia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w części Opis przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
4. Zamawiający wymaga całkowitej realizacji ilości wyszczególnionych w części (oferta na cały asortyment w danej części) - załącznik nr 2 A, 2B, 2C, 2D do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy - JW 4809
Ulica ul. Juzistek 2
Nr domu 2
Miejscowosc Zegrze
Kod poczt 05-131
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 6883888
Fax 22 6883868
Internet http://www.przetargi.army.mil.pl; http://www.26wog.wp.mil.pl
Regon 14291704000000
E mail jw480902@wp.mil.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca został dopuszczony do produkcji lub obrotu artykułami spożywczymi - Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914 z późn. zm.) i posiada aktualną decyzję lub zaświadczenie wydane przez właściwy organ urzędowej kontroli żywności - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Wykonawca posiada zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i odbioru artykułami rolno-spożywczymi wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych - Ustawa z dnia 21.12.2000 roku o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tekst jednolity Dz. U. z 2005 roku, Nr 187, poz. 1577 z późn. zm.) - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) Wykonawca prowadzi wewnętrzną kontrolę jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu HACCP. 4) Wykonawca zaoferuje produkty odpowiadające specyfikom technicznym (wymaganiom) określonym przez Zamawiającego. W przypadku , gdy ofertę składa Wykonawca, który produkuje lub wprowadza do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego, zwierzęcego oraz żywność zawierającą jednocześnie środki spożywcze pochodzenia niezwierzęcego i produkty pochodzenia zwierzęcego, musi posiadać: 1) aktualną decyzję państwowego powiatowego inspektora sanitarnego lub weterynaryjnego o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia, o której mowa w art. 61 i 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914 z późn. zm.) - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, lub aktualną decyzję państwowego powiatowego inspektora weterynaryjnego o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia, o której mowa w art. 20 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U z 2006 r. nr 17, poz. 127 z późn. zm.) - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów wydane przez organa urzędowej kontroli na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914 z późn. zm.) - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) certyfikat systemu HACCP wydanego przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju, lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP - podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010, Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) - wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie, że oferowane produkty odpowiadają specyfikacjom technicznym (wymaganiom) określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku metodą spełnia - nie spełnia.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku metodą spełnia - nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku metodą spełnia - nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku metodą spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy - z wykorzystaniem wzoru wg załącznika nr 2 A, 2B, 2c, 2D do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo - tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XIII pkt. 5 lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział V) niniejszej SIWZ. 4. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art.26 ust. 2d - załącznik nr 5 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Projekt umowy stanowi załącznik nr 6 i nr 9 do SIWZ w wersji opracowanej przez Zamawiającego, z którą każdy Wykonawca powinien się zapoznać. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo ostatecznego zmniejszenia lub zwiększenia ilości poszczególnych asortymentów będących przedmiotem umowy. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia finansowe pomimo ceny całkowitej określonej w umowie. 3. Ostateczna kwota wynagrodzenia Wykonawcy zależy od faktycznie zamówionych przez Zamawiającego produktów w ramach niniejszej umowy. 4. Wykonawca zagwarantuje zmianę ilości i częstotliwości dostaw w stosunku do wcześniej złożonych zamówień w przypadkach, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, (w szczególności zmiany stanów osobowych, restrukturyzacji Sił Zbrojnych, zmiany obowiązujących aktów prawnych w zakresie uprawnień do wyżywienia żołnierzy/wyżywienia psów). Wartością końcową umowy będzie wówczas wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. 5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. osiągania gotowości do podjęcia działań, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych, restrukturyzacji Sił Zbrojnych, zmiany obowiązujących aktów prawnych w zakresie uprawnień do wyżywienia żołnierzy/wyżywienia psów lub innych zadań postawionych Zamawiającemu przez organa władzy państwowej), Wykonawca zagwarantuje zwiększenie ilości i częstotliwości dostaw w stosunku do wcześniej złożonych zapotrzebowań. 6. Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć dla Zamawiającego ogólne ilości środków spożywczych, niezbędnych do zabezpieczenia osiągania przez Zamawiającego gotowości do podjęcia działań, na zasadach określonych rozkazem Szefa Sztabu Generalnego WP nr PF 551 z dnia 14 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowych zasad i norm żywienia potrzeb mobilizacyjnych i wojennych Sił Zbrojnych w środki zaopatrzenia. 7. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: a. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacji zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; b. Zamawiający dopuszcza zmiany podyktowane zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki VAT. Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, c. zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: 1) o charakterze niezależnym od stron, 2) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, 3) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, 4) której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. d. zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu; e. gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. 8. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (w formie aneksu).
Kryt cena A
Spec www http://www.przetargi.army.mil.pl; http://www.26wog.wp.mil.pl
Spec war Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można uzyskać w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Jednostka Wojskowa 4809, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, pokój nr 319 B, budynek nr 220.
Data skl 18/12/2013
Godz skl 10:00
Miejsce W siedzibie Zamawiającego: Jednostka Wojskowa 4809, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, kancelaria jawna pokój nr 321, budynek nr 220.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)