Dostawa nabiału do magazynu DPS Lubzina w okresie od 1 stycznia 2014r do 31 grudnia 2014r

Publication date 2013-12-12
End date 2013-12-20 10:30:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Lubzina
Województwo podkarpackie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 516268 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa artykułów nabiałowych w ilościach jakie są potrzebne do wyżywienia mieszkańców DPS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający szacunkowe ilości asortymentu jakie będą potrzebne do wyżywienia mieszkańców DPS Lubzina w roku 2014, przedstawiony został w części III SIWZ w Formularzu Asortymentowo - Cenowym, a warunki oraz sposób realizacji przedmiotu umowy zawarte są poniżej w punkcie 3 oraz we wzorze umowy.
Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu umowy: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły nabiałowe do siedziby Zamawiającego własnym środkiem transportu, na własny koszt i ryzyko, samochodem przeznaczonym do przewozu artykułów nabiałowych w terminie 1 dnia roboczego od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Towar dostarczany będzie w godzinach od 6:00 do 13:00. Wykonawca będzie dostarczał asortyment środkami
transportu dostosowanymi do przewozu żywności. Towar będzie spełniał wszystkie wymogi fito - sanitarne. Wykonawca zapewni pełny asortyment wymieniony w formularzu asortymentowo - cenowym. Termin płatności - do 21 dni liczonych od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu. Płatność w formie przelewu. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia dostawy o złej jakości i zbyt krótkich lub nieaktualnych terminach przydatności do spożycia. Zamawiający wymaga pełnej realizacji zamówień. Ilości towaru podane w formularzu asortymentowo- cenowym są szacunkowymi ilościami, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru ofert najkorzystniejszych. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu asortymentowo - cenowym. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu asortymentowo - cenowym, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dom Pomocy Społecznej
Ulica Lubzina 47
Nr domu 47
Miejscowosc Lubzina
Kod poczt 39-102
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 017 2212123
Fax 017 2212123
Internet www.lubzina.dps.pl
Regon 69069137200000
E mail dpslubzina@op.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena warunków wymaganych od wykonawcy będzie dokonywana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Wystarczy oświadczenie
Wiedza Ocena warunków wymaganych od wykonawcy będzie dokonywana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Wystarczy oświadczenie
Potencjal Ocena warunków wymaganych od wykonawcy będzie dokonywana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Wystarczy oświadczenie
Zdolne Ocena warunków wymaganych od wykonawcy będzie dokonywana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Wystarczy oświadczenie
Sytuacja Ocena warunków wymaganych od wykonawcy będzie dokonywana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Wystarczy oświadczenie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: - Zmiany ilości zamawianego przedmiotu zamówienia między poszczególnymi pozycjami przedmiotu zamówienia zawartymi formularzu asortymentowo - cenowym do wysokości ogólnej wartości przedmiotu zamówienia. Zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy mogą nastąpić w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia. - Zmiany ceny, która nastąpi w następujący sposób: a) Cena za przedmiot umowy będzie miała charakter stały do dnia 15.04.2014r. Od dnia 16.04.2014r do dnia 31.12.2014r, dopuszcza się możliwość zmiany cen, raz na kwartał, w oparciu o aktualne wskaźniki inflacji wg GUS przy czym ewentualna zmiana cen wraz z jej uzasadnieniem będzie poprzedzona pisemną informacją ze strony Wykonawcy i nastąpić może po obopólnym uzgodnieniu w formie pisemnego aneksu. b.) wynikającym ze zmian regulacji prawnych dotyczących przedmiotu umowy, przy czym ceny określone w formularzu asortymentowo - cenowym nie zostaną podwyższone w trakcie obowiązywania umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towaru i usług.
Kryt cena A
Spec www www.lubzina.dps.pl
Spec war Dom Pomocy Społecznej w Lubzinie 39-102 Lubzina 47
Data skl 20/12/2013
Godz skl 10:30
Miejsce Dom Pomocy Społecznej w Lubzinie 39-102 Lubzina 47
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)