EZP-2013/12/12/11

Publication date 2013-12-12
End date 2013-12-20 09:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Odzież branżowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 516962 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 181100003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego SPZOZ Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gdańsku, którego asortyment oraz liczbę określa załącznik nr 6 do SIWZ.
Całość przedmiotu obejmuje:
Komplet odzieży składający się z: Spodnie letnie i zimowe, Koszula (bluza letnia) z długim rękawem, Koszulka (t-shirt) z krótkimi rękawami, Kurtka całosezonowa, Bluza - podpinka polarowa, Kamizelka
CVP: 18110000-3 - Odzież branżowa

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego
Ulica ul. Orzeszkowej 1
Nr domu 1
Miejscowosc Gdańsk
Kod poczt 80-208
Wojewodztwo pomorskie
Tel 058 5203995
Fax 058 5204092
Internet www.pogotowie.gdansk.pl
Regon 19059715700000
E mail michal.wojcik@pogotowie.gdansk.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/03/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 9.7.1. Załączenie do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt. 9.1.1 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Oświadczenia wymienione w punkcie 9.1 do złożenia których zobowiązany jest Wykonawca, należy przedłożyć według wzoru Druku Oświadczeń - dołączonego jako Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
Wiedza Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Oświadczenia wymienione w punkcie 9.1 do złożenia których zobowiązany jest Wykonawca, należy przedłożyć według wzoru Druku Oświadczeń - dołączonego jako Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
Potencjal Załączenie do oferty oświadczenia z pkt. 9.1.3 SIWZ. (Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ). Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub w okresie działalności - jeżeli ten jest krótszy niż 3 lata zrealizował należycie lub jest w trakcie realizacji (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych), co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie odzieży ochronnej letniej i zimowej dla członków zespołów ratownictwa medycznego o wartości co najmniej 120000 tys. zł netto.
Zdolne Załączenie do oferty oświadczenia z pkt. 9.1.3 SIWZ. (Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ). Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub w okresie działalności - jeżeli ten jest krótszy niż 3 lata zrealizował należycie lub jest w trakcie realizacji (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych), co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie odzieży ochronnej letniej i zimowej dla członków zespołów ratownictwa medycznego o wartości co najmniej 120000 tys. zł netto.
Sytuacja 9.7.4. Załączenie do oferty oświadczenia z pkt. 9.1.4 SIWZ. (Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ) Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy wymaga się załączenia do oferty oryginału lub kopii informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub ich zdolność kredytową, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę, którą Wykonawca pozyska od tych podmiotów.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty 1. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że odzież jest wykonana zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego tj: a. Dokument potwierdzający zgodność z Polską Normą PN-EN 471+A1:2008 lub normą zastępującą, na kolor fluorescencyjny czerwony dla koszulki z krótkim rękawem , koszuli bluzy letniej, czapki letniej, czapki zimowej, bluzy polarowej wydany przez upoważniony do tego podmiot b. Dokument potwierdzający zgodność z Polską Normą PN-EN 471+A1:2008 lub normą zastępującą na kolor fluorescencyjny czerwony, klasa 2 w zakresie minimalnej powierzchni materiałów zapewniających widzialność członków zespołu ratownictwa medycznego dla kamizelki, spodni letnich, spodni zimowych i kurtki całosezonowej, wydany przez upoważniony do tego podmiot, c. Dokument potwierdzający zgodność z Polską Normą PN-EN 343+A1:2008 lub normą zastępującą, co najmniej klasa 2 w zakresie wodoszczelności i oporu pary wodnej na kurtkę całosezonową oraz spodnie zimowe, wydany przez upoważniony do tego podmiot, d. Dokument potwierdzający zgodność z Polską Normą PN-EN 14058 :2007 lub normą zastępującą, co najmniej klasa 2 w zakresie oporu cieplnego dla bluzy- podpinki do kurtki, czapki zimowej wydany przez upoważniony do tego podmiot, e. Dokument potwierdzający opór pary wodnej nie przekraczający 5m2xPa/W dla koszulki z krótkimi rękawkami (T-shirt) oraz koszuli-bluzy letniej, wydany przez upoważniony do tego podmiot,f. Dokument potwierdzający, że taśma odblaskowa wykonana jest zgodnie z normą PN-EN 471+A1:2008 lub normą zastępującą dla spodni letnich, spodni zimowych i kurtki całosezonowej, wydany przez upoważniony do tego podmiot, 2. Zamawiający wymaga, aby w złożonych ofertach Wykonawcy przedłożyli próbki każdej pozycji asortymentu ujętego w formularzu asortymentowo - cenowym. Zamawiający zwróci Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek złożone przez nich próbki po zawarciu umowy z wybranym Wykonawcą. 3. Karta danych technicznych tkaniny (certyfikat - świadectwo jakości) wystawione przez producenta tkaniny użytej do oferowanej odzieży, potwierdzająca parametry dotyczące składu, gramatury-masy, temperatury prania, kurczliwości. 4. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi określone w załączniku nr 7 do SIWZ oraz oferowane zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 5. Oświadczenia wymienione w punkcie 9.1 do złożenia których zobowiązany jest Wykonawca, należy przedłożyć według wzoru Druku Oświadczeń - dołączonego jako Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 6. Oświadczenia wymienione w punkcie 9.2 należy przedłożyć według wzoru Druku Oświadczeń - dołączonego jako Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji (i odpowiednio - Załącznik nr 3A dla podwykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. - Dz. U. z 2013, poz. 231). 7. Oświadczenie wymienione w punkcie 9.3.4 oraz w punktach 9.9.1 - 9.9.2 do złożenia których zobowiązany jest Wykonawca, należy przedłożyć według wzoru Druku Oświadczeń - dołączonego jako Załącznik nr 4 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy pzp zmiany umowy, co do treści oferty są dopuszczone w przypadku: a) Zmian wynikających ze zmian przekształceń własnościowych b) Wprowadzenie zamienników, np. w przypadku zakończenia, wstrzymania, wznowienia lub wycofania z obrotu, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia c) Zastąpienie przedmiotu umowy w części produktu o lepszych parametrach przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia. d) Zmiany postanowień umowy dotyczących zmiany adresu, zmiany banku, numeru rachunku bankowego obsługującego Wykonawcę lub Zamawiającego. e) Zmiany ilości zamawianej odzieży w zależności od ilości zatrudnionych pracowników.
Kryt cena B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Jakość
Kryt 2p 40
Spec www www.pogotowie.gdansk.pl
Spec war 80-208 Gdańsk, ul. E. Orzeszkowej 1 - pok. 36
Data skl 20/12/2013
Godz skl 09:00
Miejsce SPZOZ Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gdańsku 80-208 Gdańsk, ul. E. Orzeszkowej 1 - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)