Dostawa żywności do Zespołu Placówek Oświatowych w Strzelinie - Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Strzelinie i Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Skoroszowicach z podziałem na zadania - liczba zadań 8

Publication date 2013-12-12
End date 2013-12-20 09:00:00
Instytucja Zespół Placówek Oświatowych
Miejscowość Strzelin
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 515862 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 32000003, 158100009, 158200002, 152000000, 31425003, 158000006, 153000001, 151000009, 155000003, 154000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Zespołu Placówek Oświatowych w Strzelinie - Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Strzelinie i Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Skoroszowicach z podziałem na zadania - liczba zadań 8. Zamawiający podzielił zamówienie na 8 części tj: Zadanie nr 1. Dostawa świeżych warzyw i owoców. Zadanie nr 2. Dostawa pieczywa i pieczywa cukierniczego. Zadanie nr 3. Dostawa ryb mrożonych, filetów rybnych i pozostałego mięsa ryb. Zadanie nr 4. Dostawa jaj kurzych świeżych. Zadanie nr 5. Dostawa artykułów spożywczych, przypraw, makaronów i warzyw przetworzonych. Zadanie nr 6. Dostawa mięsa świeżego, wędlin i drobiu. Zadanie nr 7. Dostawa mleka i produktów mleczarskich. Zadanie nr 8. Dostawa oleju i tłuszczy zwierzęcych lub roślinnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3-3.7 do SIWZ.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa świeżych warzyw i owoców, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa i pieczywa cukierniczego, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.1. do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa ryb mrożonych, filetów rybnych i pozostałego mięsa ryb, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.2. do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa jaj, kurzych świeżych, opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.3. do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych, przypraw, makaronów i warzyw przetworzonych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.4. do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa świeżego, wędlin i drobiu, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.5. do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i produktów mleczarskich, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.6. do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju i tłuszczy zwierzęcych lub roślinnych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.7. do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Placówek Oświatowych
Ulica ul. Ząbkowicka 30
Nr domu 30
Miejscowosc Strzelin
Kod poczt 57-100
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 392 78 30
Fax 71 392 78 30
Internet www.mos-strzelin.pl, www.bip.pzstrzelin.finn.pl
Regon 02059077600000
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Zespół Placówek Oświatowych
Rodzaj zam inny Zespół Placówek Oświatowych
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 8
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2014
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza W okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali min 1 zadanie, odpowiadające swoim rodzajem (asortymentem) stanowiącym przedmiot zamówienia dla każdego zadania o wartości min: - dla zadania Nr 1 - 34.000,00 zł. - dla zadania Nr 2 - 14.500,00 zł. - dla zadania Nr 3 - 9.500,00 zł. - dla zadania Nr 4 - 5.500,00 zł - dla zadania Nr 5 - 40.000,00 zł. - dla zadania Nr 6 - 70.00,00 zł. - dla zadania Nr 7 - 50.000,00 zł. - dla zadania Nr 8 - 3.500,00 zł. oraz potwierdzą, że zadanie/zadania te zostały wykonane należycie. Zamawiający dopuszcza wykazanie doświadczenia w dowolnym zestawieniu realizacji zadań, lecz ogólna wartość wykonanych zadań, musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia/asortymentowi oraz wartościom (wymienionym w ppkt od 1) do 8) ), na który została złożona oferta. Sprawdzenie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia
Potencjal nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust 1 ustawy oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty i na niżej wymienionych warunkach: 1) w stosunku do wartości umowy: a. zmiany cen zawartych w ofercie tj. w zestawieniu kosztów zadania, jedynie w udokumentowanych przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, to jest: a) urzędowej zmiana stawki podatku VAT, b) zmiana wskaźnika zmiany cen towaru i usług konsumpcyjnych podawanego kwartalnie przez GUS, publikowanego w Monitorze Polskim, jednak nie wcześniej niż po jego ogłoszeniu. 2) inne: a. w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową, w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego. b. w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego. c. w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty realizacji zadania); 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
Kryt cena A
Spec www www.mos-strzelin.pl, www.bip.pzstrzelin.finn.pl
Spec war w Zespole Placówek Oświatowych w Strzelinie, ul. Ząbkowicka 30, 57-100 Strzelin, sekretariat
Data skl 20/12/2013
Godz skl 09:00
Miejsce w Zespole Placówek Oświatowych, ul. Ząbkowicka 30, 57-100 Strzelin, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)