Dostawa żywności na potrzeby podopiecznych Miejskiego Ośrodka Opiekuńczego w Bytomiu

Publication date 2013-12-12
End date 2013-12-20 09:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Opiekuńczy
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 516632 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup, transport, rozładunek) artykułów żywnościowych na potrzeby podopiecznych Miejskiego Ośrodka Opiekuńczego w Bytomiu w okresie od 1.01.2014 r. do 31.12.2014 r.

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Opiekuńczy
Ulica pl. Szpitalny 1
Nr domu 1
Miejscowosc Bytom
Kod poczt 41-908
Wojewodztwo śląskie
Tel 0-32 280 16 99, 280 81 65
Fax 0-32 280 16 99, 280 81 65
Regon 27240005900000
E mail moobytom@o2.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Budżetowa jednostka samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 8
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Zaliczka Nie
Uprawnienie Nie dotyczy
Wiedza Nie dotyczy
Potencjal Nie dotyczy
Zdolne Nie dotyczy
Sytuacja Nie dotyczy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) formularz oferty 2) wypełniony formularz cenowy dla danego zadania (części) do którego Wykonawca przystępuje 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz - jeżeli dotyczy 4) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem lub innego dokumentu z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy - dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, w przypadku pełnomocnictwa - należy je złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takiej zmiany, określonych poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany: 1) strony umowy w przypadku następstwa prawnego wynikające z odrębnych przepisów; 2) wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych) brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT; 3) podwyższenia cen jednostkowych określonego produktu w sytuacji wzrostu cen na rynku. Niniejsza zmiana może nastąpić nie częściej niż raz na kwartał i w wysokości nie wyższej niż o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzedni kwartał publikowany w Monitorze Polskim (tzw. klauzula waloryzacyjna). W takim przypadku ceny zostaną podwyższone z pierwszym dniem miesiąca następującego po miesiącu, w którym złożono pismo wnioskujące o zmianę; 4) nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów nie gorszych jakościowo od dotychczas dostarczanych przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych. Niniejsza zmiana może nastąpić w przypadku : a) zaprzestania produkcji danego asortymentu przez producenta, b) zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu, c) niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni kalendarzowych, 5) miejsca dostawy 6) treści umowy w sytuacji wynikłej ze zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu jej zawarcia. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3. Jakiekolwiek zmiany nin. umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, z zastrzeżeniem ust.4. 4. Strony uzgadniają możliwość obniżenia ceny jednostkowej określonego produktu w przypadku obniżenia cen produktów na rynku (np. określenie ceny sugerowanej) lub udzielenia bonifikaty przez Wykonawcę w stosunku do ceny oferty, na podstawie której została zawarta niniejsza umowa. Niniejsza zmiana ceny jednostkowej mająca charakter jednorazowej promocji nie powoduje zmiany treści umowy;
Kryt cena A
Spec www http://bip.um.bytom.pl/
Spec war Miejski Ośrodek Opiekuńczy, 41-908 Bytom, Plac Szpitalny 1,
Data skl 20/12/2013
Godz skl 09:00
Miejsce Miejski Ośrodek Opiekuńczy, 41-908 Bytom, Plac Szpitalny 1,
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Rodzaj zam inny Budżetowa jednostka samorządowa
Data zak 31/12/2014

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)