Dostawa sprzętu komputerowego do Urzędu Miejskiego w Sokółce

Publication date 2013-12-12
End date 2013-12-20 10:00:00
Instytucja Urząd Miejski w Sokółce
Miejscowość Sokółka
Województwo podlaskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 270421 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do Urzędu Miejskiego w Sokółce.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miejski w Sokółce
Ulica Plac Kościuszki 1
Nr domu 1
Miejscowosc Sokółka
Kod poczt 16-100
Wojewodztwo podlaskie
Tel 085 7110900
Fax 085 7110911
Internet www.sokolka.pl
Regon 00052335300000
E mail sokolka@sokolka.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Wykonawcy powinni udokumentować że wykonali w w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum jedną dostawę w zakresie porównywalnym z dostawą będącą przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Prawo zmiany postanowień umowy mogą wystąpić w sytuacji zaistnienia jednej lub kilku z poniższych okoliczności powodujących: 1) Zmiana nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy; 2) Zmiany są korzystne dla zamawiającego, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 3) Przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na wprowadzenie lub zmianę podwykonawcy robót; 4) Zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT); 5) Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa; 6) Zmiany przepisów prawa, co powoduje konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia; 7) Zmiana danych Wykonawcy lub Zamawiającego - w szczególności: zmiana adresu, zmiana nazwy, zmiana numeru rachunku bankowego, zmiany NIP, REGON. 8) Zmiana osób odpowiedzialnych za wykonanie zadania ze strony Wykonawcy i Zamawiającego, na podstawie uzasadnionych przyczyn, pod warunkiem, iż osoby te spełniają wymagania określone w SIWZ; 9) Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie, 10) Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
Kryt cena A
Spec www http://sokolka.pl/samorzad/informacje/zamowienia/
Spec war Urząd Miejski w Sokółce 16-100 Sokółka Plac Kościuszki 1 pokój nr 311
Data skl 20/12/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Sokółce 16-100 Sokółka Plac Kościuszki 1 pokój nr 207 - kancelaria
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)